Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen druk ofzo? ;)

been_busy_at_kinky_solutions.jpg

Hallo ik ben een nit wit heb een ez rr zonder m de lucht in te grijgen aan gort
gevlogen zonder in de lucht te zijn geweest hrb nu nieuwe romp.
Maar mijn vraag is;hoe kan ik zo,n rr ez beetje upgraden heb zo,n 6 cellen baterij.
Maar schijnt dat maar 10 min kan vliegen mocht ik m de lucht in krijgen.
Ik heb allen een lader voor nou ja gew een goedkoke lader zo als multiplex de ez rr aan prijst.
Maar hoe kan ik zo,n ez beetje upgraden is eigenlijk mijn vraag.
bvd.

@, Phil. Mocht je het bij de andere niet kunnen vinden kun je ook nog altijd bij ons terecht ;)
Ruzie met je vrouw hoef dan niet meer over in te zitten (je bent bijna niet thuis) je hobby word nog goedkoper (daar heb je geen tijd meer voor) ;)

En het mooiste is nog , je hoeft niet meer op je uiterlijk te letten want als je de deur uitgaat is het nog donker en als je weer thuis komt is het weer donker :)

Als je wilt kun je morgen nog beginnen :p

Hebben jullie toch de verkeerde job jongens :rolleyes: ;)
Het inkomen/winstuitkering/dividend is er wel naar... €€€€€€€ *kaa-tsjing* :D ;)

Verder wat kobus zegt. ;) :lol:

Vanavond lekker een MDF ondervloer zitten verlijmen met Bison Kit. Ik ben nu zo stoned als een konijn... :Fade-color

v4rvp5.jpg

lol die foto van die konijntjes maar:
Maar mijn vraag is;hoe kan ik zo,n rr ez beetje upgraden heb zo,n 6 cellen baterij.
Ik heb allen een lader voor nou ja gew een goedkoke lader zo als emu;iplex de rr aan prijst.\
bvd.

lol die foto van die konijntjes maar:
Ik heb allen een lader voor nou ja gew een goedkoke lader zo als emu;iplex de rr aan prijst.\
bvd.

Je hebt deze vraag ook geplaatst in het multiplex easystar draadje.
Als je dat draadje eens gaat lezen kom je het antwoord op je vraag zeker tegen ;)

Ok thx zo is dat .
Maar veel erger soms ben jet heele maal altijd ff kwijt door omstandigheden

Indoor Baan Heemskerk

Beste rijders,

Voor diegene die het van plan waren om morgen binnen te gaan rijden is er helaas een trieste mededeling.
We zijn vanavond met de baan bezig geweest maar hebben het nog niet af kunnen ronden.
Morgenavond gaan we het afmaken dusssss kunnen we morgen dus niet rijden.

Greets,

Peter.

@ Dislext: welkom hier :yes: Om je EZ te upgraden zou ik er eerst een lipoaccu in doen, hiermee vlieg je een stuk langer en ook het gewicht wordt wat lager van de EZ. Wel is het noodzaak om de accu goed te beschermen in de romp d.m.v. foam want ik begrijp uit jou verhaal dat je al de EZ aan stront helpt voordat je ermee gevlogen hebt ...... hoe doe je dat? ;)
Ook heb je een speciale lader nodig om lipo's te kunnen laden, ik weet niet of jou lader dat aan kan. En dan het advies qua accu, zelf ben ik groot voorstander van Kokam, maar ook Graupner is heel goed. Een 3cel lipo van ongeveer 2100 mAh gaat perfect :thumbsup:
Misschien moet je eens langsgaan bij 2brothers in Bussum (al denk ik dat je daar al eens geweest bent) of anders de gezelligste rc-shop in Nederland :rolleyes:.

Mocht je later net als ons de sterren van de hemel vliegen :wink: .... dan kun je er altijd nog een brushlesskit in bouwen, dan ga je helemaal als de brandweer :thumbsup:
Veel succes.

Morgenavond gaan we het afmaken dusssss kunnen we morgen dus niet rijden.

Greets,

Peter.

Vliegen dus wel :rolling:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back