snoeksel
Forum veteraan
Dus jij gaat richting de ACHIk kijk nu al uit naar de meet resultaten
Meten is weten he Sleur![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dus jij gaat richting de ACHIk kijk nu al uit naar de meet resultaten
Meten is weten he Sleur![]()
Dus jij gaat richting de ACH![]()
Nog geen ACH voor mij :nooo:
Vandaag even naar de dokter geweest en heb nu een kuurtje gekregen, hopen dat dat helpt![]()
Dus jij gaat richting de ACH![]()
ACH zou proberen die gevoelens te verdringen.Maar dat je moet vechten om een rondje te geven staat mij niet aan(pils schijnt per liter voor weinig te gaan daar)En om nou met dit weer op mijn fietsje naar Heemskerk te rijden(lust geen bier)zie ik niet zittenDurf jij je daar wel te vertonen dan, als depronkiller bezitter zijnde![]()
FAIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siggy gaat plat op de bank naar de TV liggen staren,HEERLIJK avondje suffen.
Denk dat ie een beetje GAAR is
en ook een beetje vliegers bouwen dan ....
Denk dat ie een beetje GAAR is:rolling::rolling:
Dacht dat alleen Junkie daar :sleepy: patent op had
:rolling:
*tikt nog een pintje weg* :celebrate: *hips**Gaat over een paar minuten richting de ACH*
veel plezier stelletje trutten,en niet te veel roddelen over junkie he !
siggy ; die rolroeren v/d protech gaan me toch erg zwaar ,heb jij ze doorgesneden en voorzien van scharnier tape?
heb je ook de vleugels voorzien van langere koolstof staven ,of verlengt ?
*gaat de funliner ontleden *
goede avond... simmen gaat tot nu toe prima. maar ik he het idee dat fms ook wel erg simpel is??
en even een sproetje! heeft er iemand een servo liggen die geschikt is als stuurservo voor de savage? en kan daar een postzegel op?
want ik had graag nog eens servo voor vrijdag. anders moet ik er eentje bij de shop (h*bma) scoren. en die zijn vaak wel een beetje aan de prijs!![]()