Sleurhutje
Forum veteraan
Wat heb ik het toch goed, mijn vrouwtje vindt het fijn als ik weer naar de ACH, HoogTij of Speedworld ben geweest want ze weet dat ik daar veel plezier aan beleef. En een blije Sleur heb je thuis geen last van.Anders je vrouwtje een keer meenemen als andere ook de vrouwtjes meenemen. Dan kunnen ze tegen elkaar een beetje klagen maar zien ze in dat wij dan veel lol hebben en vinden ze het automatisch ook wel weer goed. Beetje spychologisch in die vrouwen breintjes vogelen
Ik stel voor om op korte termijn even samen een borrel te drinken en eventueel met de vrouwtjes, dan komt alles weer goed![]()

Borrel: Ja!

Ik zou zeggen: Neem een notebook. Mijn PC staat in de kamer (en anders nog 2 notebooks), Burp heeft een notebook in de kamer en philliams heeft de PC ook in de kamer. Lekker forummen en toch in de huiskamer om wat te kletsen etc. Verder plakken wij drieën het schuim in de woonkamer (in overleg) zodat we gedurende de plaksessie ook gewoon sociaal contact hebben.ps; haar grootste ergernis is ook meer het geforum ,en overal vliegers op zolder , en niet het erop uit trekken om te vliegen .
al moet je wel bedenken ,dat als je 3 of 4 uur naar ht gaat ,het feitelijk de hele dag neemtdwz voorbereiding,voorpret , op ht zijn ,en de napret , en de spulletjes weer schoonmaken opbergen = 8 uur bezig
:turn-l:
al met al neemt de hobby gewoon veel tijd , maar dat is jullie ook wel bekend
Ik kan haar geen ongelijk geven ,ik ben gewoon een botte boer die doet wat hij wilt ,en het zal allemaal wel , maar zo werkt het natuurlijk niet![]()
Dat er overal vliegers staan is een nare bijkomstigheid van hun omvang. Alle autootjes konden op een stelling in de garage. De meeste vliegers hangen/staan daar ook behalve twee Depron vliegers (Nexus/Index) en wat lopend knutselwerk (nu mini Nemesis en de Eurofighter).
*geeft zijn vrouwtje een extra knuffeltje*