Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Okay, dus de voorkeur heeft nog steeds de eigen donderdagavond. De volgende rijders doen dan zeker mee:
- Burp
- BYM
- Fritsie
- Snoeksel
- Sleurhutje
- Gladoor
- Junkie RC (mogelijk 6-11 niet)

Pfjoew, gelukkig. We zijn allemaal toch overtuigd van een geslaagde competitie. Jammer dat Ferry en Sime niet meedoen (dat waren de 9 deelnemers). Heren, dank u wel voor uw input en vertrouwen. :worship: Applaus voor jezelf. :thumbsup:

@Gladoor: We hebben 7 rijders (uitgaande dat junkie ook gewoon komt, hij wil heel graag maar weet dat zelf nog niet, hij wacht op zijn onderbewustzijn die hem influistert :lol:). Dus donderdagavond dan maar, zoals gepland???

@Gladoor: Wie rijden er de Speedworld Wintercompetitie met een GT14? Jij? Ronald?

@Stevo: Merkwaardig onderschrift heb je. "Remember the time when flying was dangerous en having sex was safe". Ik zeg altijd: "Vroeger, toen de lucht schoon en sex vies was". :lol: :oops: ;)

ik wil idd de anderen niet teleurstellen ,en 1 keer per maand scalpelen moet te doen zijn .

ik zal mijn scalpel dinsdag avond ff meenemen naar de ach ,zodat jij sleur , hem even naziet of apk keurt , want er kloppen een paar dingetjes niet :?;)

morgen avond naar wormer voor de maiden v/d su 27 ,en de clik ,al heb ik hier al mee gevlogen op ht :D

aanvang is 18;30 ?

Okay, dus de voorkeur heeft nog steeds de eigen donderdagavond. De volgende rijders doen dan zeker mee:
- Burp
- BYM
- Fritsie
- Snoeksel
- Sleurhutje
- Gladoor
- Junkie RC (mogelijk 6-11 niet)

Pfjoew, gelukkig. We zijn allemaal toch overtuigd van een geslaagde competitie. Jammer dat Ferry en Sime niet meedoen (dat waren de 9 deelnemers). Heren, dank u wel voor uw input en vertrouwen. :worship: Applaus voor jezelf. :thumbsup:

@Gladoor: We hebben 7 rijders (uitgaande dat junkie ook gewoon komt, hij wil heel graag maar weet dat zelf nog niet, hij wacht op zijn onderbewustzijn die hem influistert :lol:). Dus donderdagavond dan maar, zoals gepland???

@Gladoor: Wie rijden er de Speedworld Wintercompetitie met een GT14? Jij? Ronald?
die nieuwe jongen ja heet marcel maar heeft zich wel ingeschreven al voor de wintercup en ik zie er nog eentje zo ver te krijgen.

Jup kun je wel zeggen:D

bij ons is de rage bij jongeren "binge drinking" of coma zuipen. Ik keur het niet goed maar heb al enkele, wel noem het situaties gezien...........:celebrate:

Stevo
Doen ze hier ook,lekker hun gang laten gaan.Des te meer hebben degenen die er wel tegen kunnen ;)

smoggel

zondag op ht gaat voor mij niet lukken , ik schijn een kinderfeestje te hebben , en ga vanavond al vliegen .+heb mijn zus te logeren .

betreft scalpel , zit me toch een beetje dwars :-?
als ik alleen de comp avondjes rijd , rijd ik waarschijnlijk alleen voor spek en bonen mee ,en rij alleen maar in de weg .( net als bart vorig jaar )
maar ik probeer het gewoon een keer ,en als het me tegenstaat ,kan ik me alsnog afmelden ,aangezien er waarschijnlijk nog meer rijders bijkomen ,ben ik niet meer nodig ;)

we zullen wel zien :)

* gaat toch proberen de grandis om te zetten in een volvo V70 :oops: *

tja eenmaal zo'n degelijke volvo gereden te hebben , wil je niets anders meer :-?;)

de ruimte v/d grandis is oke , maar het Japanse karakter spreekt me niet aan , en de voorwiel aandrijving ook niet

Laatst bewerkt:
* gaat toch proberen de grandis om te zetten in een volvo V70 :oops: *

tja eenmaal zo'n degelijke volvo gereden te hebben , wil je niets anders meer :-?;)

de ruimte v/d grandis is oke , maar het Japanse karakter spreekt me niet aan , en de voorwiel aandrijving ook niet

Volgende keer toch maar een langere proefrit :rolling: ;)

Goeismorgens iedereen :rolleyes:

Goede morgen allemaal,

Als ik zo naar buiten kijk valt het weerbeeld mij allerzinds mee :D
Krijg er helemaal een wintergevoel bij,de kou en dat grijze beeld,helemaal goed 8)

Wat nu Junkie,de Grandis in de uitverkoop,je zei het eigenlijk al na een week
dat die Jappetapper niks voor jou was :nooo:

Jappen zijn best leuke auto's,maar ik krijg altijd het gevoel dat je in een soort grote playmobiel auto zit met al dat plastic om je heen :rolling:

