Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo jammer he, doe je je best, steekt er veel uren in en het wordt ter plekke afgekraakt. En dat terwijl het mijn beste creatie aller tijden is :( :rolling: :rolling:

ACH, je weet wel als je er mee vliegt van wie hij komt :mrgreen:

neehoor ,lieverd ,ik neem hem zoals hij is ;)
verbeteren kan altijd nog :D

ik heb ook nog een filmpje van de cessna die lekker hard neerkomt , maar dit kan ik maar beter niet op het forum zetten :-)

morgen maar weer werken in het stadskantoor ,dat is bij jouw vlak in de buurt .
kom ik daarna wel ff bij je langs ,de disc oppikken :D
je kan ook een bakkie bij mij doen ( afdeling vergunningen ) ,ik ben er van 9;00u tot 13;00u ,daarna begint mijn weekend pas :hammer:

Tsjee, rustig hier...

Mijn Disc is helemaal af inclusief afstellen.

Die van Junkie heeft de servo's er in zitten maar de motor, regelaar en ontvanger moeten er nog op. Evenals de linkjes naar de rudder/elevator/aileron. Dat mag je mooi zelf doen. Regelaar en motor heb ik ook nog wel voor je als je die zelf niet meer hebt.

Morgen lekker vliegen op HT? Wie komt er ook en hoe laat? Een uurtje of 13:00 lijkt mij mooi.

Ik, Ronald, en Niels kunnen niet, we gaan effe naar de kunstvluchtvergadering in Utreg. Daarna natuurlijk effe pintjes zuipen op de club (na 16.30 uur).

m.v.g. Erik

Dat begrijp ik heel goed :rolling:

Nu lekker slapen en morgen weer lekker vliegen. Alle accu's zitten weer vol en de zender ligt aan de lader, komt dus allemaal goed :yes:

Koffie naar HT zorg ik wel weer voor. Neemt iemand bekertjes, stuifkoe en melk mee?

Smoggels het is wel RETE koud buiten.Neem wel stuifkoe mee en suiker Burpmans alsmede de lijnbesturing staat een lekker briesje du dat moet lukken.
@ Junkie werkse die paar uurtjes nog even

Nope, vandaag geen HT of pintje op de club. :evil: Lekker de hele dag in een enorme sporthal op een judotoernooi met de grootste smurf. Misschien de vleeschwaarenschaaltjensvliegert maar meenemen, het is en blijft een sporthal. :rolling:

Goedemorgen allemaal :D

nu.jpg

voel.jpg

Gevoelstemperatuur is op het moment - 5 graden.
Tis inderdaad lekker fris in Noord-holland :cool:

Niet van dat kinderachtige hoor :)

12:00u? moet ik even wachten tot het vrouwtje thuis is. Volgens mij geen probleem.

image.php
Database errorThe database has encountered a problem.Please try the following:
  • Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.
  • Open the www.modelbouwforum.nl home page, then try to open another page.
  • Click the Back button to try another link.
The www.modelbouwforum.nl forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.
We apologise for any inconvenience.

Gebeurt best wel vaak als je een reactie/post wil doen.Heb helaas geen bekertjes wel stuifkoe en suiker.Dus als iemand nog bekertjes heeft en anders even je eigen beker/mok meenemen

Anders doen we gewoon 12.30 uur :D Ik heb na telefonisch contact wat meer respijt gekregen ;)

@ Siggy: Kom jij ook?

----EDIT----

Ik heb geen stuifkoe maar wel vloeibarekoe :yes:, suiker en bekertjes. Die neem ik dus mee :thumbsup:
Heeft iemand nog een lekker koekie d'rbij :worship:

----EDIT 2----

Ik lees nu dat ik alleen de bekertjes hoef mee te nemen :yes:

Laatst bewerkt:
12:30 haal ik ook wel. Nu eerst dochterlief naar de manege brengen. Koffie zorg ik ook wel voor (wordt wel haasten)

Geen vliegerij voor Siggy vandaag,ben snotverkouden en heb het gevoel dat mijn kop uit elkaar klapt, dus blijf lekker bij de kachel zitten ;)

Viel SpaB :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back