Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Was zeker weer gezellig,na wat kleine probleempjes toch nog even lekker gereden
@ FWNK Toch maar een extra set batterijen mee de volgende keer
Ook een optie moet je alleen oppassen dat je niet teveel wheelies maakt.Is in het begin wel grappig maar als je een paar keer achterover kukelt gaat het gauw vervelen.Wheelie bar is handig maar niet als je gaat springenJa! Ik heb maar 1 setje... binnenkort maar een 2e setje bijkopen...
Ik kon overigens nog wel effe met deze... zaten op 7,4v toen ik ze net ging opladen
Of zoiets: Kershaw Design - Custom-Built RC Cars
Zooo, was gezellig.
Volgens mij nog lang niet voorgesteld aan iedereen maar het was behoorlijk druk volgens mij...
@ FWNK Toch maar een extra set batterijen mee de volgende keer
Als je LiPo's een half uurtje laat liggen, komen ze wel weer terug naar de 7,4V. Maar als je ze gaat belasten storten ze gelijk weer in qua spanning. Ik weet niet of je regelaar voorzien is van een LiPo-beveiliging. Als dat niet het geval is, schaf dan in ieder geval zo'n waarschuwings LED of een spanningchecker.Ja! Ik heb maar 1 setje... binnenkort maar een 2e setje bijkopen...
Ik kon overigens nog wel effe met deze... zaten op 7,4v toen ik ze net ging opladen
Of zoiets: Kershaw Design - Custom-Built RC Cars
Mmm, die spanningschecker is wel handig.... effe bestellen vandeweekAls je LiPo's een half uurtje laat liggen, komen ze wel weer terug naar de 7,4V. Maar als je ze gaat belasten storten ze gelijk weer in qua spanning. Ik weet niet of je regelaar voorzien is van een LiPo-beveiliging. Als dat niet het geval is, schaf dan in ieder geval zo'n waarschuwings LED of een spanningchecker.
Als je echt eindeloos vermogen wilt hebben, haal je beide motoren eruit en plaats je een dikke 4,5 Turns Brushless erin (met bijbehorende regelaar). Die zijn aanmerkelijk krachtiger dan borstelmotoren (daarom is één motor genoeg en synchroniseren van twee brushless motoren is een dure hobby) en omdat je maar één motor hebt spaar je veel energie en kun je langer rijden. Wel ga je ook een heeeel kleine pinion (motortandwiel) nodig hebben want een brushless draait aanmerkelijk sneller dan een borstelmotor.![]()
Da's een feit. Borstelmotoren zijn aanmerkelijk goedkoper. En in die zandbak van die dure brushless dingen... :? :nooo:Brushless is leuk maar zorgt er wel voor dat de maxx niet meer waterdicht is. 2 brushless motoren is waanzin in de emaxx... hij gaat nu al als een jekko, met 2x wat.. 500 watt aan BL is het oncontroleerbaar...
BL is ook erg duur en met de 700HO's kan je iig nog relatief stock rijden voor weinig geld (99 sollar)
Ik ben er niet meer op maandagavond. Vrouwtje moet dan naar school. :teacher: Dus ik zit verplicht met de kids opgescheept. :cry: Maar dan kan ik mooi verder met wat body's spuiten (mijn GT14, die van Peter, mijn Scalpel Lolita en de F1 van de Serpent F180). Verder nog wat Depron plakken want het is binnenkort indoorfeest natuurlijk.Is de baan bij peter al gereed en zo ja gaan er vanaaf dan nog luitjes met de scalpel rijden?
Ga wel even heen vanavond zie wel of ie af is,anders ben ik gauw weer thuisIs de baan bij peter al gereed en zo ja gaan er vanaaf dan nog luitjes met de scalpel rijden?
Ik ben er rond 20.15Ga wel even heen vanavond zie wel of ie af is,anders ben ik gauw weer thuis![]()
Is goed jongen vergeet je die spulletjes van het schokbrekertje nietIk ben er rond 20.15![]()
Ik ben er vanavond ook niet bij, momenteel heb ik de hobby even op een laag pitje gezet*....... vanavond maar weer verder :rolling: aan de Clik!
Morgen weer een avondje ACH, gelijk maar naar de club denk ikroost::celebrate: (ff een pintske halen
)
* ik begin net als Junkie te lullen, maar ook ik meen er niks van :wink:
Nee, drinken doe je met je maten. Hobby-en doe je met je vrouwtje. Verder kun je de tijd een beetje doden met modelbouw.* geniet, maar hobby met mate![]()