Met alle respect voor diegenen die een Jap rijden hoor,dit is mijn persoonlijke mening ;)

Vanavond schijn ik een verjaardag te hebben,maar ik kom eerst even naar de sporthal,ze wachten maar even met het feestgedruis tot ik terug ben.
Wel prioriteiten stellen natuurlijk he :p

als ik alleen de comp avondjes rijd , rijd ik waarschijnlijk alleen voor spek en bonen mee ,en rij alleen maar in de weg .( net als bart vorig jaar )
maar ik probeer het gewoon een keer ,en als het me tegenstaat ,kan ik me alsnog afmelden ,aangezien er waarschijnlijk nog meer rijders bijkomen ,ben ik niet meer nodig ;)

Ach dat doe ik ook, wat heb ik er nou mee getraind de laatste maanden ?(niet dus)
Dus je bent niet de enige, en ik denk dat dat zo'n beetje voor iedereen zo is Junkie :)

Ga je nou TOCH een zweedsesloep doen, whahahaha :banana:

Ach dat doe ik ook, wat heb ik er nou mee getraind de laatste maanden ?(niet dus)
Dus je bent niet de enige, en ik denk dat dat zo'n beetje voor iedereen zo is Junkie :)

Ga je nou TOCH een zweedsesloep doen, whahahaha :banana:

das waar , maar ik ben net zo'n klein kind als burp , als ik rijd wil ik winnen ook , zit in de aard v/h beestje :cool: , dus zou ik moeten trainen ,en daar heb ik echt geen tijd voor :(
punt is ,wat me vorig jaar al opviel ,dat als je gaar bent v/d dag ,en dan 's avonds heel geconcentreerd zo'n klein autootje op de baan moet zien te houden ,en das lastig :teacher:

wederom we zien wel ;)

tja ,als ik op de weg zo'n lange zweedse sloep zie ,krijg ik toch wel kriebeltjes :p

beetje jammer...

:rolleyes: ...die ene keer dat ik mee heb gereden?
Als je langzaam of onvoorspelbare rijdende coureurs niet kunt ontwijken,ben je zelf ook niet zo goed in het spelletje.:p

Als je langzaam of onvoorspelbare rijdende coureurs niet kunt ontwijken,ben je zelf ook niet zo goed in het spelletje.:p

hey ,stiekemerd , toch volgen dit draadje :rolleyes:

als 2e v/d tamtechers ,kun je me toch niet als slechte rijder bestempelen ;)

maar ferry was echt niet te ontwijken :rolling::rolling:

* gaat nu zijn zuster ophalen *

hey ,stiekemerd , toch volgen dit draadje :rolleyes:

* gaat nu zijn zuster ophalen *

Niet zo serieus reageren,man :lol:
Als ingelogde en geregistreerde gebruiker van het forum volg ik dit draadje nog steeds.;) (blijft leuk :rolling:)
Voor de duideijkheid: er stond een :p emoticon bij. :D

das waar , maar ik ben net zo'n klein kind als burp , als ik rijd wil ik winnen ook , zit in de aard v/h beestje :cool: , dus zou ik moeten trainen ,en daar heb ik echt geen tijd voor :(
punt is ,wat me vorig jaar al opviel ,dat als je gaar bent v/d dag ,en dan 's avonds heel geconcentreerd zo'n klein autootje op de baan moet zien te houden ,en das lastig :teacher:
Dus als ik, BYM en anderen ook misschien gaar zijn, wil je daar een oneerlijk voordeel uit halen? Wij zijn er ook niet minder moe om. ;) Dus dat is geen excuses, laat je je eerste biertje maar even staan want als je die op hebt stort je wel in. :yes: ;) (kolere, moet je ook je tweede verslaving gaan reguleren :rolling:) En zoveel heeft de "rest" nu ook weer niet getraind, alleen Fritsie en Snoeksel af en toe.

Wat denk je hoe moeilijk het is voor beginnende bestuurders om op een zodanige manier te rijden dat de betere rijders er last van hebben? :lol: :D

Het is niet dat je zo goed bent dat je tweede bent geworden. Rijders vanaf plek 3 waren gewoon nog beroerder in het rijden dan jij. :p ;)

Dus geen slap gedoe over "ik ben moe" en "ik heb een dwangneurose om te winnen". Als je een hele zaterdag hebt rondgeleurd in de stad ben je ook gaar en dan kun je wel 's avonds vliegen? Dat vergt geen concentratie? En ging het ook niet voornamelijk om de gezelligheid zoals ook op HoogTij? Je rijdt dus gewoon. :yes: :teacher: ;)

hmm,

lichamelijke arbeid is wat anders als lekker uitrusten op het kantoor , als ik een dagje administratie doe ,ben ik veel fitter ;)

de stad is hooguit 2 uurtjes ,dan ben ik er wel klaar mee:)

vliegen vind ik erg leuk ,dus geeft energie ;)

maar wederom we zien wel , gezellig is het wel bij peter ;););););););)

oke, nieuwe stelregel ; niemand mag trainen ,alleen competitie rijden :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back