Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Durf jij je daar wel te vertonen dan, als depronkiller bezitter zijnde :p
ACH zou proberen die gevoelens te verdringen.Maar dat je moet vechten om een rondje te geven staat mij niet aan(pils schijnt per liter voor weinig te gaan daar)En om nou met dit weer op mijn fietsje naar Heemskerk te rijden(lust geen bier)zie ik niet zitten :mrgreen:

Dacht dat alleen Junkie daar :sleepy: patent op had :rolleyes:

:rolling:

heb ik ook ,maar ben nu niet gaar ,ben lekker lui ;)

niggers.jpg

Vandaag in Soesterberg geweest op visite bij een collega, storinkje verholpen.
Ligt tegen het Militaire Luchtvaartmuseum Soesterberg aan .........
Staan me een paar leuke kisten uitgestald daarzo :worship:

Ik geloof dat daar 4 en 5 april open dagen zijn, dan kan je niet alleen de collectie maar ook alles in depot komen bekijken.

Wellicht een bezoekje waard :yes:

(Vooral die F15 die buiten staat :mrgreen: :yes: )

veel plezier stelletje trutten ;) ,en niet te veel roddelen over junkie he !

siggy ; die rolroeren v/d protech gaan me toch erg zwaar ,heb jij ze doorgesneden en voorzien van scharnier tape?

heb je ook de vleugels voorzien van langere koolstof staven ,of verlengt ?

*gaat de funliner ontleden *

veel plezier stelletje trutten ;) ,en niet te veel roddelen over junkie he !

siggy ; die rolroeren v/d protech gaan me toch erg zwaar ,heb jij ze doorgesneden en voorzien van scharnier tape?

heb je ook de vleugels voorzien van langere koolstof staven ,of verlengt ?

*gaat de funliner ontleden *

Ik heb de staaf in de vleugel niet verlengd hoor Junkie,de constructie is naar mijn mening sterk genoeg :D

De roeren gaan in het begin inderdaad vrij zwaar,je moet deze even voorzichtig een keer of 20 heen en weer halen.
De eerste vlucht heet ook niet voor niets een maagden vlucht :confused:
Alles wat nieuw is moet toch eerst een beetje oprekken voor het lekker gaat :rolling:

@ Sleur

Je kunt deze twee bezigheden natuurlijk ook prima combineren.

Voorbeeld:

Zet een glas bier (of 2 ) op een bepaalde afstand van het vliegtuig en richt de propellor op het glas.
Geef dan ineens vol gas en kijk wat het effect is.
Doe dit met verschillende props en aan het eind van de avond weet je welke de meeste stuwkracht geeft :celebrate::rolling:;)

bier-plassen.jpg

;)goede avond... simmen gaat tot nu toe prima. maar ik he het idee dat fms ook wel erg simpel is??

en even een sproetje! heeft er iemand een servo liggen die geschikt is als stuurservo voor de savage? en kan daar een postzegel op?

want ik had graag nog eens servo voor vrijdag. anders moet ik er eentje bij de shop (h*bma) scoren. en die zijn vaak wel een beetje aan de prijs!;)

;)goede avond... simmen gaat tot nu toe prima. maar ik he het idee dat fms ook wel erg simpel is??

en even een sproetje! heeft er iemand een servo liggen die geschikt is als stuurservo voor de savage? en kan daar een postzegel op?

want ik had graag nog eens servo voor vrijdag. anders moet ik er eentje bij de shop (h*bma) scoren. en die zijn vaak wel een beetje aan de prijs!;)

PB SENT ;)

@Siggy: Het combineren is niet gelukt. De linker setup weigerde dienst en de rechter blies het schuim van mijn pintje. :? Als ik één oog dicht deed, was de linker setup ineens helemaal verdwenen. 8O :rolling:

Weltrutse... :sleepy:

Posted via Mobile Device

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back