F
Fritsie
Guest
Mannen, ik heb op het forum mijn laatste spullen te koop geknald
Voor de hoogtij knakkers 10% korting
Voor de hoogtij knakkers 10% korting

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat het maar een mooi moederbord met videokaart mag worden. :cry: :lol:Mannen, ik heb op het forum mijn laatste spullen te koop geknald
Voor de hoogtij knakkers 10% korting![]()
Hele nette prijs, zeg maar redelijk goedkoop. Ik wacht nog even met die van mij aanbieden. Heb jij meer kans hem snel kwijt te raken. Ik heb hem ook al gepromoot in een ander topic.redelijke prijs toch?![]()
![]()
Gast, in een week tijd hebben we al 70+ pagina's volgetypt. Eind volgende week zitten we al op 1183.Iets heel anders nu , Wie doet er een voorspelling , op welke pagina we op 15 Februari zitten![]()
Eens kijken hoeveel pagina's we vol l#llen in één jaar :lol:
Ik begin , ik gok op ............. 1183![]()
Okay.@sleurhutje: Dat bedoel ik, in de plastic beugels![]()
Gast, in een week tijd hebben we al 70+ pagina's volgetypt. Eind volgende week zitten we al op 1183.Ik hou het op pagina 1462.
![]()
1394 het is soms ook rustigIets heel anders nu , Wie doet er een voorspelling , op welke pagina we op 15 Februari zitten![]()
Eens kijken hoeveel pagina's we vol l#llen in één jaar :lol:
Ik begin , ik gok op ............. 1183![]()
Al geef je je Scalpel weg :agrue: ik heb nog wel een adresje voor je.Zit een HELE GROTE ondergrondse SCALPEL bak in die straatMannen, ik heb op het forum mijn laatste spullen te koop geknald
Voor de hoogtij knakkers 10% korting![]()
Hmmmm, dan is er nog een probleem. Ik heb een test gedaan en ingevuld wat ik zo overdag en 's avonds doe als ik niet gaar ben. Het antwoord is schrikbarend. 8O :? :morning:
Morgen maar naar die coffeeshop om informatie in te winnen. Hopelijk hebben ze er wel een PC met internet want ik kan niet zonder het forum. :rolling:
Hele nette prijs, zeg maar redelijk goedkoop. Ik wacht nog even met die van mij aanbieden. Heb jij meer kans hem snel kwijt te raken. Ik heb hem ook al gepromoot in een ander topic.