Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
hahaha, wat zijn jullie weer grappig.

Ik zie net dat ik hem toch twee keer geplaatst heb. Ik dacht dat het de eerste keer mis ging. forum doet ook wel een beetje raar soms. blijft hangen, database errors.

voordeel, jullie kunnen twee keer genieten van de foto en film :rolling:

*ziet veel scalpels te koop staan, met de mijne wacht ik nog wel even dan*
*zet zijn marder dan ook maar te koop*

Retevervelend. Ik zit als externe systeembeheerder al de hele ochtend bij een klant omdat een onnozele medewerker van een softwareclubje wat moet installeren. Mijn neus is ondertussen helemaal leeg. :?

IK WIL VANMIDDAG VLIEGEN!!!! :evil:

Ha die Burp,
Sorry als ik je op je zieltje getrapt heb hoor, maar als hij vanmiddag in de buurt de lucht in gaat,dan kom ik wel ff kijken c.q. aanmoedigen.
Verder altijd :D

Nou vooruit dan maar, een geheimpje verklappen... :rolling:

-edit-
In overleg met de secretaris van Modelbouwvereniging Waterland wordt het incident op professionale wijze alsnog opgelost. Post weggehaald. De club zelf treft geen enkele blaam en de betrokkenen zullen hier op aangesproken worden. :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Mooi gesproken Sleur :yes:

@ de Zwetvliegers: Ik was er net maar ik zag niemand :nooo:
Siggery gebeld (2x) nam niet op :( en Burp gebeld, maar hij moest gedwongen thuisblijven.

Of zal Siggy vliegen?

Laatst bewerkt:
@ de Zwetvliegers: Ik was er net maar ik zag niemand :nooo:

Vliegen, een beetje Hollandse jongen bind z`n schaatsen onder en gaat de polder in :teacher: , net terug van een kilometer of 40 8-O, wel nog één of andere maf met een Savage zonder spikes gezien, zag er wel vrij zinloos uit.

@Sleur, Amen.

@Burp, als je nog kans ziet te ontsnappen, sleur die kinderen van je mee het ijs op en leer ze wat alle Nederlanders horen te kunnen :p (jij kan toch wel schaatsen? of stiekem ook niet?)

Laatst bewerkt door een moderator:
Vliegen, een beetje Hollandse jongen bind z`n schaatsen onder en gaat de polder in :teacher: , net terug van een kilometer of 40 8-O, wel nog één of andere maf met een Savage zonder spikes gezien, zag er wel vrij zinloos uit.

Morgen ga ik schaatsen met de kleine... ja ik kan schaatsen :D Gisteren ook nog gedaan :thumbsup:

@Sleur, Amen.

@Burp, als je nog kans ziet te ontsnappen, sleur die kinderen van je mee het ijs op en leer ze wat alle Nederlanders horen te kunnen :p (jij kan toch wel schaatsen? of stiekem ook niet?)
Mijn kids kunnen allebei prima schaatsen, zelfs op hoge noren. :thumbsup: Sleur zelf heeft in een ver verleden ook wedstrijden gereden bij en voor de ijsclub, dus die kan ook prima schaatsen op zowel noren als vlijmscherpe hockeyijzers (vooruit, achteruit, linksom en rechtsom pootje over geen probleem). ;)

Maar natuurlijk kan ik schaatsen, elke gezonde hollandse jongen kan dat natuurlijk. En raad eens, de kids zijn de hele middag met school al aan het schaatsen. die kleine man moet morgen vroeg weer naar Haarlem om daar les te hebben (10x)

Nu moet ik zeggen dat ik wel wat onwennig op de schaats stond vorige week. :)

En, de kruimeldief liep niet lekker meer dus even onder handen genomen. De oude NiCads eruit en een stickpack van VAPEXTECH uit elkaar gesloopt en daar een nieuw pack van gemaakt. Nu heb ik nog mooi 3 cellen over die ik weer voor de gloeikaars van de savage kan gebruiken.

zelfs huishoudelijke klusjes zijn nog modelbouw :rolling:

@Sleur, goed gesproken :thumbsup: roddelaars moeten daar mee kappen!!

excuses kan je wel vergeten sleur mensen die zich zo gedragen zijn m eestal te laf om voor hun fouten uit te komen :)

Lekker verhaal....neem ik de middag vrij om de zwetvliegers van een warme bak thee te gaan voorzien......niemand....:(:confused:
Zal wel ff aan knutsel in de andere kamer vragen offie ff terugbelt Phil....

Weet iemand mischien waar ik van die afsluitbare ( wiet) zakjes kan krijgen / kopen ?

Ik wil er mijn lagertjes en schroefjes en dergelijk in sorteren :)

Ik kan wel naar een coffeshop gaan maar ja dan staat er ook zo,n wietblad op .

Weet iemand mischien waar ik van die afsluitbare ( wiet) zakjes kan krijgen / kopen ?

Ik wil er mijn lagertjes en schroefjes en dergelijk in sorteren :)

Ik kan wel naar een coffeshop gaan maar ja dan staat er ook zo,n wietblad op .

bij de hobbywinkel (pipoos enzo)

zo ,junkie weer thuis ,ff een veltins 500ml open getrokken , gekregen van mijn klant , hij is er erg gek op ,moet zeggen dat het pilsje goed smaakt :proost:

dus dat v/h zwet vliegen ,was ook weer een roddel :confused:,word dus niet gevlogen ?

wat ferry zegt is natuurlijk op waarheid berust , dit weekend lekker op het ijs met het gezin ,logisch ook , komt niet vaak voor :D

uiteraard moet ik dit weekend ook ff fladderen, al mijn lipo's staan op springen ,maar weet nog niet wanneer?

als ik nu thuis zeg ik ga zondag naar ht ,weet ik precies waar de deur is ,en hoef ook niet meer terug te komen :rolleyes:
behalve als ik toestemming krijg ;)

*gaat even met de disc het ijs op*

Even lekker vliegen en vlak bij huis om snel een bakkie te pakken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back