Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
En uiteraard op verzoek van kleine dominique hand aan hand een paar rondjes door de tuin he Sleur :D ;)

Pak je fototoestel even Snoeksel,dit wil ik natuurlijk niet missen :cool:
Waarom denk je dat ik pas om 20:30 langs ga? ;) Dan is de smurf met MiMi en Snuffel al lang vertrokken naar dromenland (hoop ik :?). :lol: :D

Waarom denk je dat ik pas om 20:30 langs ga? ;) Dan is de smurf met MiMi en Snuffel al lang vertrokken naar dromenland (hoop ik :?). :lol: :D
Ze heeft vanmiddag van 13:45 tot 16:30 geslapen.Ze is nog aardig spraakzaam Sleur.Het fototoestel ligt klaar.Worden rondjes op zolder Siggy ze heeft wel al haar pyamaatje aan maar ligt op moment van typen nog lekker te kwebbelen

Ze heeft vanmiddag van 13:45 tot 16:30 geslapen.Ze is nog aardig spraakzaam Sleur.Het fototoestel ligt klaar.Worden rondjes op zolder Siggy ze heeft wel al haar pyamaatje aan maar ligt op moment van typen nog lekker te kwebbelen

Whahahaha,wij zijn in blijde verwachting van digitaal foto materiaal :confused: :D ;)

Heeft ook net de postbode gemist :(

Morgen komt hij opnieuw langs om mijn pakketje af te leveren en €26,50 van mij af te troggelen :mad:

Gelukkig ben ik dan wel twee ontvangers rijker :banana:

zo ,net terug van een zeer aangeklede cursus /of update betreft de nieuwe richtlijnen 2010 , dan worden de nieuwe verven verplicht, dus hier een stukje theorie en praktijk hiervan .

dus was uiteindelijk een soort ach bij sigma ,met eerst heerlijk eten ,toen cursus , daarna lekker afpilsen met conculega's ;)

maar voor de 2e keer de pakketjes man gemist :mad:, dus ikke ook geen ontvangers , dus geen vliegende disc morgen :(
maar genoeg ander vliegend spul :p

siggy ; nice ez :cool:

gaat peter nu eindelijk indoor spul leveren :confused: , nu nog ff wat turnigy spul en kleine servo's leveren , dan kan ik lekker bij peter afnemen , die gee bee lijkt me ook wel leuk ( de rode ) ,die had ik al eerder gespot :p

misschien is het wel raadzaam voor peter om een kleine vlieghoek in te richten ,met ook veel klein spul zoals depron , koolstofstaafjes , turnigy ,en populaire vliegers .

als ik snel wat nodig heb ( meestal ) vind ik het niet erg om iets meer te betalen .

ik ben nu ook al 4 keer naar rct velserbroek gereden , zit je gauw op 800 E
dat breng ik net zo lief naar peter , mits spulletjes op voorraad ;)

vntm

Iemand interrresse in een Schaal Canopy voor zijn Funjet?
Ik kan ze naar NL laten versturen, dan kosten ze $10 per stuk.

Alleen de verzendkosten zijn bijna 30$ dus is het slim dat met z'n allen in een keer te doen .....

Wie eentje?

Dit is de Multiplex Twister:

a1435268-148-Twister-8.jpg

Hier staat beschreven hoe je hem op maat moet maken voor je Funjet:

New Canopy for Multiplex Funjet - RC Groups

Laatst bewerkt:
Whahahaha,wij zijn in blijde verwachting van digitaal foto materiaal :confused: :D ;)
Helaas geen fotomateriaal,maar kan zichzelf niet bedwingen.Gaat nu even een verse trekstarter monteren,morgen half dagje dus even rijden moet mogelijk zijn:D
Verse trekstarter erop,geeft nog minder sjoegen als de ouwe.Dit word waarschijnlijk ook een nieuw vliegwiel.Is er even helemaal klaar mee,gaat lekker naar zijn nest(wat een kutmoment)

Laatst bewerkt:
Helaas geen fotomateriaal,maar kan zichzelf niet bedwingen.Gaat nu even een verse trekstarter monteren,morgen half dagje dus even rijden moet mogelijk zijn:D
Verse trekstarter erop,geeft nog minder sjoegen als de ouwe.Dit word waarschijnlijk ook een nieuw vliegwiel.Is er even helemaal klaar mee,gaat lekker naar zijn nest(wat een kutmoment)

Hoe kan dat nou, de vorige eigenaar had hem toch helemaal nagekeken :confused:
Wat een pech meteen zo in het begin van je Bajaierre ............

