Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Junkie, gefeliciteerd man!! Jij hoort nu ook bij de mannen met de 4 vooraan in je leeftijd :D

Ik heb wat gemist zie ik, of het nu wat hersencellen zijn of een leuke middag?? :D

Vanmorgen na 4 uurtjes slaap en een karrevracht bier op moest ik naar een verjaardag, tsjonge dat was afzien. Bij thuiskomst meteen weer me bedje in en daarna de spullen in de auto gegooid en hop naar Hoogtij, helaas is iedereen om 21:00u al weg :rolling: (voor mij voorlopig geen bier meer ;))

Zonder gekheid, ik was vandaag minder toerekeningsvatbaar geloof ik, voordeel hiervan is is dat de Savage gewoon weer heel is gebleven :mrgreen:

Leuke foto's en filmpjes mannen :thumbsup:

Junkie, gefeliciteerd man!! Jij hoort nu ook bij de mannen met de 4 vooraan in je leeftijd :D

Ik heb wat gemist zie ik, of het nu wat hersencellen zijn of een leuke middag?? :D

Vanmorgen na 4 uurtjes slaap en een karrevracht bier op moest ik naar een verjaardag, tsjonge dat was afzien. Bij thuiskomst meteen weer me bedje in en daarna de spullen in de auto gegooid en hop naar Hoogtij, helaas is iedereen om 21:00u al weg :rolling: (voor mij voorlopig geen bier meer ;))

Zonder gekheid, ik was vandaag minder toerekeningsvatbaar geloof ik, voordeel hiervan is is dat de Savage gewoon weer heel is gebleven :mrgreen:

Leuke foto's en filmpjes mannen :thumbsup:
Volgens mij zijn alle savage's zonder ernstige schade huiswaarts gekeert,wat kan je je eigen beroerd voelen he :proost:

80nk6tk.jpg

Tsja, volgens mij heb ik op hetzelfde bankje gelegen als de mevrouw in het fotootje op de vorige pagina, helaas was ze al vertrokken toen ik wakker werd :mrgreen:

En ja, je voelt je soms wat minder prettig ja, het begint alweer bij te trekken, ik sluit niet uit dat ik straks een pilsje uit de beertender trek om het af te leren (voorlopig is nu wel bijna ten einde denk ik :rolling:)

burp ; geeft niks ,volgende keer gewoon weer nuchter naar ht , maar je hebt idd wel wat gemist ;)

savage mee is tegenwoordig weer heel gewoon :cool:

snoeksel ;de sav is nog heel ,ik moet alleen weer ff een deugdelijk accupack solderen voor de rotostart :)

hier nog het nieuw model su27 ,de verkorte versie zeg maar :oops:, gewoon een beetje mooi afronden met de schaar ,en het verbrijzelde puntje vervalt gewoon :p
ben benieuwd of dit nog vliegt.......echt wel !

IMG_2251.jpg

IMG_2252.jpg

hahaha de savs zijn idd zonder schade terug gekeerd.

volgens mij heb ik het probleem betreft ontvangst gevonden. de antenne zit niet meer vast zoals de fabrikant dit bedoeld had zeg maar.....

en de accu. tjah . thuis opgeladen. even geprobeerd maar was na een half uur nog prima. mischien toch de kou, of 1 van de 2 mindere stekkertjes!.

in iedergeval vervangen dus.

wel topdagje gehad.

burp ; geeft niks ,volgende keer gewoon weer nuchter naar ht , maar je hebt idd wel wat gemist ;)

savage mee is tegenwoordig weer heel gewoon :cool:

snoeksel ;de sav is nog heel ,ik moet alleen weer ff een deugdelijk accupack solderen voor de rotostart :)

hier nog het nieuw model su27 ,de verkorte versie zeg maar :oops:, gewoon een beetje mooi afronden met de schaar ,en het verbrijzelde puntje vervalt gewoon :p
ben benieuwd of dit nog vliegt.......echt wel !

IMG_2251.jpg

IMG_2252.jpg

Ik vind hem zo eigenlijk nog mooier Junkie,ik zou er direct patent op aanvragen :D ;)

volgens mij heb ik het probleem betreft ontvangst gevonden. de antenne zit niet meer vast zoals de fabrikant dit bedoeld had zeg maar.....

en de accu. tjah . thuis opgeladen. even geprobeerd maar was na een half uur nog prima. mischien toch de kou, of 1 van de 2 mindere stekkertjes!.

wel topdagje gehad.

Mijn ontvangeraccu was ook ineens `dood` op ht :confused:
De killswitch heeft zijn taak bewezen door alles direct uit te schakelen
waardoor grotere vervuiling op sleur zijn SUV uitbleef ;)

Ooops.reklame voorbij,ik ben weer weg ;)

de kans dat ik er volgende week zondag bij ben is niet erg groot , 3 keer op rij naar ht word billenkoek voor junkie :sad:

ps ; de polen hebben je broer er uit getrokken ,sterk volkje hoor , en behulpzaam , dus ze mogen best een beetje werk van me afpikken :-)
Heb ook weer een afspraak volgende week zondag om 13:30,gaat snoeksel even verzetten(afh v/h weer) vind mijn vrouwtje ook niet erg ,even afpilsen met Snowman en consorten vind ze leuker.
Dat zeg je nu Junkie,mocht het volgend jaar zo zijn dat het iets minder duk is door de poolse vakbroeders omdat ze nu eenmaal goedkoper zijn,niet lopen zeuren he over polen;)

wel topdagje gehad.
Hoop dat je het naar je zin hebt gehad.kan de foto's evt doorsturen moet je even je email pbeen

*nog 15 *

Laatst bewerkt:

wel topdagje gehad.

Leuk man je impressie van HT :thumbsup:

Uh, ik hoop wel dat je van groen houdt. 8O :lol: ;) Over de bovenkant van de vleugels ga ik nog een nachtje slapen. :? Of je moet suggesties hebben...

Ik hou zeker van groen :yes: (de kleur v/d offroaders huisstijl :rolleyes:)
Slaap vooral erg lekker vanavond, dan kun je lekker dromen over de bovenkant v/d vleugels ;) Hou wel rekening met de witte flappers die er nog opkomen :D

Goedenmorgen,zo heerlijk geslapen zeg.
Ziet er netjes uit Sleur,mocht ik nog eens een nieuwe kap hebben voor de Savage kan ik dan een beroep op je doen :cool:
Gaat toch maar eens even onderzoeken waar dat rare tikkende/rateltje vandaan komt bij zijn Savage,het klonk niet helemaal jovel :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back