Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
was zeker weer top , hoop savage geweld ,en toch ook lekker gevlogen.

snoeksel staat er eindelijk ook is netjes op .
junkie geniet van zijn verjaardag
En weer een mooie groep foto

later nog wat filmpjes !

IMG_2246.jpg

IMG_2231.jpg

IMG_2237.jpg

iedereen nog ff bedanken voor de gezellige middag , fritsie bedankt voor de speculaas pop ( gaat vanavond zeker op );)

sleur; alvast bedankt voor de mite :p , gaaf vliegertje hoor !!! , straks filmpie van ;)

phil; alvast bedankt voor de nexus :p ,en goed dat je nog ff gekomen bent ,ook straks filmpie van jouw ;)

burp ; :confused::confused: where are you ! :o

maar eerst laat ik ff zien dat ik het savage rijden niet ben verleerd :cool:

Heeeeejjjjjjjjjjjjj Snowmannnnnnnnnnnnnnn!

Leuke knipperlicht actie was dat, we zagen het allebei pas na 15 meter gepasseerd te zijn zeker :rolling:

Yep, was weer gezellig. :thumbsup: :bday:

Het wordt ook steeds gekker op HT. Zelf anderhalf uur rijden weerhoudt mensen er niet van om op de koffie te komen. Top hoor Sjoerd. :D Dat we je nog maar vaker mogen zien. :yes:

Verder even lekker 4 accuutjes leeggevlogen met het Stille Mietje. Wat een heerlijk vliegertje is dat. Lekker wendbaar en zelfs bij het windje van vandaag (toch een 2 à 3 Bft.) prima te vliegen. Lekker rollen, loopings, stuntjes (berucht HT 3D vliegwerk) die snel te corrigeren zijn, stilhangen tegen de wind in, vertikaal omhoog etc. is geen enkel probleem. Snel even versie 2.0 plakken langere vleugelkoorde en kortere rolroeren. De huidige is al zo goed als verkocht. ;) Voor €25 junkie? Hoef je alleen een ontvangertje en LiPo'tje erin te hangen. 8)

Zo nog even het filmpje van een zichzelf suf zitten rukkende junkie en het vliegende SU-27'je potsen.

25 Euries = deal ;)

hier de mite in actie :D
En voor wie nu alsnog interesse heeft: hier de bouwplannen. Alles wat 3mm is, blijft 3mm. De rest van 5mm (kiel en tussenstukjes) en 8mm (vleugel) gewoon 6mm Depron gebruiken. Wel even opletten bij het snijden van de sleufjes dat alles dan ook 6mm wordt. Op de voorlijst van de vleugel en ongeveer 3cm van de achterkant in de vleugel een strip 3x0,8mm carbon plakken. Rolroeren staan niet op de tekening, die zijn gewoon 8 à 8,5cm lang over de hele breedte van de vleugel, dus zelf een beetje creatief snijden.

Overigens zijn die rolroeren achterlijk groot. Ik heb de uitslag op 30% staan en 60% expo op rol- en hoogteroer. Instant rollen om de lengte-as nog steeds geen probleem, loppings korter dan het toestel ook niet (staart om neus draaien). Mijn volgende versie heeft de vleugels 3cm langer en de rolroeren slechts 5cm lang. En verlichting erin. 8O

vraag me niet hoe..... maar ik heb verbinding!!!
was zeker gezellig. jammer dat ik niet echt veel heb kunnen rijden. maar ik zeg volgende keer beter.

wel erg gaaf die bakkies zeg. en helemaal leuk als ze schakelen ;).

er was alleen 1 ding wat me wel op viel.... die mooie volvo! van wie was deze eigenlijk.............

ik heb na vandaag weer een hoop voor de hobbie.
schokdemper gebroken, electronica heeft ahum (ik citeer) STORING!!!
dus ik mag weer lekker aan de slag.

Wauw mannen wat was het weer ouderwets gezellig op Hoogtij :D
Ook onze ysbymbeer was weer eens op Hoogtij,toppie ouweuhhhhh.

De saffies vlogen je letterlijk om de oren,had het zelf wel erg druk met de sav van snoeksel zijn broer maar hij doet het nu weer prima :cool:

Als ik het zo mag geloven komen er binnenkort weer twee saffies bij.
Twee oudgedienden (Phil en Dennis) krijgen ook weer de nitro kriebels,dus dit gaat helemaal goed komen ;)

Snoeksel nog bedankt voor de koffie,eerst vanmorgen bij jou thuis en later op HT nog een bakkie toe,gezellig hoor :D

Snowman,alias ome Jomann, was er ook nog even met zijn kleine topper,lief kindje hoor ;)
(ojee,zal Siggy dan toch nog vadergevoelens krijgen zo vlak voor zijn veertigste ?)

