Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En weer 5 Posts verder,hoppa![]()
![]()
![]()
![]()
800
Lekker nutteloos dit
Nee, drinken doe je met je maten. Hobby-en doe je met je vrouwtje. Verder kun je de tijd een beetje doden met modelbouw.:lol:
We kunnen nog de hoofdprijs halen met de 1.000.000ste post... :rolling:![]()
![]()
![]()
![]()
800
Lekker nutteloos dit
Wacht maar tot je de rekening ziet. 8O :cry: :evil: :fuckyou2:
geld moet rollen , maar het rolt bij mij de laatste tijd wel erg hard :shock:
als iedere nederlander mij nou eens 1 euro schenkt ,kan iedereen missen ,en kan ik weer prettig leven![]()
Omdat jij het bent mag je ook een cent pp donerenMet een dubbeltje per persoon neem ik ook genoegen![]()
geld moet rollen , maar het rolt bij mij de laatste tijd wel erg hard :shock:
als iedere nederlander mij nou eens 1 euro schenkt ,kan iedereen missen ,en kan ik weer prettig leven![]()
Volgens mij hebben we allemaal veel meer als een euro per persoon in de Fortis gestoken![]()
Dus als je jouw bedrijf nou als noodlijdend profileert krijg je misschien ook wel een financiele injectie van Den Haag :lol:
Hahahaha, de opbrengsten van die hotepetoten beleggers van de Fortis was al een paar jaar prutswerk. Ik ben blij dat ik mijn pensioengeld daar weggehaald heb (rendement -22,3% over de laatste 4 jaar 8O).Volgens mij hebben we allemaal veel meer als een euro per persoon in de Fortis gestoken![]()
Dus als je jouw bedrijf nou als noodlijdend profileert krijg je misschien ook wel een financiele injectie van Den Haag :lol: