Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
pleintje ? wel ff vastleggen dan :wink:
Dat stukje ligt al 19 jaar vast op die plek. Dus vastleggen is geen optie. Droogleggen vanwege de enorme hoeveelheid regenwater zou een betere optie zijn. :rolling:

en zondagmiddag in wormer voor 2 uurtjes :confused:,dan mag je blij zijn als iedereen a/d beurt komt :-)
Vier keer in twee uurtjes is prima te doen. De kunstvlieggroep in Wormer bestaat een uit een man of 6 dus tenminste 3x (meestal 4x) vliegen. Geen enkel probleem.

zondagavond ,tja ,vliegen kan ik wel ,maar de spullen heb ik niet :lol:
Knutselen kreng!!! :p ;) :lol:
In een paar uurtjes heb je weer wat vliegends met dat piepschuim gedoe.akken kun je gewoon in de huiskamer doen dus heb je ook nog eventueel contact met het vrouwtje op de bank. :yes:

Dat stukje ligt al 19 jaar vast op die plek. Dus vastleggen is geen optie. Droogleggen vanwege de enorme hoeveelheid regenwater zou een betere optie zijn. :rolling:

Vier keer in twee uurtjes is prima te doen. De kunstvlieggroep in Wormer bestaat een uit een man of 6 dus tenminste 3x (meestal 4x) vliegen. Geen enkel probleem.

Knutselen kreng!!! :p ;) :lol:
In een paar uurtjes heb je weer wat vliegends met dat piepschuim gedoe.akken kun je gewoon in de huiskamer doen dus heb je ook nog eventueel contact met het vrouwtje op de bank. :yes:

Net als ik de afgelopen week.
Alleen als ik aan het thuisbouwen ben zit ze meestal veilig achter de computer, want veel ruimte blijft er niet voor haar over :rolling:

Ik ga straks nog wel even bouwen. De Nexus moet toch redelijk af komen. Eerst een paar boodschappen doen. Alhoewel het weer ook prima is om de TwinStar uit te laten. Vanmiddag nog iemand op HT?

Ik ga straks nog wel even bouwen. De Nexus moet toch redelijk af komen. Eerst een paar boodschappen doen. Alhoewel het weer ook prima is om de TwinStar uit te laten. Vanmiddag nog iemand op HT?

ik had het nog druk vandaag ,vanavond nog sinterklaas gedoe vieren :showass:

morgen word het prima weer

de funliner is weer klaar ,dus kunnen we weer een double take off houden ;)

baja vanavond ff opladen .

bis morgen

Tadaaa ! :D zojuist een wii gescoord, incl. twee controllers een gamepad , beschermhoezen en 12 games :cool: voor een leuke prix ;) :D net even lekker gegolfd :) De verhuizing is klaar , dus misschien morgen ....... :nosmile:

Zo Sinterklaas een oprot premie gegeven,kerstboom neergezet nog een klein beetje optuigen en klaar.Savage in orde maken batterijen laden en tegen het vrouwtje zeggen dat de boom mooi is :pim:;). Als Mario Kart er ook bij zit Kobus moet je je NR even doorgeven kunnen we online karten

@ Snoeksel , Er zat bij :
Prince of persia
Splinter cell
Mortal kombat
Red steel
The godfather
Zelda
Wii sports
Medal of honor vanguard
Medal of honor heroes 2
Call of duty
Maar geen Mario kart :? :(
p.s. is daar die "dongel" voor ? :confused:

@ Snoeksel , Er zat bij :
Wii sports
Maar geen Mario kart :? :(
p.s. is daar die "dongel" voor ? :confused:
Bij sports heb je die nunchuck nodig voor te boksen(moet je niet gaan doen vanavond want dan kan je zeker niet naar HT morgen).Mario Kart vind ik persoonlijk het leukst,ben van de rest helemaal geen spelletjes fanaat.Met Wii sports heb ik trouwens heerlijk staan bowlen en tennissen.Mario Kart is grappig zeker grafisch 3keer niks,maar gewoon grappig weet zeker als je hem haalt dat je binken een hoop lol beleven.
je dongel is waarschijnlijk je nunchuck past in de hoofd controller

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back