Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoepla, servootjes, stangetjes, roerhoorntjes etc. in de Silent Mite geplaatst.

silentmite_building5.jpg

Motortje erop, regelaar erin, de hele boel dichtgeplakt.

silentmite_building6.jpg

Alleen nog even de batterijbevestiging afmaken, maar daarvoor moet eerst even proefondervindelijk het juiste zwaartepunt bepaald worden. Ik ga denk ik de 850mAh LiPo's gebruiken. Hangt een beetje van het totaalgewicht af. :? Likje verf erop en klaar. Maar zondag zal-ie vliegen. 8)

Ziet er geinig uit kerel, mij benieuwen hoe dit vliegt? (en in jouw geval, hoe lang :p ;) )

Je schiet lekker op :thumbsup:

Ik ga de zogenaamde "bezemsteelmethode" gebruiken om hem mooi oom te buigen. Niet dat halfbakken duwen met een lepel waar het niet echt mooi van wordt. Iets langer bezig maar wel een keurig model :mgreen:

Je schiet lekker op :thumbsup:

Ik ga de zogenaamde "bezemsteelmethode" gebruiken om hem mooi oom te buigen. Niet dat halfbakken duwen met een lepel waar het niet echt mooi van wordt. Iets langer bezig maar wel een keurig model :mgreen:
Had ik ook eerst bekeken. Voor de romp werkt dat wel omdat dat rechte stukken zijn. Voor de cockpit echter niet. :? ;) De romp had ik al licht verkracht door aan de binnenkant streepjes te trekken en dan om te vouwen. Is-ie iets vierkanter van geworden. :(

Vanmiddag bij Gladoor nog even stekertjes voor de regelaar halen. Neusje dichtplakken en balanceren: Ready to fly.

Even op de weegschaal geparkeerd. 204 grammen schoon aan de haak. :? Da's best zwaar, bijna 25 gram zwaarder dan gepland. :evil: Maar wel met 850mAh LiPo dus er is nog 21 gram te besparen door de 350mAh's te nemen. Of toch maar een 3S LiPo erin knallen. 8)

-edit-
Uitgestorven hier, allemaal vol verwachting met hartkloppingen of zo? 8O :lol: ;)

Laatst bewerkt:
Zo laat net zijn eerste biertje naar binnen glijden,en wachten op die ouwe met cadeautjes.Maar toch boven al het is WEEKEND :banana::banana:

Word denk ik niks dit weekend :( terwijl het zulk mooi weer word zondag , vandaag is Melvin 11 geworden :bday: , dus vanavond komt er volk en de rest van het weekend mijn zus en zwager helpen verhuizen :-?

@ Sleur, jij hebt ook een leuke handtekening :)

Laatst bewerkt:
zonde kobus :(, maar felici met melvin ;)

ik ga zeker ff op ht raggen met de baja :cool:

nog even de funliner klaarmaken ,kan die ook weer eens los

bij weinig wind ook de su 27 met 3cel lipo

voor de zondag gangers, tot zondag :yes:

Laatst bewerkt:
Zo, dat sinterklaas gedoe is weer over voor een jaar :D

Morgen weer een beetje verder bouwen, nu ben ik gaar en ga met een biertje op de bank hangen en een filmpje kijken. Zondag vliegen, als het droog is zeker.

Zo, dat sinterklaas gedoe is weer over voor een jaar :D

Morgen weer een beetje verder bouwen, nu ben ik gaar en ga met een biertje op de bank hangen en een filmpje kijken. Zondag vliegen, als het droog is zeker.

Hoor ik daar "gaar" :confused:
daar heb ik patent op :showass:
Wat ben ik toch een trend zetter he :lol:

ik zie je zondag burp ;)

marder problemen

Hey gasten leuk zondag rijden maar gaat alleen niet lukken ik heb er zeker zin in om een keer mee te racen maar hij is weer stuk :( maar waar die plastic tandwiel op zit en daar achter de remmen en zo dat zit zo ongelovelijk strak.
Ik heb het nu met geweld er af gekregen met een pulley trekker maar der op ho maar hebben jullie een tip want ik weet het even niet

gr butcher (hoofddorp) ps hadden jullie nog een keer het adres van hoogtij of ongeveer :banana:

Nou, veel verder dan een nieuwe tube POR en de grote Nemesis :? ben ik niet gekomen.

Zondag lekker de hele dag indoor: Eerst 's middags in Wormer en 's avonds in Heemskerk. 8) Nu nog de laatste dingetjes aan de Silent Mite afronden.

Nou, veel verder dan een nieuwe tube POR en de grote Nemesis :? ben ik niet gekomen.

Zondag lekker de hele dag indoor: Eerst 's middags in Wormer en 's avonds in Heemskerk. 8) Nu nog de laatste dingetjes aan de Silent Mite afronden.

Huh, zondag in Wormer??
Is dat niet zaterdag avond dan ?

ijsbeer-751272.jpg

He Mike,kom je ook buiten spelen ?

Het is best lekker weer op Hoogtij :rolling::rolling::rolling::rolling::rolling:

Ik had geen handschoenen, sjaap of muts meegenomen, en was net de vrijdag ervoor naar de kapper geweest, geloof me, het was zoooooo koud (duim en wijsvinger een halve centimeter van elkaar af)

Huh, zondag in Wormer??
Is dat niet zaterdag avond dan ?
Voorzover ik na kan gaan is het zondagmiddag 14:00 tot 16:00 in Wormer, en 18:30 (zal wel weer 19:00 worden) tot 23:00 in Heemskerk. ;)

-edit-
En hatsikidee, de Silent Mite is Ready To Rumble. :banana: Met een zware 2S LiPo (850mAh van de Disc) genoeg powerrrrr bij 3/4 gas om aan de prop (8x3,8") te blijven hangen op een 19 grams 2200Kv Joepie-motortje (de bekende outrunnertjes van $9,95 ;)). We zullen zien zondag, of misschien morgen even buiten op het pleintje. :? 8)

Laatst bewerkt:
Voorzover ik na kan gaan is het zondagmiddag 14:00 tot 16:00 in Wormer, en 18:30 (zal wel weer 19:00 worden) tot 23:00 in Heemskerk. ;)

-edit-
En hatsikidee, de Silent Mite is Ready To Rumble. :banana: Met een zware 2S LiPo (850mAh van de Disc) genoeg powerrrrr bij 3/4 gas om aan de prop (8x3,8") te blijven hangen op een 19 grams 2200Kv Joepie-motortje (de bekende outrunnertjes van $9,95 ;)). We zullen zien zondag, of misschien morgen even buiten op het pleintje. :? 8)

pleintje ? wel ff vastleggen dan :wink:

en zondagmiddag in wormer voor 2 uurtjes :confused:,dan mag je blij zijn als iedereen a/d beurt komt :-)

zondag ben ik de oppas ,dus in de middag met floor ff naar ht voor een frisse neus .

zondagavond ,tja ,vliegen kan ik wel ,maar de spullen heb ik niet :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back