Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, jij ja, vervelende cameraman , gewoon stug door filmen :mad:

ach ,je had de beste bedoelingen ;-)

*is weer druk met een ander convertertje :mad:*

hey, wie rent daar nu door het beeld :confused::confused:

IMG_1258.jpg

http://s273.photobucket.com/albums/jj208/junkierc/?action=view&current=MVI_1142_NEW.flv
Afgelopen zondag had ik een ander jasje aan en rende de andere kant op :p

In den beginne heeft men een schaar en een hoop papier met lijntjes erop.

Foto-6CFLOUYW.jpg

Je begint eens te knippen en plakken en het resultaat groeit voor je ogen

Foto-DQ6KRISF.jpg

Onder het genot van een bakkie koffie blijf je wild in het rond knippen en plakken, je voelt je weer precies een kind maar het resultaat komt dichter en dichter bij.

Foto-YE7ZNCOV.jpg

en dan als alles geknipt en geplakt is krijg je de volgende delen.

Foto-CCE6VYAY.jpg

het gedeelte in het midden onderin is maar voor de helft vanwege het missen van een pagina. Kan je simpel compleet maken maar morgen pas ik de link aan en is de pdf ook compleet. Verder moet het kleine gedeelte erboven 4 maal uitgesneden worden (om het onderste gedeelte te ondersteunen) Daarboven de twee vinnen die ook 2 keer moeten (boven en onder aan de vleugel links en rechts.

Mis ik nog meer? En een link naar het complete verslag kan ik nergens vinden, er zou er 1 staan op rcgroups of rcpowers maar ik heb me de schompes gezocht, kan het niet vinden. Iemand een linkje voor me?

Laatst bewerkt:
Twee joehoes onderweg, een van dirtcheaprc en de andere van Powerhobbies (beide USA). Beide een AR6100e ontvanger. Voor de zekerheid bij twee verschillende besteld zodat de kans dat het wordt tegengehouden klein is (ivm de lage kosten per stuk) Was beide gratis verzenden dus dat maakt verder niets uit :)
Die van Dirty Cheap RC was met 4 dagen in huis (inclusief een emailuitwisseling omdat eBay zonodig iets moest wijzigen waardoor je niet met PayPal kon betalen en de transactie alsnog handmatig is ingeschoten door hun). Bij Power Hobby ooit ook een AR6100e besteld en nooit mogen ontvangen. Dat is uitgelopen op een claim bij PayPal/eBay die is toegekend (geld dus terug).

En jouw Nexus heeft wel heel veel carbon nodig. 8O Zit er erg onstabiel uit... :? Oh nee, het is slechts het papier. :rolling: :p

Vanavond even de Graupner Jodel Robin DR400/180 opgehaald in Bloemkoolstronstradeelsedijk of zo. Wat een gat in de middle-of-nowhere zeg. :? En in de garage stond nog een wat groter vliegertje dus die voor weinig maar meegnomen. Mocht iemand nog interesse hebben in een vliegertje met een enorme spanwijdte, geschikt voor 70cc, dan hoor ik het wel. :mrgreen: Dat ding pastte niet eens in de auto, de achterklep moest op de terugweg dus een stukje open terwijl de andere kant van de vleugel op het dashboard tegen de voorruit lag. 8O

ook_groot1.jpg

ook_groot2.jpg

ook_groot3.jpg

8-O8-O8-O Wat een enorm ding Sleur :hammer::hammer:Iets voor aan het plafond bij Peter? :mrgreen:

Mijn Nexus gaat lekker, verder kan je kijken op bouwverslag-depron-nexus

Beide ontvangers zijn vandaag op de post gegaan volgens de mail. Ik wacht het even af. 4 dagen is wel erg snel, betekend dat ik vrijdag de Nexus kan laten vliegen en de Disc en de F117 en de Hydrofoam :rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
8-O8-O8-O Wat een enorm ding Sleur :hammer::hammer:Iets voor aan het plafond bij Peter? :mrgreen:

Mijn Nexus gaat lekker, verder kan je kijken op bouwverslag-depron-nexus
Er was bij Peter geen plek om dit ding op te hangen. 8O Sterker nog, die komt niet eens naar binnen omdat je de bocht na de vitrines niet op een normale manier kunt maken (denk ik). Het is in ieder geval ter sprake gekomen. 8O :lol: ;)

En zo te zien aan het tijdstip gebruik jij net als ik hetzelfde tijdvak tussen 02:00 en 05:00 uur om te knutselen. :hammer:

Laatst bewerkt door een moderator:
hier nog een filmpie van afgelopen zondag
burp in actie ;)

en te zien dat de blizzard,met name het koelgat in de neus ,niet van zand houd :mad:

Leuk filmpje Junkie, kan het brevet zo wel krijgen denk ik :rolling:

Ik heb alweer plannen voor het volgende vliegtuig wat ik ga bouwen, een iets grotere (bovendekker Citabria/Super Decathlon en een cesna) Ik heb nog tijd genoeg in de stille uurtjes tussen 01:00 en 05:00u :mrgreen:

@Wolfje, ik heb deze al eerder gezien, is een flinke nepper :D

zo , nog een filmpje gecomprimeerd , kwaliteit is wat minder , maar nog wel te doen

gaat zo de inserts plaatsen in achterwielen v/d baja ( siggy bedankt :banana: )

Gaat geen vliegtuigjes plakken /knippen :hammer:, dat is niets voor mij , geen tijd/puf/zin an .

laat mij maar net als siggery ,af en toe op ht raggen/fladderen ,wanneer het uitkomt ,en van de zomer lekker op het veld vliegen ,is mij best .

* behalve als ze een kant en klare depron vlieger op de markt zetten ;) *

verder niets te melden :turn-l:

Alles goed hier mannen?

/me heeft het druk gehad dus weinig tijd voor de hobby :(

De EZ staat hier naast de Maxx mooi te zijn en te wachten op een keertje uitlaten :(

Alles goed hier mannen?

/me heeft het druk gehad dus weinig tijd voor de hobby :(

De EZ staat hier naast de Maxx mooi te zijn en te wachten op een keertje uitlaten :(

He Frankie,alive and kicking :n00b:

Kom weer eens langs op HT man,gezellig even kletsen over de hobby is ook leuk toch ;)

@ Junkie.

Graag gedaan man :D

@ Phil

Thnx voor het langs brengen van de spulletjes,helemaal blij mee ;)
Weer helemaal toppie geregeld zo :D

Ik zie je klusje wel verschijnen morgen ;)

He Frankie,alive and kicking :n00b:

Kom weer eens langs op HT man,gezellig even kletsen over de hobby is ook leuk toch ;)

@ Junkie.

Graag gedaan man :D

@ Phil

Thnx voor het langs brengen van de spulletjes,helemaal blij mee ;)
Weer helemaal toppie geregeld zo :D

Ik zie je klusje wel verschijnen morgen ;)

Dat gaat nog wel effe duren :P

Zondag jarig, zondag erop lig ik tussen de benen van een zweedse... dus ws over 3 weken... kan ook wel effe langskomen op de ACH :)

Ik ga nu effe opruimen :)

Zo net thuis uit het werk,druk,druk,druk.Ploft nu met een welverdiende pils op de bank,lekker ff met mijn derierre in bad zo.Morgen nog een klein klusje en dan lekker inpakken voor een lang weekendje weg met mijn meiden heerlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back