Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Iedereen

Siggy gaat morgenmiddag rond 13.00 uur ijsvliegen in Wormer op " het Zwet " :D

Nog meer liefhebbers voor dit nieuwe spektakel ?

De hele plas ligt dicht dus mocht er iets fout gaan kun je de vliegert gewoon van het ijs halen ;)

Lijkt mij wel lachen om eens op te stijgen,door-starts en landingen te maken op het ijs.
En denk ook dat het hele leuke plaatjes op gaat leveren :p

@ Iedereen

De hele plas ligt dicht dus mocht er iets fout gaan kun je de vliegert gewoon van het ijs halen ;)

Lijkt mij wel lachen om eens op te stijgen,door-starts en landingen te maken op het ijs.

is het morgen al weekend ? :nooo:

wel leuk idee ;)

burp ; geld moet rollen :cool:

@ Iedereen

Lijkt me ook wel leuk, vrijdag is een vrij (e) dag. Met wat voor vliegers kunnen we daar vliegen?

Lijkt me ook wel leuk, vrijdag is een vrij (e) dag. Met wat voor vliegers kunnen we daar vliegen?

Even een impressie:

zwet.jpg

Het Zwet is groot,je kunt hier bijna met een 1:1 cesna in de rondte vliegen dus ieder formaat modelvliegtuig is mogelijk ;)

Op de achtergrond zie je flat waar ik in woon.

Chanteren is toch hetzelfde als onderhandelen. Het enige verschil is dat het aantal keuzes veelal door één van de partijen zijn opgesteld en/of de keuze beperkter is. Een soort van geleide-democratie: Je mag kiezen uit JA. :turn-l:

Meesterlijke uitspraak :proost:

Ook rijden met de Sav. is mogelijk hoor,wel spikes monteren natuurlijk ;)
Als ik vrij was,had ik graag gekomen.Helaas nog een woonkamerwand uitrapen,wat hoeklijntjes stellen om de lichtkoepel en de rest klaarmaken voor het te smeren woonkamer plafond :( voor maandag.Kleine 40+ zakjes goudband weggesmeerd deze week begin ook een beetje gaar te worden

Laatst bewerkt:
Als ik mijn ontvanger vanavond even inbouw in de Funjet dan kan hij morgen de maiden doen..... de F-117 is ook leuk daar.

Is het ijs voldoende sterk om goed op te staan/lopen?

G*dver de g*dver, ik dat boutje eruit geboord (binnen 1 minuut gedaan), aluminium koppelingsklok houder gemonteerd, nieuwe bandjes eronder gedaan, rijklaar weer gemaakt, wil ik hem starten, gaat de Trek Starter naar de fillistijnen!! :evil:

Zucht...

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik mijn ontvanger vanavond even inbouw in de Funjet dan kan hij morgen de maiden doen..... de F-117 is ook leuk daar.

Is het ijs voldoende sterk om goed op te staan/lopen?

Toen ik vanmiddag thuis kwam waren er schaatsenrijders op het midden van het Zwet dus dit gaat prima :D
En neerstorten is zo 2008 Burp,we zijn allen aspirant brevethouders dus behoudens een technische storing is er geen enkele reden om het ijs op te hoeven gaan ;)

niet in het midden , zak je er met je vlieger doorheen :rolleyes:

Jij bent gewoon jaloers omdat je er niet bij kunt zijn
omdat je morgenmiddag moet werken :rolling: ;)

Jaja, en jij gaat voor die twee motortjes en regelaartjes geen 500+ eypo bijbetalen. :nooo: Toch? :?

Posted via Mobile Device

Als iedereen gewoon zijn deel betaald is het toch opgelost Sleur ;)
Jij zult zelf uiteraard voor het grootste gedeelte opdraaien omdat jouw hok inmiddels meer op een magazijn lijkt als op een prive hobbyruimte :D

Als ik vrij was,had ik graag gekomen.Helaas nog een woonkamerwand uitrapen,wat hoeklijntjes stellen om de lichtkoepel en de rest klaarmaken voor het te smeren woonkamer plafond :( voor maandag.Kleine 40+ zakjes goudband weggesmeerd deze week begin ook een beetje gaar te worden

Wel leuk hoor op het ijs rijden,weet je zeker dat je morgenmiddag gaar bent :proost:

welkom in de modelbouw lord :)

Zo gaat dat nou eenmaal , je moet je modellen tip top in orde houden .

Ik check mijn heli voor en na elke vlucht helemaal .

Ja dat nakijken ken ik nu wel.. heb in de weken dat ik dit ding heb nog geen 3 kwartier in totaal kunnen rijden. Elke keer ging er iets kapot, nu zal dit wel normaal zijn, maar ik zal het even opsommen:

-Zat AM zender in, stoort, moest nieuwe in 160,-
-Dogbones kapot, heavy duty gekocht 30,-
-Band kapot, setje nieuwe gekocht 30,-
-Rem kapot/versleten, carbon rem gekocht 105,- (werkt ook niet..)
-Boutje afgebroken, dus aluminium clutchholder gekocht 30,-
-Nieuwe remschoentjes gekocht voor orignele rem 25,-
-Body was compleet versleten, nieuwe gekocht 40,-
-Nu trek starter kapot (alles blijkt versleten te zijn) 45,-

Dus in totaal al aan 460 euro schade/vervanging onderdelen moeten kopen. Nu is die carbon rem een fout van mezelf, en was die koppelingsklok niet persé nodig, omdat die afgebroken boutjes gemakkelijk te vervangen zijn, maar dit wilde ik voorkomen.

Maar goed, met frisse moed weer onderdeeltjes bestellen, en maar hopen dat ik volgende week nog eventjes na het werk kan rijden :roll:

Ja dat nakijken ken ik nu wel.. heb in de weken dat ik dit ding heb nog geen 3 kwartier in totaal kunnen rijden. Elke keer ging er iets kapot, nu zal dit wel normaal zijn, maar ik zal het even opsommen:

-Zat AM zender in, stoort, moest nieuwe in 150,-
-Dogbones kapot, heavy duty gekocht 30,-
-Band kapot, setje nieuwe gekocht 30,-
-Rem kapot/versleten, carbon rem gekocht 105,- (werkt ook niet..)
-Boutje afgebroken, dus aluminium clutchholder gekocht 30,-
-Nieuwe remschoentjes gekocht voor orignele rem 25,-
-Body was compleet versleten, nieuwe gekocht 40,-
-Nu trek starter kapot (alles blijkt versleten te zijn) 45,-

Dus in totaal al aan 450 euro schade/vervanging onderdelen moeten kopen. Nu is die carbon rem een fout van mezelf, en was die koppelingsklok niet persé nodig, omdat die afgebroken boutjes gemakkelijk te vervangen zijn, maar dit wilde ik voorkomen.
Nu is alles klaar wat vervangen moest worden.Kan je nu lekker rijden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back