Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
zo , de kantoor pikken gaan straks lekker uitrusten op kantoor ;)

junkie gaat weer bikkelen en daarna nog ff schaatsen , daarna waarschijnlijk weer ouderwets GAAR :cool:
Neem je je regenpak en zwemvest mee dan? Dat ik naar huis ging, begon et te sneeuwe. De rest van de nacht is dat wel doorgegaan maar uiteindelijk is het wel heel natte sneeuw geworden. :onweer:

Neem je je regenpak en zwemvest mee dan? Dat ik naar huis ging, begon et te sneeuwe. De rest van de nacht is dat wel doorgegaan maar uiteindelijk is het wel heel natte sneeuw geworden. :onweer:

Alhoewel,op de A9 kun je momenteel een aardig rondje maken op de schaats als ik het zo moet geloven :D

Voor de mensen die naar HT komen vanuit de snelweg A8.

De nieuwe weg is open vanaf de Den Uyl brug bij Hornbach. Ga bij het kruispunt dan niet meer rechtsaf maar rechtdoor. Je komt dan veel sneller bij HT uit. Scheelt weer een paar minuten :)

De weg heet op het kaartje de Cornelis Buijnzeelweg. Deze volg je verder over de kanaalkade en je komt zo uit bij de rotonde aan het einde van het industrieterrein. Kan niet missen.

Google Maps

@Scalpel Cup Gasten: Als gevolg van het overblijven van twee competitie-rijders hebben die twee erom getost wie de winnaar van aanstaande donderdag is. And the winner is.....
*Sleur gooit een muntje op, Burp zegt KOP, muntje valt en blijkt geen kop te hebben* 8O
*Burp gooit een ander muntje van Sleur met een echte KOP en MUNT kant, muntje valt, rolt over de grond* :celebrate:

Burp is de winnaar!!!!!!! Gefeli kerel. :thumbsup: *geeft Burp een hand*
Heeft vandaag flink moeten strijden om de Scalpelwedstrijd van deze week te winnen, dit is een van de betere wedstrijden geweest :rolleyes::rolleyes:
Nog even terugkomend op de zware competitie van gisteren met toch heel spannende momenten...

Philliams: Bedankt voor de bitterballen :thumbsup: :lol:

Tip: Vanaf vanavond een Robitronic Scalpel met diverse alu hop-ups, snelle 370 en supersnelle LRP Fusion HT motor, GM-Racing SX3R regelaar, HS-81MG stuurservo, 4 accupack 1500mAh, een bak met nieuwe reservebanden in diverse hardheden, oliegevulde schokbrekertjes en veel reserve-onderdelen in de aanbieding... :cry:

*begint maar niet over een vermeende 1:18 indoor offroad competitie* :nooo: :?

@AFPD-vliegers: Is dat AFPD wat jullie gebruiken ook multi-user. Dus met meerdere tegelijk vliegen op hetzelfde netwerk? Zo ja, wat zijn daarvoor de benodigde zaken? Misschien leuk om op 31-01 de sim-dag multi-user te maken. :?

Heeft net lekker geschaatst op de polder , kon zo opstappen bij de klant ( landsmeer) gewoon ff in de pauze ;-)
Als goed kan schaatsen zoals ik,en niet valt,is er niets a/d hand....

Posted via Mobile Device

Heeft net lekker geschaatst op de polder , kon zo opstappen bij de klant ( landsmeer) gewoon ff in de pauze ;-)
Helaas heb je op natuurijs het vallen niet altijd in de hand. Ik zal wat keren ongewenst in scheur zijn komen vast te zitten met mijn ijzer. :evil: Staat ineens je voet stil terwijl je een lekker tempo had. Daarna je dure schaats krom etc. etc. (je kunt daarna dus wel scheve schaats rijden maar dat rijdt niet bepaald lekker en is onprettig als je nog tig kilometer toertocht af moet maken :().

Posted via Mobile Device

Wat ben je ook een thrillseeker he Junkie :D

@ Sleur

Ik denk dat beginnen over een 1:18 competitie in welke vorm ook op dit
moment erg gevoelig ligt hoor :rolling:

@ Sleur

Ik denk dat beginnen over een 1:18 competitie in welke vorm ook op dit
moment erg gevoelig ligt hoor :rolling:
Tsja, ik merk dat bij velen het enthousiasme eraf is voor wat betreft serieus rijden. Maanden vantevoren zijn de data bekend gemaakt en uiteindelijk haakt een aantal al een paar weken voordat überhaupt begonnen is af en gaande de eerste twee races nog een aantal (no hard feelings overigens ;)). Dat is jammer wanneer je er tijd en moeite in stopt om het te organiseren. Achteraf ben ik heel blij dat ik niet €1000,00+ heb uitgegeven aan een rondetelsysteem en een foam baan om bij ons op kantoor een baantje neer te leggen. Ook ben ik blij dat ik voor het hele gebeuren niet verder ben gegaan met sponsors want in dat geval had ik een aantal verplichtingen niet eens na kunnen komen.

Er waren nog aVi39jGpL9c[/media] leuke dingen te doen op de baan in Heemskerk...

