Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, de Ford KA is niets. :nooo: Gelukkig verschillen we daarin dan toch. :D Nu heeft vrouwtje een functioneel autootje met 5 deurtjes, een Daewoo Matiz. Maar die is ondertussen ook alweer 8 jaar oud. Destijds gekocht omdat het één van de weinige kleine autootjes met 5 deurtjes was (handig met kinderen) en een stuk veiliger dan de Mini 1000HLE uit 1981 die ze had (was wel in perfecte staat, meer met het oog op veiligheid bij een aanrijding met de kindertjes erbij :?).

nou niets wil ik niet zeggen , zij is er wel blij mee , maar hij houd teveel van benzine :mad: , daihatsu zijn erg zuinige auto's , waarvan de materia er erg gaaf uitziet .

wat betreft het bewijs voor de ach betreft verzekering papieren ,das nogal lastig , ik heb een aardig boekwerk gevonden ,maar zie daar niets van modelbouw in :confused:
ik bel morgen wel ff met mijn verzekerings man of met onvz zelf , sturen ze het maar op ofzo

nou niets wil ik niet zeggen , zij is er wel blij mee , maar hij houd teveel van benzine :mad: , daihatsu zijn erg zuinige auto's , waarvan de materia er erg gaaf uitziet .

wat betreft het bewijs voor de ach betreft verzekering papieren ,das nogal lastig , ik heb een aardig boekwerk gevonden ,maar zie daar niets van modelbouw in :confused:
ik bel morgen wel ff met mijn verzekerings man of met onvz zelf , sturen ze het maar op ofzo
De Materia is ook een slurper. De 1.3 is energieklasse D en de 1.5 zelfs E! En het verbruik is niet veel beroerder dan mijn bak. De Materia 1.5 gemiddeld 1:13,5 (benzine) en mijn logge PC Hooftstraattrekker 1:11,3 (diesel). Dan moet je toch eerder aan een Sirion gaan denken ander hou je straks weer geen geld over voor de hobby. ;) :p

Voor wat betreft de verzekeringsvoorwaarden zul je die niet bij de ONVZ-voorwaarden vinden. Da's je zorgverzekeraar. :lol: Handig als je hoofdpijn krijgt maar niet voor aansprakelijkheid. Je moet die van je WA-verzekering hebben. ;)

nope ,junkie kan geen lid worden van de club :( fortis asr dekt geen aansprakelijkheid van een verzekerde voor schade door een modelvliegtuig .

WAT TE DOEN :confused::confused::confused:

neehoor,helemaal niet dezelfde smaak ,we zoeken precies dezelfde auto uit voor de vrouwtjes ;)

ze heeft nu de ka ,maar volgend jaar word het waarschijnlijk de materia.

krijg wel weer zin om ff in groeps verband te vliegen ,vanavond maar ff de verzekering papieren opzoeken voor de ach ;)

en snoeksel ; was het nog gezellig op ht :confused:;)
Heb lekker met mijn klootjes op het terras van de Geitenboerderij gezeten met mijn vrouwtje en m'n dochter en mijn neef en vrouw en kleine.Kom net thuis was erg gezellig.Valt me toch tegen van je dat je niet ging rijden,je was de enige nog als Die Hard.

Heb lekker met mijn klootjes op het terras van de Geitenboerderij gezeten met mijn vrouwtje en m'n dochter en mijn neef en vrouw en kleine.Kom net thuis was erg gezellig.Valt me toch tegen van je dat je niet ging rijden,je was de enige nog als Die Hard.

lieverd , ik moest naar een verjaardag feestje :)

En ik roep steeds ht ,maar weinig reakties ,dus als de gezellig heid zich verplaatst naar de ach ,gaat deze die-hard ook richting het veld .

maar ht is mij ook best ,maar dan is het wel leuk als er nog wat meer mensen zijn ;)

lieverd , ik moest naar een verjaardag feestje :)

En ik roep steeds ht ,maar weinig reakties ,dus als de gezellig heid zich verplaatst naar de ach ,gaat deze die-hard ook richting het veld .

maar ht is mij ook best ,maar dan is het wel leuk als er nog wat meer mensen zijn ;)
Had het gelezen lieverd,daarom ben ik ook naar de Geitenboerderij uitgeweken ga daar niet in mijn uppie staan.Was daar ook gezellie hebben ze ook bier en daarna nog even lekker chinees gehaald,was toch nog een lekkere dag.En je hebt gelijk Depron en Piepschuim is veel leuker en niet zo duur

Hee Phil,
Maar jij heet geen junkie :-)
groeten

pas op jij he :mad: ;)

ga het draadje van je fg nou maar solderen ,hoef je niet meer zo ver te lopen :rolleyes::lol:;)

ps ; formulier ingevuld ,alle papiertjes klaar , nu nog ff een paar foto's van mijn smoelwerk laten maken ,en klaar .

misschien dinsdag ff naar de ach ;)

nu nog ff een paar foto's van mijn smoelwerk laten maken ,en klaar .

misschien dinsdag ff naar de ach ;)

Gewoon een foto uit het archief pakken, ze verbouwen je foto toch zodat je onherkenbaar bent :D (kuch)

tot dinsdag :rolling: :thumbsup:

P.S. de nieuwe disc zit nu alweer inelkaar..... deze keer met UHU-PÖR gelijmd :yes:
(in twee dagen toch weer een leuke vliegert)

33_1_goeiemoggel.jpg

ik wed liever niet ,want je hebt gelijk , ik moest gewoon ff verder lezen ;)

dus junkie word spoedig lid .

wat nog meer ? , pasfoto ,een kopie van fortis asr , verder nog iets ?
Ja, voor jou een verklaring van goed gedrag. 8O ;) :lol:

Gewoon een foto uit het archief pakken, ze verbouwen je foto toch zodat je onherkenbaar bent :D (kuch)

tot dinsdag :rolling: :thumbsup:

P.S. de nieuwe disc zit nu alweer inelkaar..... deze keer met UHU-PÖR gelijmd :yes:
(in twee dagen toch weer een leuke vliegert)
Handig om die andere twee ook alvast vliegklaar te plakken? ;) Oh ja, daarom wilde je nog een paar setjes motorretjes etc. :lol:

sleur ; die verklaring heb ik echt liggen ;-) ik wou 2 jaar geleden lid worden van een schietclub,maar heb ik niet doorgezet. Heb nl wel de wapens maar nog geen vergunning ;-)
Ik kom morgen ff naar de club

Posted via Mobile Device

Hee junkie dan kan je die verklaring nu echt wel weggooien, zijn maar 3 maanden geldig.
En je kan altijd een keer met mij mee hoor.
Edwin.

Hee junkie dan kan je die verklaring nu echt wel weggooien, zijn maar 3 maanden geldig.
En je kan altijd een keer met mij mee hoor.
Edwin.

ik ga erg graag een keer mee , mits ik onder begeleiding van jouw ook ff mag knallen ;-)

in mijn dienst jaren hadden we een baanrecord gezet ( dit omdat veel maten hun volle magazijnen aan mij gaven ,omdat ik er wel raad mee wist :cool:
de ritmeester was erg trots en mijn straf die ik had opgelopen door andere dingetjes werd kwijt gescholden :agrue:
maargoed dat is stoere praat :rolleyes:

laat ik het anders zeggen ,als ik in de usa had gewoond ,had ik waarschijnlijk een hele verzameling blaffers gehad , maarja ik woon hier ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back