Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Junkie, bewaar de mallen waar je ze hebt uitgedrukt als je wilt. Dan kan ik deze overtekenen en het tuigje ook maken.

Was het zat op mijn werk, alles klaar dus maar naar huis gegaan.

Zo net terug uit Monkey Town in Uitgeest,die kleine ontdaan van al haar overtollige energie.Op de terug weg even langs Heemskerk gereden even een extra gloeiplug opgepikt.Vanavond maar even wat vuurwerk aanschaffen.
Sjoerd gefeliciteerd man :proost::thumbsup:

Junkie, bewaar de mallen waar je ze hebt uitgedrukt als je wilt. Dan kan ik deze overtekenen en het tuigje ook maken.

Was het zat op mijn werk, alles klaar dus maar naar huis gegaan.

is goed, voor 25 ht dollar mag je ze overtekenen :cool:

ps; mijn su27 mallen liggen bij de ach ,kan je ook gebruiken .

dat ikarus spul is echt netjes

*laat eerst alles ff rusten ,en gaat opeens als een gestoorde bouwen *

hmmm, ik moet zeggen dat de heer rijkhof erg gecharmeerd was v/d funliner ,hij vond hem prima vliegen ,en lekker veel ruimte binnenin om van alles en nog wat te monteren......... :cool:

@ junkie:, aan mijn avatar kan je zien dat er iets leeftijd verschil is...:rolleyes:, maar om nu meneer tegen me te gaan zeggen...8O :snipersmile:

* als ik er zo beroerd uitzag, komt dat waarschijnlijk door de kou * :D

ronald

@ junkie:, aan mijn avatar kan je zien dat er iets leeftijd verschil is...:rolleyes:, maar om nu meneer tegen me te gaan zeggen...8O :snipersmile:

ronald

zo, heb je het weer warm ronald ;)

zeg hier even ,hoe geweldig de funliner is :D

zoals je ziet ,heb ik het maar weer druk met depron ;)

kom woensdag ook ff langs op ht , zie je hoe een funliner aangedreven word door een vuurpijl :p

ps ;phil, natuurlijk ga jij ook ff overtekenen;)

Laatst bewerkt:

40-plussers spreken we altijd aan met U op HoogTij... 8O :rolling: :p Daarom hebben we allemaal zo'n beetje een nickname. Dat praat makkelijker. :lol: :mrgreen:

zo, heb je het weer warm ronald ;)

zeg hier even ,hoe geweldig de funliner is :D

zoals je ziet ,heb ik het maar weer druk met depron ;)

kom woensdag ook ff langs op ht , zie je hoe een funliner aangedreven word door een vuurpijl :p

Het blijft natuurlijk een twinstar achtige....:mrgreen:, maar...
ik was al begonnen om de twinstar even klaar te maken en te kunnen filmen vanuit de lucht as woensdag.
Zit inderdaad te klooien met ruimte, hij vliegt nu op 9 kanalen en dat past net (niet).:onweer:

Maar mes erin...., dan moet het lukken, een nieuwe staat al klaar om gebouwd te worden.
(wel meteen op brusless, dus als er nog een collectieve bestelling naar HK gaat binnenkort ben ik ook in de markt)

jahaaa sjoerd een auto voor het knallen en een auto voor het raggen!!!

toch leuk. want die xray rijd echt super. maar niet te betalen in onderdelen.

en is ook niet helemaal gemaakt voor de hele grote jumps.

maarre spectrum word het.
nog ideeen waar ik deze moet kopen???

wel kutjes dat ik er woensdag niet kan zijn.

@ Junkie: Ik wil ze ook even overtrekken.... anders ook geen Nexus voor jou :mad: :evil: ;)

Wat ben jij ook een typetje af en toe he :rolling:

40-plussers spreken we altijd aan met U op HoogTij... 8O :rolling: :p Daarom hebben we allemaal zo'n beetje een nickname. Dat praat makkelijker. :lol: :mrgreen:

Wat zijn wij toch nog jonkies he Sleur,maar het is wat je zegt.
Op HT heerst respect,zeker tegenover de " iets " oudere onder ons :rolling:

Maar het mes erin...., dan moet het lukken, een nieuwe staat al klaar om gebouwd te worden.

Zo is dat " meneer Ronald " je begint al een echte HTér te worden :yes::worship:
Gezellig dat je er ook weer bij bent Woensdag ;)

@ Ben gewoon weer trots op je ouwe :worship:,geef de volgende keer ff een seintje(scheelt mij weer 75 euries voor de hulp :? ),maaru het is echt verotte koud,gr.Dr.Dre.;)

Ja Dre,ik heb op straat dan wel een grote mond maar ook ik heb thuis niks te vertellen hoor :confused: ;)

jahaaa sjoerd een auto voor het knallen en een auto voor het raggen!!!

toch leuk. want die xray rijd echt super. maar niet te betalen in onderdelen.

en is ook niet helemaal gemaakt voor de hele grote jumps.

maarre spectrum word het.
nog ideeen waar ik deze moet kopen???

wel kutjes dat ik er woensdag niet kan zijn.
ben je er al uit welke het word dan 2.0 3.0 dx3r In Heemskerk hebben ze nog wel wat liggen,weet alleen niet wat ze hebben liggen

Ik spreek Ronald ook altijd aan hoor met U :rolleyes:

Wilt U wat drinken? (aan de bar)
Mag ik 8 bier en 2 cola van U.... en neem er zelf ook 1 :rolling: (achter de bar als hij bardienst heeft) ;)

Verder is het een top gozert hoor :worship: :D

ben je er al uit welke het word dan 2.0 3.0 dx3r In Heemskerk hebben ze nog wel wat liggen,weet alleen niet wat ze hebben liggen

Idd, natuurlijk ff halen bij de gezelligste winkel van de Benelux e.o.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back