Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm in dat geval maar weer wachten dan.
Ennuh, die motor heb ik al een flinke tijd op de schouw staan :yes:

Nee, volgende week schijnen er wedstrijden te zijn en Erik en Niels willen wel nog wat extra oefenen. Misschien dat ik ze zelfs het tweede uurje een pleziertje gun en eerder weg ga. Kunnen ze nog wat extra oefenen en ben ik op tijd voor het eten. ;) :yes:

Goeiemorgen iedereen :p

Zo dacht ik er ook over, donderdag zei ik het al tegen Erik. Natuurlijk moeten wij ervoor zorgen dat de ACH weer kampioen wordt :thumbsup: Dus het tweede uur ga ik ook mijn tijd weggeven aan Erik en Niels zodat ze meer kunnen oefenen. Dit wel alleen als het nodig is, als ze hun programma al goed vliegen is het natuurlijk niet nodig :wink:
(Is wel nodig want Erik kwam er pas geleden achter dat het programma van achter naar voren moet worden gevlogen 8O)

Goeiemorgen iedereen :p

Ook zo'n morgen van mij allemaal :music: ;)

goede_morgen_koffie.jpg

Ook vanaf hier goeimoggel natuurlijk. Vandaag geen gevlieg voor mij. Straks een tennistoernooitje. Weer is aanzienlijk beter dan was voorspeld, mooi vlieg weer.

Zo'n motor lijkt leuk maar dat zijn wel de top-rijders en ze hebben een circuit waarop wordt gereden. Zonder dat is het een kansloze actie :D

Ik heb toch wel even zin in een frisse neus dus rij zometeen even naar HT :D

Er zal toch wel iemand op HT zijn ? Zoniet heb ik in ieder geval lekker de ruimte ;)

Ik denk dat Snoeksel en zijn broer er ook wel zijn met de savages :cool:

Ik heb net 8000 stenen versleept...... ik ben helemaal gaar dus ik kom niet :rolleyes:

(maar wel straks vliegen in Wormer :D)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back