Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
geld moet rollen , maar het rolt bij mij de laatste tijd wel erg hard :shock:

als iedere nederlander mij nou eens 1 euro schenkt ,kan iedereen missen ,en kan ik weer prettig leven :p

Volgens mij hebben we allemaal veel meer als een euro per persoon in de Fortis gestoken ;)

Dus als je jouw bedrijf nou als noodlijdend profileert krijg je misschien ook wel een financiele injectie van Den Haag :lol:

Volgens mij hebben we allemaal veel meer als een euro per persoon in de Fortis gestoken ;)

Dus als je jouw bedrijf nou als noodlijdend profileert krijg je misschien ook wel een financiele injectie van Den Haag :lol:

hmmm , ik denk het niet , er staat nog voor 30.000 E aan klussen open ,en de telefoon blijft maar rinkelen :D, hopen dat ze niet allemaal bij fortis zitten :rolleyes:

Hahahaha, de opbrengsten van die hotepetoten beleggers van de Fortis was al een paar jaar prutswerk. Ik ben blij dat ik mijn pensioengeld daar weggehaald heb (rendement -22,3% over de laatste 4 jaar 8O).

*is blij dat-ie verstand van beleggen van geld en brood heeft* ;)

Zooooooo, na vele weken toch gelukt om de GT14 te verven. ;) Vanacond even de neus vol mooi kleuren gesnoven maar het resultaat is ernaar. 8)

Wat ooit begon als een lekker kledderboel met FaskMask (vloeibaar masker)...
gt14_body1_paintjob1.jpg

Resulteerde na het eerste snijwerk en het spuiten van wat woeste kleuren...
gt14_body1_paintjob2.jpg

En nog veel meer snijden, spuiten, drogen, snijden, spuiten drogen etc. in een aardig resultaat...
gt14_body1_paintjob3.jpg

gt14_body1_paintjob4.jpg

gt14_body1_paintjob5.jpg

gt14_body1_paintjob6.jpg

gt14_body1_paintjob7.jpg

Wel wat dingetjes die beter hadden gekund maar als leermoment en voor een eerste keer wat anders dan rechte lijnen vind ik het niet verkeerd. Gebruikte kleuren:
-> Bovenop: Fasclucent Green, Fasfluorescent Green, FasChrome Satin (met op de randen vermend met FasBlack)
-> Midden: Faschange Blue (parelmoer blauw), Fasclucent Blue
-> Zijkant: Fasfluorescent Yellow
-> Backing: FasChrome Satin
-> Ramen: Tamiya PS31 Smoke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back