Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
goeie moggel, ja ik ben er ook nog. Afgelopen week een beetje druk gehad en dus hooguit een beetje aan de hobby gedacht. gisteren een EZ body bij siggy afgeleverd.

Vorige week zondag even lekker gevaren door de polders. daarna de sluis door en de zaan op. even naar Zaandam gevaren alwaar ik de dam tot dam lopers heb kunnen bekijken zonder in de drukke massa te staan :mrgreen:

Vandaag misschien ook nog wel even varen, kan zomaar het laatste weekend zijn. daarna de boot opbergen en iets van de hobby inhalen. Heb nog genoeg te doen. Ik heb natuurlijk een flinke achterstand in de trainingen met de Scalpel en moet ook nog een F117 bouwen. vanavond echter een reunie van een oude werkgever dus in utrecht een biertje en hapje doen. morgen maar even kijken wat er allemaal moet gebeuren.

@Sleur, ik wil de spulletjes nog graag afnemen als ze inmiddels nog niet weg zijn. Ook een schokbrekertje lijkt me prima.

Binnen rijden in Heemskerk wordt nog niets vanavond. Maar de baan wordt wel ontzettend mooi (en HoogTij-proof). Straks geen last meer van Ferry's die ineens spookrijden. Die hangen dan gewoon tegen de kant. 8O ;) :thumbsup:

Ik verzin wel weer wat nieuws, wees niet bang :showass: :lol: ;)

Ik sta nu ff op het veld, reed net door de polder waar politie stond te controleren, ik mocht doorrijden maar een motor werd inbeslag genomen :?

posted by mobile device on 35mhz ;D

kiekeboe !

ik kom zondag middag ook ff fladderen /rijden op ht , net toestemming gehad :worship:
Kijk dit zijn goede berichten

draadje dooft langzaam uit , als ht is verdwenen ,zal er nog 1 post per dag zijn :)

zit lekker in de tuin ,met het weekeinde voor de deur :yes:
Draadje dooft niet,je oogjes zullen wel dichtvallen;) Zat lekker in de tuin zon is weg word het toch frisjes.Morgen nog even een bakkie gips weg smeren en dan heb ik ook weekend

@ Ja ik zal ook ff TOESTEMMING vragen :rolleyes:(of ik heen mag naar hoogtij:showass: ),gr.Dr.Dre.:cool:
Je mag heen hoor schatje :yes::yes:

Ik sta nu ff op het veld, reed net door de polder waar politie stond te controleren, ik mocht doorrijden maar een motor werd inbeslag genomen :?

posted by mobile device on 35mhz ;D

ja, jij bent zo'n braafkees ,die houden je echt niet aan ;)

maar eh ,helemaal vergeten om naar het veld te gaan , is ook lastig want ik ben de oppas :-?

ik hou het wel op zondag :D
morgen ff de grandis bedrijfs klaar maken .

sleur ; wanneer gaat de bestelling de deur uit ? i need power :cool:

ja, jij bent zo'n braafkees
ik hou het wel op zondag :D
morgen ff de grandis bedrijfs klaar maken .
Zou ik ook doen.zal toch eeuwig zonde zijn als er een blik verf rondhobbelt door je auto :rolling:Krijg je wel een nieuw interieur :rolleyes:
Verheug me erop Kale Rammer van me

Tsja, crossen is nu eenmaal verboden. Kennelijk genoeg klachten gekomen over die gasten en nu treed de arm der wet wat harder op. Wij zijn lief, milieubewust, richten geen schade aan, nagenoeg geruisloos, maken geen rotzooi etc. Dat wordt uiteraard gedoogd. ;)

sleur ; wanneer gaat de bestelling de deur uit ? i need power :cool:
Weet ik nog niet. Kan nog wel een weekje duren ben ik bang. :evil: Moest je alleen de motortjes of ook twee cheap-ass regelaartjes van 25A erbij? Misschien bestel ik tussendoor nog even wat want het indoorseizoen is wel heel kort dag. 8O ;)
-edit-
Let op!!! Dit zijn inrunners met een diameter van 28mm. Die zouden dus zo in je piepschuim moeten passen. :thumbsup:

@philliaal manager: Nog twee of drie van dezelfde motortjes? En dan 6 of 9 van die servootjes erbij? En twee of drie andere regelaartjes? Of deze misschien?

@Gladoor: Ook een setje bestaande uit motor, regelaar en 3x pico servo? Moet je het alleen niet aan je baas vertellen. Ga je bij hem maar accuutjes halen. :oops: :lol:

@Burp: Jouw setje heb ik al een paar weken in de auto liggen. Maar op HoogTij kom ik nauwlijks meer, bij Speedworld meestal overdag dus bij de ACH op dinsdagavond maak je de meeste kans. Of je moet spontaan in de buurt zijn. :? :D

:confused::confused::confused::confused: Kom ook gezellig zondag

ja ,sleurprutel ,kom zondag ook ff langs , en geen smoesjes ;)
en ja doe die 2 regelaars er ook bij :D, en als je toch bezig bent ,mogen er ook wel 2 kleine lipo's bij voor zo'n nachtvlieger waar jullie mee bezig waren .

snoeksel ; mijn volvo heb ik ook altijd netjes gehouden door hem te beschermen tegen verf en vuil ,dat gaat wel lukken ;)

ik heb nog een minpuntje gevonden ,wat de volvo wel had, en dat is stoelverwarming :?
als ik onder de stoelen kijk zit daar wel een zooi bedrading en zijn ze wel voorbereid de stoelen te verwarmen , maar ontbreekt alleen het knopje ze aan te zetten :mad:
ben benieuwd wat het gaat kosten ze te activeren :confused:

ja ,sleurprutel ,kom zondag ook ff langs , en geen smoesjes ;)
en ja doe die 2 regelaars er ook bij :D, en als je toch bezig bent ,mogen er ook wel 2 kleine lipo's bij voor zo'n nachtvlieger waar jullie mee bezig waren .
Dus oo'k één setje voor zo'n disc erbij (motor, esc, 3x servo)? Kan hoor. ;) De LiPo's kwamen ergens anders vandaan. Maar bij Speedworld heb je voor €13,85 hele mooie 22gr. zware 2S 350mAh FlightPowers. Die hebben Phil en ik ook voor de nachtvlieger en de indoor schuim.

ik heb nog een minpuntje gevonden ,wat de volvo wel had, en dat is stoelverwarming :?
als ik onder de stoelen kijk zit daar wel een zooi bedrading en zijn ze wel voorbereid de stoelen te verwarmen , maar ontbreekt alleen het knopje ze aan te zetten :mad:
ben benieuwd wat het gaat kosten ze te activeren :confused:
Een SCHEET:rolling::rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back