Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik zit in de chat op helifreak.com en een jochie van 13 jaar geeft me net een link naar een nummer dat hij geschreven heb .
Ik stond ervan te kijken ( ben zelf niet zo heel erg muziekaal) ik heb hem 5 punten gegeven op de site .
Kijk is wat jullie het voor score zouden geven ???
links kan je dat ingeven .....
TrAnCeD 2.60 Chronamut Mastery
kijk, dat is pas muziek
Deze is toch wel een van mijn favorieten
Ga je zo'n goedkoop mini servootje ook gebruiken voor de rolroeren? Je kunt daarvoor beter een TowerPro SG50/Hextronic HXT500 gebruiken. Die zijn wat nauwkeuriger, krachtiger en bij belasting "klapperen" ze minder.Ohja, de servo's zitten er ook in
![]()
nu alleen de hevels en de stangen plaatsen, de ontvanger en regelaar plaatsen en de accu erin. Helaas zijn mijn twee bestelde ontvangers nog niet binnen, ik hoop morgen. Ik merk wel dat ik alles zover mogelijk voorin moet leggen ivm het zwaartepunt, die ligt op dit moment lekker naar achteren.
Was die kleuterschool toch wel ergens goed voor. 8O :rolling:ik heb nu een f117 geplakt maar dat ziet er nog niet super uit , het is even wennen met die pleures lijm![]()
Dinsdag gaat er besteld worden. Ik heb nu voldoende voor een leuke order en probeer wat extra korting te krijgen. 8)Moet ik even bekijken, de disc ga ik in ieder geval wel van wat lampjes voorzien, wanneer? Hangt van de snelheid van leveren af van Jeroen![]()