Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
sleur zit zeker nog te zuipen op de ach ( alcoholistenclub heemskerk) met phil en danny ?:)
hij reageert niet mijn mail . :confused:

nu heb ik gehoord dat er veel homo's op jullie club zitten , dat geeft niets hoor, maar zelf ben ik hetero :cool:

ik zou graag eens met jullie willen vliegen /rijden , lijkt me erg gezellig .
Nou ben ik hem kwijt. Je bent straight maar wil wel lekker met ons rijden. 8O :? Eet je van twee walletjes of zo? ;) :rolling:

Effe vraagje: Hoe zit het met frequenties? Ik zag bij iemand hier een linkje in zijn sig maar dat ging alleen over fladderbeesten.
Ja, ikke. Voor het rijden zal het niet zo spectaculair zijn. Eigenlijk rijdt (reed) iederen op 2,4GHz. Dus niet om je zorgen te maken.

Hey
Zijn er nog mensen in de buurt van utrecht
die een leuke plek weten om on road te rijden en rijden daar wel vaker?
Niet dat ik daar kom, maar het schijnt dat langs de A2 voor afslag De Meern in die bouwput gereden wordt op zaterdag en zondagen. Oh, wacht.... Onroad.... :oops: Neeeeee, daar doen we niet veel mee als Offroaders zijnde. :lol: :mrgreen:

sleur zit zeker nog te zuipen op de ach ( alcoholistenclub heemskerk) met phil en danny ?:)
hij reageert niet mijn mail . :confused:
*hips* :celebrate: *hips* Whazjs ontztetnd gusjellich.... :yes:

snoek ; ik heb er de roto start op gezet , daar had ik er nog 2 van liggen :D
is droog dit weekeinde ,maar wel 17 graden , liever wat kouder dan natter .

zaterdag avond maar ff knallen /fladderen op ht ? of zondag avond ?
in de middag kan ik niet :(

1x per week is bij mij wel af en toe ja.
Verder weinig knutselen thuis.

Voorheen 3 a 4 x per week plus veel knutselen thuis.
Dat is dus een aardige vermindering ;-)

Posted via een hetero

Dat is een aardige vermindering ja :shock:
Ik heb deze week 65 minuten met de hobby doorgebracht :p

Posted by a Lesbian

1x per week is bij mij wel af en toe ja.
Verder weinig knutselen thuis.

Voorheen 3 a 4 x per week plus veel knutselen thuis.
Dat is dus een aardige vermindering ;-)

Posted via een hetero
Dan heb je wel meer tijd voor waar je normaal altijd zo voor moest haasten 's avonds. 8O ;) :lol: Gaat dat ook niet een keer vervelen? :?

Tsja, ik zit alleen nog maar achter de internets om de website te knutselen. Valt dat ook onder de hobby? Oh ja, en een uurtje gereden en drie uur op de ACH slap lnllen en afpilsen. ;)

Posted by the messenger, please don't shoot

Dan heb je wel meer tijd voor waar je normaal altijd zo voor moest haasten 's avonds. 8O ;) :lol: Gaat dat ook niet een keer vervelen? :?

Tsja, ik zit alleen nog maar achter de internets om de website te knutselen. Valt dat ook onder de hobby? Oh ja, en een uurtje gereden en drie uur op de ACH slap lnllen en afpilsen. ;)

Posted by the messenger, please don't shoot

jij moet eens een keer de tijd bijhouden wat je per week in de hobbie stopt :schrik::schrik::) dat word schrikken ;)
haasten hoeft niet meer , en nee het verveelt nog steeds niet :cool:

als ik eenmaal lid word van de ach , zal de activiteit wel weer toenemen :p

posted by the family man :mrgreen:

j

als ik eenmaal lid word van de ach , zal de activiteit wel weer toenemen :p

He Junkie,

Harde werkers hebben nu eenmaal ook veel ontspanning nodig,dus als jij een uurtje of 20 in de week in je hobby steekt is dit zeker niet teveel maatje ;)

De Voyager is afgelopen dinsdag invlogen door een zeer ervaren piloot en is ACH goedgekeurd hoor :D

Volgend seizoen ben ik ook van de partij in Heemskerk,leuke club mensen daar :cool:

Vanmiddag nog even 2 lipo's leeggevlogen op ons ouwe trouwe HT,was niet gezellig maar heb toch genoten :proost: :rolling:

Zo maaltje zit weer achter de kiezen. Het was zo gezellig in de gezelligste zaak van Nederland dat ik gebeld werd of ik kwam meehelpen de maaltijd te verorberen:D. Dus snel ingepakt en naar huis geracet.

