Stevo
Forum veteraan
Maar waar zijn die andere 3 eigenlijk,je zei toch echt 9 :agrue:![]()
Die zijn ergens weggevlogen aan hun pluimen te zien

Stevo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daar zijn die andere drie dus. 8O :lol:Tsja, en maar klagen dat hij zo moe is
http://i73.photobucket.com/albums/i210/philliams_photos/junkiebed.jpg
Tsja, en maar klagen dat hij zo moe is
![]()
hij is echt goed
tja waarom ik altijd moe ben is nu wel duidelijk
is moeilijk om ze los te laten ,maar ik ga toch echt zo vliegen![]()
Ik was vandaag nog op Hoogtij :rolling:
![]()
tot straks in de zaal![]()
Ik was vandaag nog op Hoogtij :rolling:
Maar mijn haar is wel net zo kort. 8O :lol:He toen was je nog niet zo grijs Phil,of is deze met photoshop bewerkt :rolling:
@Sime, effe te druk gehad de laatste dagen, ben je al begonnen met je terras aan te leggen?
Geeft nix hoor. Ben ik ook. Ik ben nog niet begonnen. Ik vroeg ernaar omdat in onze laaste babbel je van plan was de tuin leeg te trekken.
Ik heb even de 7 pagina's aan reactie's gelezen en sommige vind ik nogal overtrokken. Als het om geld gaat kan ik erover meepraten. Ik heb er ook 300 euro in zitten. Mijn prio's liggen niet bij de hobby. Huis vrouw en werk komen eerst. Als ik merk dat een van de drie bezig is verwaarloost te worden zal ik keuzens moeten maken en is hobby een van de eerste dingen die afvallen.
Voor de rest ben ik ook terleur gesteld in de trainingsavonden. Een aantal keer ben ik geweest en nog niet de helft was er. Er waren ook avonden dat ik de enige was. Loop ik ook niet moeilijk om te doen.
Rest mij nog te zeggen dat ik jullie veel plezier toewens.
sime
Mooi verhaal sime, maar een afspraak is een afspraak, lijkt mij.
Er waren geen afspraken gemaakt over de trainingsronden , toch waren snoeksel en ik regelmatig aanwezig , ik heb jou daar één keer gezien.
Maar er is natuurlijk niemand die iemand kan verplichten om te gaan rijden, al had ik wel iets meer solidariteit verwacht![]()
Zegt hij die niet sirieus is.Ben je verdwaaldNiet zo serieus reageren,man :lol:
Als ingelogde en geregistreerde gebruiker van het forum volg ik dit draadje nog steeds.(blijft leuk :rolling
Voor de duideijkheid: er stond eenemoticon bij.
![]()
hmm,
lichamelijke arbeid is wat anders als lekker uitrusten op het kantoor , als ik een dagje administratie doe ,ben ik veel fitter
de stad is hooguit 2 uurtjes ,dan ben ik er wel klaar mee
vliegen vind ik erg leuk ,dus geeft energie
maar wederom we zien wel , gezellig is het wel bij peter
oke, nieuwe stelregel ; niemand mag trainen ,alleen competitie rijden :rolling:
Ben je toch een slappe zak he,2 keer stucen in de week en latexen,1 dag rijden in de Grandis,half dagje boekhouden en de rest van de week rommelen.Komt nog een beetje indoor vliegen bij+3 bier en hij is gaar :wink:he he he
nu ben ik weer
komtie ;
ik werk voor mezelf ,99% op aanneem basis , dus hard ( door) werken , word beloont met een goed salaris , dwz max een halfuurtje eten , en als ik alleen ben is mijn pauze tijd nog korter .
deze week was ik op een klus bezig waar ook wat timmerlieden ( in loondienst) rondliepen ,ik schrok echt v/d productieve tijd van die gasten ,NOT
lekker ouwehoeren ,hangend op de te plaatsen keuken , zeer lange pauze's
x 4 8-O,
zo zou ik dus ook niet moe worden :|
dus als ik zeg dat ik gaar ben na bepaalde dagen ,neem dat maar rustig van me aan , en bij deze ben je uitgenodigd eens met mij mee te gaan
wel heb je gelijk betreft na het werk 2 flesjes bier te nemen , = lekker ,maar dat slaat in en ben je geheel gaar
maar joh , we gaan gewoon scalpelen ,maar als ik merk dat het me tegenstaat ,zeg ik dat gewoon
groetjes uit zaanstad
We hebben lekker geoefend en niemand heeft ons daartoe gedwongen,hij is een keer geweest of was het een schijn vertoningMooi verhaal sime, maar een afspraak is een afspraak, lijkt mij.
Er waren geen afspraken gemaakt over de trainingsronden , toch waren snoeksel en ik regelmatig aanwezig , ik heb jou daar één keer gezien.
Maar er is natuurlijk niemand die iemand kan verplichten om te gaan rijden, al had ik wel iets meer solidariteit verwacht![]()
dat je vanaf nu het hele weekend 's avonds kan indoor vliegen is ook mooi .
maar het gesprek met mijn vrouw hierover verliep minder fijn 8-O8-O8-O8-O
komt een flinke inperking aan van mijn hobby
Tjé junkie
Klinkt alvast niet te goed, al eens gezinstherapie overwogen?![]()