Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben nu en morgen lekker vrij en moet woensdag even werken. Ik gooi de spullen woensdag gewoon in de auto en ga vroeg beginnen. Ik zorg dat ik dan ergens net na de lunch naar huis ga (huis=Hoogtij) en sluit mij aan voor een middagje gezelligheid. Vliegers en Savage mee. :thumbsup:

De Nexus is vrijwel klaar, zie straks de foto's in het verslag.

De Disc heb ik ook even onder handen genomen en maak ik straks verder af. Nu alvast een fotootje.

Hier het defecte gedeelte weggesneden, de depron mount is toch niet zo goed :D
Foto-7TXBRYTP.jpg

Daarna een stukje ingelijmd en de zijkanten getrimd. Aan de onderkant van het ingelijmde stukje heb ik een sateprikker geprikt.
Foto-KOLNAYBQ.jpg

En zo van de andere kant
Foto-ZHGFYILV.jpg

Foto-LKMCJXGN.jpg

Inmiddels al netjes rond gemaakt en geschuurd maar daar maak ik straks wel een fotootje van.

@Junkie, als je nog Depron nodig hebt, je weet waar ik woon en ik ben thuis. Spul mee en dan plakken we hier wel wat onder genot van een bakkie of pilsje (tap)

dat heb je weer mooi gefikst mar.

Ziet er goed uit !

Mischien wat leuke kleurtjes op je vliegertjes ?:)

Ja moet ook nog. Eerst maar eens een beetje fatsoenlijk vliegen. Ik vind het zonde als ik een hoop werk maar van het uiterlijk (buiten de kwaliteit van de bouw want die moet goed zijn) en hem dan meteen aan stront vlieg. Dan eerst maar wat saai en daarna een die mooi en goed is (en langer heel blijft)

hee meneer burp,
Heb jij nog zo'n kiil you ding liggen??

Als je dan even tijd hebt voor deze jongen, dan kan ik het monster woensdag ook mee nemen.

Groeten Edwin.

Heeft iemand van jullie toevallig een 4s lipo liggen die ik is kan testen op mijn heli ?

Ik vlieg nu met 3s maar las gister dat 4s heel populair is op mijn motortje.
De regelaar kan het zowieso aan .

Ik denk dat ik enorm veel power ga krijgen vooral omdat ik ook een kleinere pinion op mijn motor kan zetten dan .

Hoop dat iemand iets voor me heeft zodat ik het is een keer kan testen .:D
Ik heb nog twee packs 4S1P 3400mAh's liggen. Die wegen wel flink, 445 gram schoon aan de haak. :rolling: Ik denk niet dat die lekker zullen vliegen. :nooo: ;)

De Disc heb ik ook even onder handen genomen en maak ik straks verder af. Nu alvast een fotootje.

...

Daarna een stukje ingelijmd en de zijkanten getrimd. Aan de onderkant van het ingelijmde stukje heb ik een sateprikker geprikt.

...

Inmiddels al netjes rond gemaakt en geschuurd maar daar maak ik straks wel een fotootje van.
Neem nu gewoon zo'n kruisje van een servo als motormount. In het gat van de servo-as doe je een lange bout, moertje aan de andere kant, prik het in het Depron en klaar. De breekt straks weer los. :yes: :cry:

Ik heb nog twee packs 4S1P 3400mAh's liggen. Die wegen wel flink, 445 gram schoon aan de haak. :rolling: Ik denk niet dat die lekker zullen vliegen. :nooo: ;)

hmmm jammer 210 gram is te doen dat weet ik zeker.

Zou het eventeel wel kunnen proberen met 1 van jou hij trekt het zeker dat gewicht :)

Kan ik niet een 3s lipo in serie zetten met een 1 s lipo voor de testvlucht?

Laatst bewerkt door een moderator:
Neem nu gewoon zo'n kruisje van een servo als motormount. In het gat van de servo-as doe je een lange bout, moertje aan de andere kant, prik het in het Depron en klaar. De breekt straks weer los. :yes: :cry:

Ik gebruik het motormountje wat in de shocky set zit. Deze is prima, wat je ziet is alleen maar de reparatie en de basis waar de nieuwe mount op moet komen, laat ik straks wel even met een fotootje zien.

