Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mwah, ik heb het erg druk dus je moet er geen haast mee hebben.Goedenmorgen,zo heerlijk geslapen zeg.
Ziet er netjes uit Sleur,mocht ik nog eens een nieuwe kap hebben voor de Savage kan ik dan een beroep op je doen
Gaat toch maar eens even onderzoeken waar dat rare tikkende/rateltje vandaan komt bij zijn Savage,het klonk niet helemaal jovel![]()
Watje....Moggel, op naar mijn werk, gisteren toch weer vroeg erin en vandaag weer helemaal het mannetje. Wordt er nog gereden/gevlogen deze week?
Sleur, ziet er goed uit, hoeveel scheelt dit nu in het gewicht?
Heb nog geen nieuwe kap,springen lukt nu aardig dus blijft de kap iets langer heel :teacher:.Wat betreft het rateltje kwam volgens mij ergens bij het achterdiff/bevel gear vandaan.Maar moet hem even uit elkaar halen en alles na lopen(heb daar eigenlijk geen zin inMwah, ik heb het erg druk dus je moet er geen haast mee hebben.:?
Dat rateltje kan zijn:
- Ruimte tussen de tandwielen in het diff
- Cups van outdrives op diffs en versnellingsbak versleten
- Uitgelopen lagers (bij een Savage redelijk zeldzaam)
- Versleten spur gear/pinion
- Versleten lager in pinion
Ook daarvan weet ik wel wat het kan zijn. Je brandstofleiding heeft bij een klappertje een beetje klem gezeten tussen je body en de koelkop. Hierdoor is een minuscuul gaatje ontstaan. Brandstof lekt eruit en luchtbellen trekken erin (ga je in ieder geval sneller van rijden, alleen starten gaat knt).Heb ook een vermoeden dat ie er ergens bij de carb nitro er uitperst(moet eerst wat HT zand verwijderen:lolIn ieder geval even schoonblazen met de compressor en dan op onderzoek uit :rolling:
Mmmmmm waarschijnlijk toch mijn voor diff![]()
ik heb gisteren een foutje met mijn marder gemaakt heb 10 liter bezine 95 ong.en 500 ml 2t olie der bij gedaan en nu start hij niet zou het nou door mijn olie komen of omdat ik hem net opnieuw op heb gebouwd
Hij zal wat meer roken (1:20 i.p.v. 1:25) en de kans op roetaanslag op je bougie en zuiger is groter. Maar als-ie goed liep dan moet dat geen probleem zijn. Dus hou het op een montageprobleem, waarschijnlijk ergens valse lucht of niet goed afgestelde naalden.ik heb gisteren een foutje met mijn marder gemaakt heb 10 liter bezine 95 ong.en 500 ml 2t olie der bij gedaan en nu start hij niet zou het nou door mijn olie komen of omdat ik hem net opnieuw op heb gebouwd
Heb nog geen nieuwe kap,springen lukt nu aardig dus blijft de kap iets langer heel :teacher:.Wat betreft het rateltje kwam volgens mij ergens bij het achterdiff/bevel gear vandaan.Maar moet hem even uit elkaar halen en alles na lopen(heb daar eigenlijk geen zin in) maar dat zal volgende week wel worden als ik vakantie heb.Heb ook een vermoeden dat ie er ergens bij de carb nitro er uitperst(moet eerst wat HT zand verwijderen:lol
In ieder geval even schoonblazen met de compressor en dan op onderzoek uit :rolling:
heren,
wie is er stinkie poepie goed (of kan er) solderen.
ik heb die materialen er niet voor en mijn onvanger antenne moet opnieuw vast gemaakt worden!
dus sjoerdje zat te denken als ik hem nou eens naar 1 van de heren opstuur.......;-)
Stuur maar op, soldeer ik het netjes voor je en stuur ik hem weer terug. Adres komt via PB. Zondag ben ik er sowieso niet bij dus in het veld wordt het niets. :?heren,
wie is er stinkie poepie goed (of kan er) solderen.
ik heb die materialen er niet voor en mijn onvanger antenne moet opnieuw vast gemaakt worden!
dus sjoerdje zat te denken als ik hem nou eens naar 1 van de heren opstuur.......;-)
Stuur maar op, soldeer ik het netjes voor je en stuur ik hem weer terug. Adres komt via PB. Zondag ben ik er sowieso niet bij dus in het veld wordt het niets. :?![]()
Stuur maar op, soldeer ik het netjes voor je en stuur ik hem weer terug. Adres komt via PB. Zondag ben ik er sowieso niet bij dus in het veld wordt het niets. :?![]()
Zo werkt dat toch op HoogTij/bij HoogTij-ers. Elkaar afzeiken op de internets maar met raad en daad klaar staan voor elaar bij RC-problemen.dat is een nobele actie sleur
ps ; mooi spuitwerk op je vliegertje![]()
LOL :lol: Yep, dit is de zoveelste antennedraad. Maar ook draadjes van motoren, regelaars, killswitches etc. is natuurlijk kinderspel voor een proffesional (goeie spelingHeb jij nog nooit eerder gedaan zeker, een antennedraad vastsolderen?