K
knaller
Guest
Wees nou maar zuinig op je vrouwtje jongen
bedankt vriend ! dat is maar een kort zinnetje maar heel belangrijk advies !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wees nou maar zuinig op je vrouwtje jongen
En dan kom ik net terug van de kerstborrel kan je nagaan.Nee even sirrieus,je moet er met zijn 2tjes wat van maken(misschien later met zijn 3tjes,of .......).Zorg dat jullie het naar je zin hebben,een ander zorgt daar niet voor,bedankt vriend ! dat is maar een kort zinnetje maar heel belangrijk advies !
En dan kom ik net terug van de kerstborrel kan je nagaan.Nee even sirrieus,je moet er met zijn 2tjes wat van maken(misschien later met zijn 3tjes,of .......).Zorg dat jullie het naar je zin hebben,een ander zorgt daar niet voor,moet je echt zelf doen
@Burp: In Heemskerk hebben ze eventueel ook JST-BEC stekertjes. Heb ik ze laatst ook gehaald.
@junkie: Jij bent toch helemaal een rare gast. Bestel je 3S 350mAh LiPo's in Heemskerk, loop je vervolgens te miepen dat je geen geld hebt en ze niet kunt betalen en dan nu in Velserbroek (laten) halen? 8O Triest hoor... Maak je niet echt vrienden mee.
@YsBYMBoer: Mijn timer is af, instelbaar van 30 sec. tot 9 min. in stapjes van 30 sec. Met een pause en reset knopje, lopende balk, auto-resizing tekst en balk, geluid etc. Alleen zoek ik nog de spraaksamples van 1 t/m 9.
Ik begreep dat Snoeksel ook kwam zaterdagavond??
@Burp: In Heemskerk hebben ze eventueel ook JST-BEC stekertjes. Heb ik ze laatst ook gehaald.
@junkie: Jij bent toch helemaal een rare gast. Bestel je 3S 350mAh LiPo's in Heemskerk, loop je vervolgens te miepen dat je geen geld hebt en ze niet kunt betalen en dan nu in Velserbroek (laten) halen? 8O Triest hoor... Maak je niet echt vrienden mee.
@YsBYMBoer: Mijn timer is af, instelbaar van 30 sec. tot 9 min. in stapjes van 30 sec. Met een pause en reset knopje, lopende balk, auto-resizing tekst en balk, geluid etc. Alleen zoek ik nog de spraaksamples van 1 t/m 9.
hmmm ,was meer impulsief
jammer dat we keurig gaan tijdvliegen,dit houd mij juist een beetje tegen betreft indoorvliegen
Net als die Toyota Granada :rolling:(gelukkig heb je nu wel een goede auto)
En anderen willen juist wel 5 minuten alleen vliegen, maar terplekke wordt dit vaak opgelost door wel met z'n allen te vliegen
Ik ga zo naar Wall-Halla![]()
Nu...hoe laat is hij open ?
Jawel, niks raggers avond! :murder:
Netjes iedereen z'n eigen 5 minuutjes vliegen.
Sleur schatje, hoe staat het met de 5minuten aftelzachtwaar![]()
veel plezier phillius , als je er bent zal het wel erg gaaf zijn :zon:
tja de graaddis was zeker impulsief :smile:
maar sleur heeft wel gelijk , maar het was meer van ,hey burp gaat naar velsenbroek ,en ik heb een chronisch tekort aan lipo's .
maar omdat peter toen zei van, ik kan ze zo kwijt aan iemand anders ,heb ik daar verder niet aan gedacht :smile:
maar ik kan het idd beter peter gunnen, mits hij 3c lipo's heeft liggen .
hoe laat is hij open ?
Hej joch, goeiemorgen.
We hebben 2 uur de tijd vanavond, je vindt het toch vast niet erg als ik 2 of 3 keer single gevlogen heb? Zo zijn er nog een paar mensen die daar hetzelfde over denken, en voor de overige tijd kunnen we wat mij betreft knallen.
Het is best lang hoor, 2 uur
Peter is als het goed is nu open, dus hop naar Heemskerk toe![]()
![]()
Ik ga zo naar Wall-Halla![]()
Onderaan de body moet een gleufje. Zo moet het zijn.
*ontdekt dat het sinds de 1000e pagina een stuk schunniger is geworden*![]()
Props en rubbers heb ik voldoende mate voor iedereen denk ik zelfs (paar zakjes elastiekjes en minimaal 6 props.
JST bij Peter halen is prima maar ik moet ook nog wat koolstof hebben, ik zal Peter ook even bellen of hij dat heeft, zoja, dan hop naar HK en anders toch even naar Velserbroek. Aan omzet zal het dan niet liggen voor die paar dubbeltjes.