Het baantje bevalt mij prima. Zijn er al meer mensen mee bezig geweest?

@Gladoor: Kan ik mijn nog niet betaalde sponsorgeld terugkrijgen voor de GT14 Pro? Dit kreeg ik van Graupner terug aangaande de pinions. Ik heb ze maar terug gemaild dat ze de distributie moeten stoppen totdat ze wel de juiste onderdelen kunnen (bij)leveren. Vergroot onze kansen weer voor de M-Auto Wintercompetitie. 8O :lol: :rolling: ;)
Dear Mr. van den Sleurdinges

I am sorry to hear that you have problems with your Graupner kit.
However, I have to ask you to please contact the dealer where you bought the kit for any restitution or guaranty matters.

I regret not being able to assist you more at the moment.

Best regards

Isabel Frey
Export / International Sales

Graupner GmbH & Co. KG
Henriettenstr. 94-96, 73230 Kirchheim / Teck, Deutschland

Het baantje bevalt mij prima. Zijn er al meer mensen mee bezig geweest?
Mooie vloeiende lijntjes hè? :thumbsup: Ik vond deze layout stukken beter dan de vorige. Ja dus, ik heb er dinsdagavond al op gereden. 8O ;) 8)

@Gladoor: Kan ik mijn nog niet betaalde sponsorgeld terugkrijgen voor de GT14 Pro? Dit kreeg ik van Graupner terug aangaande de pinions. Ik heb ze maar terug gemaild dat ze de distributie moeten stoppen totdat ze wel de juiste onderdelen kunnen (bij)leveren. Vergroot onze kansen weer voor de M-Auto Wintercompetitie. 8O :lol:

Lekker stukje service Sleur,beetje jammer he :confused: ;)

@Gladoor: Kan ik mijn nog niet betaalde sponsorgeld terugkrijgen voor de GT14 Pro? Dit kreeg ik van Graupner terug aangaande de pinions. Ik heb ze maar terug gemaild dat ze de distributie moeten stoppen totdat ze wel de juiste onderdelen kunnen (bij)leveren. Vergroot onze kansen weer voor de M-Auto Wintercompetitie. 8O ;) 8)

hahaha jullie kantoorlui hebben ook helemaal niks anders te doen:p

@Gladoor: Kan ik mijn nog niet betaalde sponsorgeld terugkrijgen voor de GT14 Pro? Dit kreeg ik van Graupner terug aangaande de pinions. Ik heb ze maar terug gemaild dat ze de distributie moeten stoppen totdat ze wel de juiste onderdelen kunnen (bij)leveren. Vergroot onze kansen weer voor de M-Auto Wintercompetitie. 8O :lol: :rolling: ;)
maw ze willen niet echt....;)

Mooie vloeiende lijntjes hè? :thumbsup: Ik vond deze layout stukken beter dan de vorige. Ja dus, ik heb er dinsdagavond al op gereden. 8O ;) 8)

Ja, het is ff kijken naar de ideale lijn. Als je die hebt kan je er heel snel over heen.

He Junkie,

Harde werkers hebben nu eenmaal ook veel ontspanning nodig,dus als jij een uurtje of 20 in de week in je hobby steekt is dit zeker niet teveel maatje ;)

De Voyager is afgelopen dinsdag invlogen door een zeer ervaren piloot en is ACH goedgekeurd hoor :D

Volgend seizoen ben ik ook van de partij in Heemskerk,leuke club mensen daar :cool:

Vanmiddag nog even 2 lipo's leeggevlogen op ons ouwe trouwe HT,was niet gezellig maar heb toch genoten :proost: :rolling:

20 u per week :shock: , dat is zo'n 3 uur per dag ....gaat me niet lukken :nooo:
tja gezinnetje he ! , en 2x per week in de gym :|.

als je zin hebt ,mag je mijn blizzard bouwen, voor een krat hertog jan :proost: ,kom er echt niet aan toe ,maar wil er wel graag mee vliegen ;).

volgende keer koop ik alles wat vliegt RTF !!!!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back