Hoe kan dat nou, de vorige eigenaar had hem toch helemaal nagekeken :confused:
Wat een pech meteen zo in het begin van je Bajaierre ............
Hehe, Miss Kwebbel werd gewoon weggestuurd. :p Dus het verplichte dansje in de tuin ging inderdaad niet door. :lol: ;) Even een halve kuub Baja-onderdelen gedumpt. Tsjonge, ik zie gewoon een stuk kale betonvloer in mijn garage. 8) Nog even wat klepperdeklep gedaan, wat dingentjens besproken en even gekeken. De meenemer was een beetje weggesleten waardoor deze niet meer pakte. Ook Sleur verving pas dingen als ze het niet meer deden en dat doorslaan deed-ie nog niet een paar weken voor de Baja weg ging. Maar nu heeft Snoeksel meer dan genoeg onderdelen om fijn te knutselen tot diep in de nacht. :mrgreen:

gaat peter nu eindelijk indoor spul leveren :confused: , nu nog ff wat turnigy spul en kleine servo's leveren , dan kan ik lekker bij peter afnemen , die gee bee lijkt me ook wel leuk ( de rode ) ,die had ik al eerder gespot :p
Die vliegers zijn wel netjes. Gewoon de gangbare prijs die overal op de internets gerekend wordt maar dan bij de zaak om de hoek. ;) Voor wat betreft motortjes, regelaartjes en servootjes ligt het wat ingewikkelder maar wordt wel over nagedacht. :thumbsup:

Iemand interrresse in een Schaal Canopy voor zijn Funjet?
Ik kan ze naar NL laten versturen, dan kosten ze $10 per stuk.

Alleen de verzendkosten zijn bijna 30$ dus is het slim dat met z'n allen in een keer te doen .....
Nee, maar ik vind deze carbon onderplaat wel erg hip. Dook op in het Funjet topic. Smoelt beter dan een strook Duct Tape. 8)

Zo, uitgeplakt en geladen. De servootjes zitten in de FuckJet en kunnen even goed genieten van de lijm. Volgende week weer verder met de FuckJet. Accuutjes zitten weer allemaal tsjokvol.

Ik ga maar een tukkie doen als Depronloze vleeswarenbakjesplakker. :bye: :sleepy:

Posted via Mobile Device

Zo, wat een bedrijvigheid nog om deze tijd. Kom je even terug van een avondje sporten (en wat biertjes na) zie je dat de postings gewoon door gaan.

Die carbon onderkant ben ik ook voor, de canopy niet echt.

Als Peter een leuk voorraadje met grijpspulletjes heeft dan ben ik ook weer meer van de partij. Beetje Carbon (staafjes, buisjes en strips in verschillende maten), grote plate Depron, klein spul als linkjes etc

Da's ook lekker, wordt je wakker... heb je een flinke oorontsteking :( denk je bijna van de griep af te zijn :confused: :mad:
Kortom slapen wordt niks meer :nooo:

Posted via Mobile Device

mogguh heren.
even half dagje werken,rond 12.00 een paar lipootjes leegvliegen op het nwe HT.Meer liefhebbers?Wellicht tot zometeen;-)

Posted via Mobile Device

mogguh heren.
even half dagje werken,rond 12.00 een paar lipootjes leegvliegen op het nwe HT.Meer liefhebbers?Wellicht tot zometeen;-)

Ik zou graag willen,maar ik heb mijn EZ* van zijn Permax 400 ontdaan en er ligt nu een mooie oranje Turnigy brushless te wachten op inbouw.
Mijn Genius 30 moet ook even worden aangepast...

@siggy : welke ESC heb jij nu ingebouwd? (hoeveel Ah)

Posted via Mobile Device

mogguh heren.

Helaas maat , ik zit in centrum a-dam , tot 16;00u ,het kan niet altijd feest zijn ;-)

Vanacht amper geslapen ,floor lag de hele nacht te hoesten :-( , dus vanavond flink gaar ,maar ga wel ff fladderen vanavond.

Kom ook ff kijken , mag je even met de cessna vliegen ,ben je ook gelijk een indoor freak :-)

Posted via Mobile Device

:(

Da's niet lachen...
Oorontsteking is bijna nog vervelender als griep. :nosmile:

Sterkte Phil!

Gelukkig was het geen ooronsteking maar een verstopte neus/oorholte, daardoor werd de druk achter het oor erg groot waardoor het net lijkt alsof je oorontsteking hebt. Ik ben er nu vanaf :yes:

blijf jij ff lekker thuis vanavond ,ipv iedereen te besmetten :yes:

Weet nog niet, 80% gaan 20% thuisblijven :wink:

Vanacht amper geslapen ,floor lag de hele nacht te hoesten :-( , dus vanavond flink gaar ,maar ga wel ff fladderen vanavond.

Zo begint de griep Junkie, mocht je niet besmet willen raken heb je pech, waarschijnlijk heb je het nu ook onder de leden :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back