Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, ik denk dat de meeste met de hand aan de knop zitten en de tekst al klaar hebben voor de 1000e pagina en zenuwachtig op de F5 toets lopen te drukken ;)

Overigens is dat niet de 15000e post in dit draadje, dat is pas de laatste post op pagina 1000.

flinke tegenslag, wil ik mijn gereedschapkoffer pakken (in de kast) is de deur op slot en de sleutel nergens te vinden :confused::confused:

Die hoort er gewoon in te zitten. Messen en ander gereedschap zit daar allemaal in. Kan even niet verder :evil::evil:

*schenkt nogmaals een lekker bakkie in*

De zoveelste post zal me een worst wezen ,
Zorg maar dat je woensdag vrij bent ;-)

Gaat ook een bakie tappen

Posted via Mobile Device

Heeeeee, de wereld is nog hetzelfde gebleven bij de 1000e pagina van ons aller geliefde draadje :rolling:

*gaat bij de buurvrouw een kastsleutel te leen vragen, zijn volgens mij allemaal hetzelfde*

@Phil, altijd mensen die erin trappen :D

Zo, even bij de buurvrouw aangebeld om de sleutel van de kast (is dus universeel) te vragen. Komt ze net onder de douche vandaan in haar ochtendjas met nog natte haren en vraagt me binnen.... 8-O8-O8-O

1_vrouw%202%20onder%20rainshower.jpg

*Gelukkig is Roel geen mod meer* :rolling:

@ Voor jouw heb ik altijdt wel wat lekkers (20cm) schatje,gr.Dr.Dre.;)

Nee makker, zo makkelijk kom je er niet af deze keer.... je gaat gewoon voor IEDEREEN trakteren :rolling: ;)

@ Burp: leuke buurvrouw

Dit is mijn buurvrouw :thumbsup:
2344506729_cc77858679.jpg

maar wat doet Dr.Dre daar nou???????
2345334444_932b563d93.jpg

Gelukkig is Roel idd geen Mod meer :wink:

Laatst bewerkt:
Mannen, Feli met 1000 pagina's!

Weet iemand waar ik in duitsland / nederland / belgie een Novak 6,5t setje kan kopen? Ik wil wat gaan upgraden maar kan alleen maar uit de US bestellen... liever wat dichterbij :smile:

Badmuts!!!! Leuk dat je er weer eens bent man of zit je vaker mee te lezen? ;)

Kom weer eens langs op het bekende plekje man, we missen je!!

En ik zie net dat dit de 15000e post is in dit draadje :)

Dat is te hopen, kan ook het maandelijkse ongemak zijn :rolling: :rolling:

Foto's van de Nexus plaats ik strakjes wel in het bouwverslag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back