*is toch enigszins geïrriteerd over hoe mensen afspraken maken en niet nakomen, dit in algemene zin*

Laatst bewerkt door een moderator:
Als jij een baantje op kantoor neerlegd ben ik er wel weer bij hoor. Dan die kleine xray autootjes met een beetje springen enzo, ziet er erg leuk uit.... count me in :twisted:

Of natuurlijk bij Peter....meteen nieuwe onderdelen halen als het stuk is :mrgreen:

Als jij een baantje op kantoor neerlegd ben ik er wel weer bij hoor. Dan die kleine xray autootjes met een beetje springen enzo, ziet er erg leuk uit.... count me in :twisted:

Of natuurlijk bij Peter....meteen nieuwe onderdelen halen als het stuk is :mrgreen:
Maar dan moeten we telkens samen rijden. Dan zijn er zo weinig obstakels om in te halen en te ontwijken. :rolling:

Dat is dan wel weer zo. Als we maar lol hebben. Misschien willen een paar andere hier ook nog wel mee doen?? :rolling:

*gaat zijn scalpels ook maar in de verkoop doen*

Tsja, ik merk dat bij velen het enthousiasme eraf is voor wat betreft serieus rijden............................................

*is toch enigszins geïrriteerd over hoe mensen afspraken maken en niet nakomen, dit in algemene zin*

Ik denk overigens niet dat dit verschijnsel uniek is maar veelvoudig voorkomt bij sporten die in groepsverband plaats vinden.
Er wordt vaak begonnen met een grote groep maar naar verloop van tijd blijven er maar een paar fanatiekelingen ( lees: die hards ) over.
De oorzaak hiervan is dat sommige mensen niet goed beseffen dat sporten in groepsverband ook een sociale verplichting met zich meedraagt.

Bij enkelen ontstaat de interesse in de sport uit pure spontaniteit/bevlieging of middels een impulsieve actie.
Na een paar weken c.q maanden komt er een gevoel van " moeten " bovendrijven en haken er wat mensen af of gaan uitwegen verzinnen om maar niet heen te hoeven gaan.
Door dit soort acties wordt de rest van een " groep " in bepaalde gevallen gedupeerd en kan de race of wedstrijd niet doorgaan.
Dit is dus ook 1 van de redenen dat ik niet in teamverband aan sport wil doen maar lekker individueel bezig wil blijven.
Voor je gaat sporten in teamverband moet je dus eerst eens goed nadenken over de " verplichte " bijkomstigheden van een bepaalde sport.
Toevallig vorige week nog een goed gesprek met Philliams gehad over een soortgelijk iets.

Wel erg jammer voor de mensen die er echt voor gegaan zijn :(

Ik denk overigens niet dat dit verschijnsel uniek is maar veelvoudig voorkomt bij sporten die in groepsverband plaats vinden.

---<KNIP>---

Wel erg jammer voor de mensen die er echt voor gegaan zijn :(
Het is kenmerkend voor het afgelopen jaar en de trend zet zich kennelijk ook in 2009 voort. Ik merk het niet alleen bij de eigen Scalpel Cup maar ook bij de M-Auto Wintercompetitie en de full scale klassieker club. Wat je zegt over impulsiviteit is deels waar, mensen raken enthousiast en doen mee maar haken na verloop van tijd af. Maar ook onder de die hards merk ik op diverse clubs dat er een zekere "gaarheid" bij sommigen optreed. ;)

Het meest betreurenswaardige vind ik nog dat er in zo'n clubje altijd mensen zijn die na lang overwegen toch meedoen met iets, het nodige daarin investeren (soms behoorlijk veel) en dan haakt een deel af. Als gevolg van het sneeuwbaleffect wordt de rest meegeleept en uiteindelijk sterft zoiets een stille dood. :cry:

Het enige wat ik er nu van geleerd heb na 3 avontuurtjes, is dat ik niets meer ga regelen of ergens veel tijd en moeite in stop omdat velen geen behoefte aan verplichtingen hebben terwijl ze in eerste instantie instemden met de afspraken. :p

*gaat vanavond lekker zijn GT14 raceklaar maken voor komend weekend* :yes:

@AFPD-vliegers: Is dat AFPD wat jullie gebruiken ook multi-user. Dus met meerdere tegelijk vliegen op hetzelfde netwerk? Zo ja, wat zijn daarvoor de benodigde zaken? Misschien leuk om op 31-01 de sim-dag multi-user te maken. :?

Ja dit kan, ik weet alleen zo uit mijn hoofd even niet of je beveiliging op de toegang kon zetten, maar is een beetje hetzelfde principe als HalfLife en consorten.....

Ja dit kan, ik weet alleen zo uit mijn hoofd even niet of je beveiliging op de toegang kon zetten, maar is een beetje hetzelfde principe als HalfLife en consorten.....
Natuurlijk ultrahip als we een combat kunnen houden. Neem ik mijn PC en 22" TFT, LAN switch en kabeltjes ook mee. Op een LAN is er geen NAT of dergelijke nodig. ;)

Posted via Mobile Device

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back