Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Knappe velgjes Kobus,heb ze ook gezien en zwaar zitten twijfelen.Eerst de Baja in ontvangst nemen en dan zien we wel :hammer:zal wel weer geld gaan kosten :?:D

Je kunt nog een tijdje door twijfelen , ze zijn eind Jan. weer leverbaar , zeggen ze ;)

@ Junkie , dan moet je maar wat voorzichtiger rijden ;) net als met die aartslelijke Volvo van je :rolleyes: (zo , had je me maar een keer moeten laten vliegen) ;) :D

Holy smoke , heeft hij dat ding via NASA ? :cool:

eigenlijk is dit bord al achterhaald, de nieuwste processors van intel passen er niet op.
Nu zijn dit wel processors tussen de 400 en 1300 euro :rolleyes:

@ junkie

weet eigenlijk niet wat echt hot is nu , ik denk GTA IV.
ik speel nog steeds counterstrike source multiplayer

Is dat met de modelbouw ook niet een beetje zo?

dat is ook weer waar ;)

kobus ; maar wel mooie velgen ( nu we het toch over velgen hebben ;))

de eerst volgende keer als ik mijn funliner mee heb ,ga jij vliegen , ik zet hem erg hoog in de lucht ,dan mag jij even met mijn (stuur)knuppel spelen :rolleyes:;)

IMG_2248.jpg

Dit is weer eens iets anders dan vliegers en internet/forum verslavingen (hoewel , dit is ook het resultaat van uuuuuren speuren op de internets) :rolleyes: ;) :D

Ik vind het wel mooie velgen en beadlocks (proline)

DSCF1799.jpg

DSCF1802.jpg

Ook dit zijn mooie velgen :yes:

Ik ga morgenavond naar Tito tovenaar toe en bekijk daar samen met hem wat hij nodig heeft aan spulletjes.

Dan Toveren we dat op een papiertje en stuur ik je de bestelling morgenavond nog toe .

Liefs van Pieter-B :)

Vandaag is de eerste van nog vele (21) te volgen vrije dagen :p :D

@ Junkie , ik sta te popellen om een keer met jou (stuur) knuppel te mogen spelen :yes: :mrgreen:

Goeiemoggel!!

Zo, vandaag (straks dus) even de Funjet voorzien van een ontvanger. Dan de Mite even verder af maken. Maar eerst een bakkie koffie :)

nou junkie het ziet er naar uit dat wij hier alleen zijn met z,n tweeen :)

wat een dooie boel he :)

Op mijn mobiel staat soms dag en nacht het forum aan ,zonder dat ik dat wist ;-)
Kijk nu toevallig ff , maar is erg rustig ,werkers he ...

Word er vanmiddag nog gevlogen ?

Posted via Mobile Device

Op mijn mobiel staat soms dag en nacht het forum aan ,zonder dat ik dat wist ;-)
Kijk nu toevallig ff , maar is erg rustig ,werkers he ...

Word er vanmiddag nog gevlogen ?

Posted via Mobile Device

Ik heb niemand meer gehoord over het ijsvliegen dus dit betekend dat ik lekker de ruimte heb op " het Zwet " in Wormer ;)

Biertje mee,brandertje met een blik snert mee ,komt helemaal goed :p

Werkse allemaal :rolling: ;)

....hmmmm, zal ik eerst even wat anders verklappen?

De servo's van de funjet vanmorgen even afgesteld, een van de tonnetjes op de hevel zat vast met locktite zodat hij een tikkend geluid maakte bij het bewegen van de servo's. Dit heb ik even hersteld en alles keurig afgeregeld. De AR7000 ontvanger geplaatst en een test filmpje gemaakt. foto's en filmpje hieronder:

Foto-JS3SSBSE.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmmm, laat ik eerst wat anders verklappen.

De FunJet is klaar. Vanmorgen even de servo's en afstelling nagekeken en de tonnetjes vrij gemaakt van de heveltjes. deze had de vorige eigenaar met teveel locktite vastgezet waardoor deze niet meer kon bewegen en een knakkend geluid maakte. Helemaal hersteld. Toen de ontvanger ingebouwd en een test filmpje gemaakt.

Hier de ontvanger, aan de rechterkant zie je de satelietontvanger zitten. Dit zou allemaal beter kunnen maar in dit model heb je niet heel veel ruimte. Dit werkt wel.
Foto-JS3SSBSE.jpg

Hier het test filmpje, de kaarten een paar meter verderop vlogen door de kamer :rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back