Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Er worden in totaal 7 wedstrijddagen georganiseerd. De wedstrijddagen zijn allen op donderdagavond en beginnen om 19:30 uur. De data zijn 6-11, 20-11, 15-01, 29-01, 12-02, 26-02 en 12-03.ik blijf ff thuis vandaag. Waar staat de wedstrijdkalender? Kan ik de dagen alvast gaan inplannen.
Wil wel even,heb niet super veel zin maar dat komt wel weer als ik er ben hoop ik.Anders ben ik gauw weer thuis.Ga jij ook?
Ga wel even heen,eerst die kleine zo even de'r bed in bonjouren en dan ben ik rond een uur of half acht kwart voor acht daarAls jij niet gaat ,ga ik ook niet, zo veel zin dus
![]()
Wil wel even,heb niet super veel zin maar dat komt wel weer als ik er ben hoop ik.Anders ben ik gauw weer thuis.Ga jij ook?
ik blijf ff thuis vandaag.
+1 Gaar, total-loss, afgeschreven, op, etc.Als jij niet gaat ,ga ik ook niet, zo veel zin dus
![]()
Ga wel even heen,eerst die kleine zo even de'r bed in bonjouren en dan ben ik rond een uur of half acht kwart voor acht daar![]()
Moet je de rotonde bij HT even pakkenmisschien kom ik ook ff , heb gewoon zin om ff ontspannen rond te rijden in de grandis![]()
misschien kom ik ook ff , heb gewoon zin om ff ontspannen rond te rijden in de grandis
ik heb wat kleine onderdeeltjes nodig
heeft peter ook v/d 500 of 600 serie motoren liggen ?
fritsie ; ha ook een ( kleine ) suv ? felicie![]()
Is ie klaar,heb je er al pics van+1 Gaar, total-loss, afgeschreven, op, etc.uppydogeyes: Dan maar thuis even wat snijden in een 1:14 Mazda 6 body. :lol:
![]()
Er worden in totaal 7 wedstrijddagen georganiseerd. De wedstrijddagen zijn allen op donderdagavond en beginnen om 19:30 uur. De data zijn 6-11, 20-11, 15-01, 29-01, 12-02, 26-02 en 12-03.
Het hele feest valt hier na te lezen.![]()
Kleiner? 7 zits hoor!
ow je bedoeld dat ie kleiner is dan jouw auto
Ach ik hoef niks te compenseren![]()
Ja hoor, maar die had je al gezien. :?Is ie klaar,heb je er al pics van![]()
Ja, voor een heel jaar. Dit is voor het winterseizoen omdat niemand in de zomer binnen rijdt.Glashelder. Ik dacht alleen dat een jaarlidmaatschap E 90 was?
he he, geintje ,en wees maar blij, die van mij kan je nergens parkeren , ben blij dat ik nog een motor heb
die van mij is maar een 6 zitter, de meeste stoelen al weg gesloopt
ps ; ga je nog naar heemskiergjen ?
Waar is kobus nou? :neutral:
@ Kobus: Ja..... waar ben je?
Ik denk dat kobus in kamer 128, 129 en 130 van het Westfries Gasthuis ligt sinds hij onder de wals terecht is gekomen. 8O :lol: