Sleurhutje
Forum veteraan
Nope, maar ik moest die neger even het huis uit knuppelen. Die lag gaar op de bank.Ben ik eerder dan Sleur terug thuis?![]()

Posted via Mobile Device
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nope, maar ik moest die neger even het huis uit knuppelen. Die lag gaar op de bank.Ben ik eerder dan Sleur terug thuis?![]()
What!!!! 8O Hmmm.... Philliams was het niet, deze was aanmerkelijk groter. :? Maar junkie... :roll:Was dat niet Junkie die zich als zwarte piet had verkleed?
What!!!! 8O Hmmm.... Philliams was het niet, deze was aanmerkelijk groter. :? Maar junkie... :roll:
*gaat sneaky beveiligingscameraatjes ophangen*
Hehehe, mocht je je vervelen dan kun je van je ovlvo altijd nog XC70 maken.![]()
Ik ga straks langs Lynx Modelbouw (voorheen RCT models) een carbon buis halen voor de Holiday. Daar hebben ze geen MPX Tiny-S op voorraad maar wel de Hitec HS-81. Die zijn precies hetzelfde alleen de MPX is rood en de Hitec zwart. Eéntje meenemen voor je? Kosten 15,95 eypo.
Phoenix is vooral gericht op heli-vliegen en bigscales. Er zitten een paar indoorvliegertjes in maar niet noemenswaardig. En meer dan de 100+ modellen die op de website van Phoenix staan, zijn er niet. :? Verder is het wel een mooi programma als je een knappe en vreselijk snelle videokaart in je computer hebt.vraagje ; is de phoenix V2 simulator aan te raden ?
hij is nu in de uitverkoop voor 109 E
en zitten daar ook indoor fladderaars op ?
of kun je die weer downloaden ?
Phoenix is vooral gericht op heli-vliegen en bigscales. Er zitten een paar indoorvliegertjes in maar niet noemenswaardig. En meer dan de 100+ modellen die op de website van Phoenix staan, zijn er niet. :? Verder is het wel een mooi programma als je een knappe en vreselijk snelle videokaart in je computer hebt.
En ik neem een servootje en een tube POR voor je mee. Kom je ze vanmiddag ophalen bij ons op kantoor?
Heb nu maar voor de derde keer een mail gestuurd naar de U Naait me Steeds.Kijken wat voor bericht ik nu weer terug krijg.Het eerste bericht kreeg ik antwoord,tweede niet dus nu maar een derde mail er achteraan :evil:.Kijken of dat wat opleverdZelfs flessenpost gaat nog sneller.![]()
zo ,weer terug van 2 brothers, weer een leuk mandje vol hebbe dingetjes , en een stuk armer weer terug :evil: , al was het allemaal in de uitverkoop wat ik nodig had :-D
toch maar de phoenix v2 met adaptor voor de 6ex meegenomen , om eens lekker thuis te oefenen ,dat scheelt weer veel plakken
ook nog een cadeau'tje voor burp meegenomen , later een foto daarvan
sleur ; ik weet niet of ik het red ,maar pb je kantoor adres maar ff .
tot hoe vroeg werk je![]()
*ziet de servoheveltjes en denkt: *knip* vergeten mee te nemen vanmiddag* :cry:
*denkt nu: weer een reden om langs Lynx te gaan* 8)
burp ,mocht je interesse hebben in de rode disc , it's yours
altijd handig om er 1 uitgesneden en wel op de plank te hebben ,en je hoeft niets te kleuren /spuiten .
![]()