Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannen, ik heb op het forum mijn laatste spullen te koop geknald
Voor de hoogtij knakkers 10% korting ;)

Iets heel anders nu , Wie doet er een voorspelling , op welke pagina we op 15 Februari zitten ;)

Eens kijken hoeveel pagina's we vol l#llen in één jaar :lol:

Ik begin , ik gok op ............. 1183 :yes:
Gast, in een week tijd hebben we al 70+ pagina's volgetypt. Eind volgende week zitten we al op 1183. :mrgreen: Ik hou het op pagina 1462. :cool:

@sleurhutje: Dat bedoel ik, in de plastic beugels ;)
Okay. ;) Eenvoudige oplossing: Haal een stukje aluminium buis (Gamma/Praxis) met dezelfde binnendiameter als de buitendiamter van de rolkooi. Zaag er twee stukjes van 10cm af, ontbraam de randjes even, zaag het plastic in het midden door en schuif de plastic rolbar in de alu pijp. Knijp de alu pijp aan de uiteinden met een tang samen zodat deze goed vast zit en klaar. 8O 8)

Hmmmm, dan is er nog een probleem. Ik heb een test gedaan en ingevuld wat ik zo overdag en 's avonds doe als ik niet gaar ben. Het antwoord is schrikbarend. 8O :? :morning:
Morgen maar naar die coffeeshop om informatie in te winnen. Hopelijk hebben ze er wel een PC met internet want ik kan niet zonder het forum. :rolling:

Mannen, ik heb op het forum mijn laatste spullen te koop geknald
Voor de hoogtij knakkers 10% korting ;)
Al geef je je Scalpel weg :agrue: ik heb nog wel een adresje voor je.Zit een HELE GROTE ondergrondse SCALPEL bak in die straat :proost:.Ach zolang we niet aan de coke zitten Sleur,valt het allemaal nog wel mee

Laatst bewerkt:
Hmmmm, dan is er nog een probleem. Ik heb een test gedaan en ingevuld wat ik zo overdag en 's avonds doe als ik niet gaar ben. Het antwoord is schrikbarend. 8O :? :morning:
Morgen maar naar die coffeeshop om informatie in te winnen. Hopelijk hebben ze er wel een PC met internet want ik kan niet zonder het forum. :rolling:

:rolling: ja sleur is echt een internet junk ,denk maar niet dat hij alleen hier op het forumpje de hangjongeren speelt ,heeft ook geen tijd om gaar te zijn ;)

siggery ; jaloers ? ik ? echt wel :mad: , jullie lekker fladderen ,en ik een beetje een huis opleuken :turn-l:

oke,ik werk voor mezelf en kan zeggen ,nu ff vrij zijn , maar op de 2e dag tegen de klant zeggen dat ik leuk ga vliegen ,dat kan zelf junk niet maken ;)
maar als we afspreken om 16;00 u ,kan ik wel regelen

Dit is weer eens iets anders dan vliegers en internet/forum verslavingen (hoewel , dit is ook het resultaat van uuuuuren speuren op de internets) :rolleyes: ;) :D

Ik vind het wel mooie velgen en beadlocks (proline)

DSCF1799.jpg

DSCF1802.jpg

Hier het verschil in sterkte van de beadlocks , je kunt aan zijn hand op de foto hieronder zien , dat ie er echt wel in knijpt .

Picture98.jpg

Picture97.jpg

Nog een foto van de binnenkant van de velg

Picture95.jpg

Laatst bewerkt:

Dat ziet er erg spannend uit fritsie :p
het nare met dat mooie spul is ,dat het steeds maar weer beter en sneller word :mad:

mijn huidige pc was 4 jaar geleden ook een snelle game computer, nu is het gewoon oude troep , maar nog snel genoeg voor het forum ;)

veel plezier met je game avonturen , ik weet uit ervaring dat het ook erg verslavend is ,veel erger dan het forum zelfs :cool:

ps; welke online game is tegenwoordig erg geliefd ? ik ben er een beetje uit .

rijders/vliegers/gamers omgeving zaanstad :-P

Laatst bewerkt:
kobus ; strakke velgjes :cool:

maar ze hadden eigenlijk het rubber v/d band iets meer naar buiten mogen brengen ,nu heb je snel dat je velg rand en de inbusjes beschadigen .
dat ziet er bij mijn velgen niet meer uit ( de oude type velg dan )

maar ziet er mooi uit ;)

Knappe velgjes Kobus,heb ze ook gezien en zwaar zitten twijfelen.Eerst de Baja in ontvangst nemen en dan zien we wel :hammer:zal wel weer geld gaan kosten :?:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back