Sjoerd,je bent een aardige gozer en wat mij betreft geaccepteerd als Hoogtijer :cool: ;)

De vliegert van Sleur deed het prima,mooi kissie man,jammer dat je hem alweer wegdoet voor een habbekrats :rolling:

Fwnk nog even laten zien hoe je een Baja moet besturen,dit had hij nog niet eerder gezien volgens mij 8O :n00b: ;)

En Sleur,die spatters op je auto waren echt niet van mij hoor :rolling:

@ Burp

Waar was je nou man :confused:
Je hebt echt een gezellige middag gemist vandaag hoor ;)

@ Phil

De lazybee zojuist even schoongemaakt en een korte inspectie gegeven.
Op een paar kleine reparaties van de bespanning na is hij prima in orde ;)
Op mijn gemakkie even nalopen en repareren,mag Nick hem van het voorjaar even controleren en voorvliegen :cool:

Kortom,het was weer een zeer geslaagde HT dag :zon:

Even een vraagje van hele andere aard:

Wie kan er binnen nu en laten we zeggen 2 dagen een beugeltje laten zandstralen?
Beugel is niet groter dan een half a4tje.

he,he zien jullie ook is hoe junkie zichzelf verwend :cool:

sleur ; top hoor ,om die su 27 in beeld te houden !
wat een raketje he :D

ga hem straks nog ff plakken :?

nou hier dan nog de calamato tomato van phil ;)

ja was idd beetje late reactie :D;)
maar beter laat dan .......

Idd, ik zag het , realiseerde me dat jij het was, wilde gaan knipperen en zag toen jouw knipperlichten hahahaha, mooie actie man, heb ik nou de introductie van snowman junior gemnist.

Wauw mannen wat was het weer ouderwets gezellig op Hoogtij :D
Ook onze ysbymbeer was weer eens op Hoogtij,toppie ouweuhhhhh.

Kortom,het was weer een zeer geslaagde HT dag :zon:

Ja was zeker een toppertje hoor!
Gezellig,kou had ik geen last van (wollen onderbroek!), en genoeg te zien.

@Junkie
Toppertje voor die motor man, ik ga hem dinsdag overhandigen!

De vliegert van Sleur deed het prima,mooi kissie man,jammer dat je hem alweer wegdoet voor een habbekrats :rolling:
Nee is niet jammer. Is slechts een prototype als gevolg van het principe: "Elke 2 weken een nieuwe vlieger gemaakt van de internets". ;) Dit is absoluut een blijvertje maar de volgende versie, die dinsdag al uitgetekend is op Depron, ligt al op de snijtafel. :yes: De nieuwe versie krijgt dus wat meer vast vleugeloppervlak en minder rolroeren en (schakelbare) verlichting zodat 's avonds ook gevlogen kan worden. 8) Ook de batterijbevestiging wordt wat anders. Nu met klittorisband in de neus, de nieuwe krijgt een vakje onder de neus waarbij de accu met een eleastiekje van buiten gewisseld kan worden. En een dichte onderkant vanwege HT. :?

Nee is niet jammer. Is slechts een prototype als gevolg van het principe: "Elke 2 weken een nieuwe vlieger gemaakt van de internets". ;) Dit is absoluut een blijvertje maar de volgende versie, die dinsdag al uitgetekend is op Depron, ligt al op de snijtafel. :yes: De nieuwe versie krijgt dus wat meer vast vleugeloppervlak en minder rolroeren en (schakelbare) verlichting zodat 's avonds ook gevlogen kan worden. 8) Ook de batterijbevestiging wordt wat anders. Nu met klittorisband in de neus, de nieuwe krijgt een vakje onder de neus waarbij de accu met een eleastiekje van buiten gewisseld kan worden. En een dichte onderkant vanwege HT. :?

AHA, dus junkie koopt een afdankertje ,en nog een oud model ook !!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

neehoor ,ben er echt wel blij mee ,en modificeren kan ik ook wel ;)

leuk als phil en fritsie meen ik ,ook weer a/d savie's gaan ,altijd leuk voor erbij ,en uit jaren lang onderzoek blijkt dat het blijvertjes zijn :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back