En voor die zeur die altijd wil dat andere meteen in de houding springen en zijn filmpjes meteen gaan uploaden enz ;)

Volgende keer film ik niets meer dan heb je dat gezeur daarna nl ook niet :rolling:

Ik moet zeggen dat ik het nogal link vind dat je blijft vliegen als er mensen vlak in de buurt gaan lopen... stel dat er wat gebeurd

dankjewel lieve schat :)

en ja je hebt gelijk ik had moeten stoppen maar zag het gevaar niet op dat moment eigenlijk.

Vind je echt dat ik overkom dat iedereen in de houding moet springen voor me?

ja klopt dat hoor ik vaker......

MAaar die vasthoudendheid is wel een goede eigenschap denk ik :)

MAaar die vasthoudendheid is wel een goede eigenschap denk ik :)
Het kan zo zijn voor- en nadelen hebben. Bij bepaalde dingen of mensen kan het een averechts effect hebben wat uiteindelijk negeren tot gevolg heeft. :( Vasthoudendheid, ook bekend als Persistent Behaviour, is een bijverschijnsel van sommige anti-depressiva. :? :lol:

*is toe aan vakantie...* :rolleyes:

hoi volk! pfff pc vandaag opgehaald. voor 40 euries kan je het zelf niet doen! (ik niet dan)

dus gaan we het draadje maar weer een goed volgen!

en sleur ik weet niet wanneer ik tijd heb om de ontvanger op te sturen maar ik laat het je zsm weten. wel super dat je me ff wil helpen..

groetjes!

Laatst bewerkt:
nu grijp ik nog 1 onderdeel mis ...ZO"N PLASTIC ANTENNE RIETJE :mad: ,gewoon op :turn-l:

snoekhead; heb je de onderdelen al binnen van ed :confused: dat zou snel zijn :D

iedereen ; word waarschijnlijk weer gezellig druk woensdag :cool:
Mag je daar zelf voor zorgen,tankjes had ik nog op voorraad.Spul nog niet binnen,kerst he duurt altijd iets langer.Wel de koffiezetter even opgepikt even een paar biertjes gescoort,vandaag laatste werkdag dus wederom met de mannen een kleine kerstborrel.

zo ,weer lekker thuis :p

beetje rommelen vanavond ,alles klaarmaken /laden voor woensdag .

leuk dat velen toch een snipperdag (proberen) te nemen voor woensdag .
Dat is nu het HT gevoel , daar wil je wel bij zijn :cool::thumbsup:

dus sjoerd , kom ook woensdag ,altijd gezellig, je kan van mij wel ff een ontvanger lenen ;)

En siggy ,krijg je vrij ?

burp; ik heb de clik gerepareerd met een oude vleugel van een zwever , ook een soort depron .
als je nog een stukje depron voor me mee wilt nemen woensdag ,graag :p

snoekselachtige ; dus jij neemt woensdag een tankje mee ?:p

leuk dat velen toch een snipperdag (proberen) te nemen voor woensdag .
Dat is nu het HT gevoel , daar wil je wel bij zijn :cool::thumbsup:
snoekselachtige ; dus jij neemt woensdag een tankje mee ?:p
Toch wel leuk he,als je dat leest:even proberen om woensdagmiddag vrij te krijgen :thumbsup:.Tankje is geregeld R TYPE;-)

;)
Het kan zo zijn voor- en nadelen hebben. Bij bepaalde dingen of mensen kan het een averechts effect hebben wat uiteindelijk negeren tot gevolg heeft. :( Vasthoudendheid, ook bekend als Persistent Behaviour, is een bijverschijnsel van sommige anti-depressiva. :? :lol:

*is toe aan vakantie...* :rolleyes:

Dank je voor je uitleg en je hebt gelijk maar mijn probleem is vaak dat ik dat soort dingen echt niet door heb ( dat het vervelend is voor anderen)
Ik wil het nou ook niet gaan opblazen enzo maar ik heb het wel is eerder gehoord ja.

Ik heb ook even gekeken of het bij mijn medicijnen zo is maar dat is niet zo gelukkig.

Ik zal er proberen op te letten voortaan.

Ik hou ook in gedachten dat iedereen wel zo zijn dingen heeft he;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back