Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar waar zijn die andere 3 eigenlijk,je zei toch echt 9 :agrue: :D

Tsja, en maar klagen dat hij zo moe is :rolleyes:

junkiebed.jpg

lekker aan het bier bij kztv. Chinees komt zo. Vanavond dus niet in de hal. Wel de ta05r gereed gemaakt vandaag. Veel plezier.
Posted via Mobile Device

@Sime, effe te druk gehad de laatste dagen, ben je al begonnen met je terras aan te leggen?

Geeft nix hoor. Ben ik ook. Ik ben nog niet begonnen. Ik vroeg ernaar omdat in onze laaste babbel je van plan was de tuin leeg te trekken.;)

Ik heb even de 7 pagina's aan reactie's gelezen en sommige vind ik nogal overtrokken. Als het om geld gaat kan ik erover meepraten. Ik heb er ook 300 euro in zitten. Mijn prio's liggen niet bij de hobby. Huis vrouw en werk komen eerst. Als ik merk dat een van de drie bezig is verwaarloost te worden zal ik keuzens moeten maken en is hobby een van de eerste dingen die afvallen.
Voor de rest ben ik ook terleur gesteld in de trainingsavonden. Een aantal keer ben ik geweest en nog niet de helft was er. Er waren ook avonden dat ik de enige was. Loop ik ook niet moeilijk om te doen.
Rest mij nog te zeggen dat ik jullie veel plezier toewens.

sime

Geeft nix hoor. Ben ik ook. Ik ben nog niet begonnen. Ik vroeg ernaar omdat in onze laaste babbel je van plan was de tuin leeg te trekken.;)

Ik heb even de 7 pagina's aan reactie's gelezen en sommige vind ik nogal overtrokken. Als het om geld gaat kan ik erover meepraten. Ik heb er ook 300 euro in zitten. Mijn prio's liggen niet bij de hobby. Huis vrouw en werk komen eerst. Als ik merk dat een van de drie bezig is verwaarloost te worden zal ik keuzens moeten maken en is hobby een van de eerste dingen die afvallen.
Voor de rest ben ik ook terleur gesteld in de trainingsavonden. Een aantal keer ben ik geweest en nog niet de helft was er. Er waren ook avonden dat ik de enige was. Loop ik ook niet moeilijk om te doen.
Rest mij nog te zeggen dat ik jullie veel plezier toewens.

sime

Mooi verhaal sime, maar een afspraak is een afspraak, lijkt mij.;)
Er waren geen afspraken gemaakt over de trainingsronden , toch waren snoeksel en ik regelmatig aanwezig , ik heb jou daar één keer gezien.

Maar er is natuurlijk niemand die iemand kan verplichten om te gaan rijden, al had ik wel iets meer solidariteit verwacht ;)

Er waren geen afspraken gemaakt over de trainingsronden , toch waren snoeksel en ik regelmatig aanwezig , ik heb jou daar één keer gezien.

Maar er is natuurlijk niemand die iemand kan verplichten om te gaan rijden, al had ik wel iets meer solidariteit verwacht ;)

ten eerste ben ik wel vaker geweest. Afspraken zijn er niet gemaakt behalve voorwaarden. Hobby is hobby. Maar bedankt voor de reactie, nu weet ik het zeker. Daar laat ik het maar bij.

Niet zo serieus reageren,man :lol:
Als ingelogde en geregistreerde gebruiker van het forum volg ik dit draadje nog steeds.;) (blijft leuk :rolling:)
Voor de duideijkheid: er stond een :p emoticon bij. :D
Zegt hij die niet sirieus is.Ben je verdwaald :confused:

hmm,

lichamelijke arbeid is wat anders als lekker uitrusten op het kantoor , als ik een dagje administratie doe ,ben ik veel fitter ;)

de stad is hooguit 2 uurtjes ,dan ben ik er wel klaar mee:)

vliegen vind ik erg leuk ,dus geeft energie ;)

maar wederom we zien wel , gezellig is het wel bij peter ;););););););)

oke, nieuwe stelregel ; niemand mag trainen ,alleen competitie rijden :rolling:

he he he ;)

nu ben ik weer

komtie ;

ik werk voor mezelf ,99% op aanneem basis , dus hard ( door) werken , word beloont met een goed salaris , dwz max een halfuurtje eten , en als ik alleen ben is mijn pauze tijd nog korter .

deze week was ik op een klus bezig waar ook wat timmerlieden ( in loondienst) rondliepen ,ik schrok echt v/d productieve tijd van die gasten ,NOT
lekker ouwehoeren ,hangend op de te plaatsen keuken , zeer lange pauze's
x 4 8-O,
zo zou ik dus ook niet moe worden :|

dus als ik zeg dat ik gaar ben na bepaalde dagen ,neem dat maar rustig van me aan , en bij deze ben je uitgenodigd eens met mij mee te gaan ;)

wel heb je gelijk betreft na het werk 2 flesjes bier te nemen , = lekker ,maar dat slaat in en ben je geheel gaar :D

maar joh , we gaan gewoon scalpelen ,maar als ik merk dat het me tegenstaat ,zeg ik dat gewoon ;)

groetjes uit zaanstad
Ben je toch een slappe zak he,2 keer stucen in de week en latexen,1 dag rijden in de Grandis,half dagje boekhouden en de rest van de week rommelen.Komt nog een beetje indoor vliegen bij+3 bier en hij is gaar :wink:

We hebben lekker geoefend en niemand heeft ons daartoe gedwongen,hij is een keer geweest of was het een schijn vertoning ;)

gezellig was het zeker vanavond , vliegen ging ook prima , dat je vanaf nu het hele weekend 's avonds kan indoor vliegen is ook mooi .

maar het gesprek met mijn vrouw hierover verliep minder fijn 8-O:oops::rolleyes:8-O8-O8-O

komt een flinke inperking aan van mijn hobby ,wil ik nog af en toe in het weekend willen vliegen 8-O
junkie is weer wat doorgeschoten in zijn hobby/gezins verdeling .
ook word ze gestoord van het geforum :oops: ,en ze heeft wederom wel gelijk

ik zal toch aardig wat activiteiten moeten wegstrepen ,en stiekem het forum op :(

maarheb nu ff geen zin om daar over verder te lullen

welterusten

Tjé junkie

Klinkt alvast niet te goed, al eens gezinstherapie overwogen?:D

Voor vandaag, shit zie dat we inmiddels morgen zijn, slaap wel iedereen.

Stevo

dat je vanaf nu het hele weekend 's avonds kan indoor vliegen is ook mooi .

maar het gesprek met mijn vrouw hierover verliep minder fijn 8-O:oops::rolleyes:8-O8-O8-O

komt een flinke inperking aan van mijn hobby

Tjé junkie

Klinkt alvast niet te goed, al eens gezinstherapie overwogen?:D

Dat hebben we Junkie al vaker horen zeggen :rolleyes: De geschiedenis heeft ons geleerd dat Junkie dan alsmaar actiever wordt met de hobby :thumbsup: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back