Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
De vooruitzichten voor zaterdag zijn een klein beetje beter geworden.
Staat nu op 40 zon,60 regen. Met een beetje geluk gaat het lukken.

GrTz Jasper

De vooruitzichten voor zaterdag zijn een klein beetje beter geworden.
Staat nu op 40 zon,60 regen. Met een beetje geluk gaat het lukken.

GrTz Jasper

Gaat niet alleen om de natte momenten ,maar ook om de drassige ondergrond :-)

*koopt vast zijn verf in voor zaterdag * ;-)

Posted via Mobile Device

Precies, een buitje is niet zo erg, als het wat te gek wordt dan duik je even onder de plu of in de auto. De ondergrond zal zeer drassig zijn en ik heb vorige keer gezien wat er onder je schoenen/laarzen blijft zitten :angry:

De Hydrofoam zal zich wel thuis voelen denk ik zo mits de wind dan geen roet in het eten gooit. :)

2d1nv47.png
33as6jm.png

Het weer heeft besloten gaande de week de luchtdruk te verhogen dus komt er mooier weer. Die verwachting was er enigszins begin deze week maar nu kan er met meer zekerheid voorspeld worden. Vooral de voorspellingen voor het weer van gisteren (beter bekend als een opsomming van wat er gebeurd is) zijn altijd betrouwbaar. ;)

En een aantal weten dat de betaalde weersvoorspellingen stukken betrouwbaarder zijn dan die gratis bij het KNMI, weer.nl, Meteo24 etc. (overigens zijn deze gegevens dus van de betaalde WeatherPro/Pro Meteo)

Als het te nat/drassig is dan laat ik ook de boel thuis :(
Misschien dan ook maar indoorschilderen zaterdag :)
Gaan we toch weer indoor simmen. ;) :yes: :lol:

En net komt mijn joehoetje nummer tig binnen. Een AR6100e ontvangertje. Maandag besteld bij die Vies Goedkope RC gast op de eBays en nu gewoon in huis. Dus Burp, ik kan de EZ weer vliegend maken met mijn AR6200 uit de Mite want die krijgt nu een AR6100e (zo ver vliegt die toch nooit). ;)

Oke dan, anders mocht je zonder problemen mijn AR7000 wel lenen voor zaterdag.

als ik naar het veld ga neem ik gewoon zoveel mogelijk mee. Enige voorwaarde is dat het veld begaanbaar is (zonder rupsvoertuig ;))

Oke dan, anders mocht je zonder problemen mijn AR7000 wel lenen voor zaterdag.

als ik naar het veld ga neem ik gewoon zoveel mogelijk mee. Enige voorwaarde is dat het veld begaanbaar is (zonder rupsvoertuig ;))

Als je met je rupsvoertuig gaat ,wil ik wel een lift ;-)
Laat trouwens je depron afdeling maar thuis met wk 5 :-(
Posted via Mobile Device

Nee hoor was maar een grapje dat ik indoor ga schilderen :-D maar ik ga dan wel andere dingen doen als het echt zeikt van de lucht....... indoor simmen bijvoorbeeld bij Sleur op kantoor ;)

@ Jasper: Jij bardienst vanavond :cool: Ik denk dat ik wel ff langskom, heb je ook wat te doen :yes:
p.s. zwijggeld 'Egmond' is zojuist overgemaakt :rolleyes:

Op dit moment ook wel een aardig vliegweertje niet :rolleyes: :thumbsup:
Als je een beetje omhoog kan gooien, kom je vanzelf met zo'n 50 per uur vooruit. :rolling: Daarna is het alleen nog maar een kwestie van gecontroleerd neerstorten. 8O Aan de andere kant is het wel vreemd dat die kippen gewoon de hele dag lekker in de wind boven het kanaal hangen. Dus om te zweven is het helemaal niet verkeerd. :D

Deze jongen begint te denken aan een gezellige bouwmiddag op de ACH, Binnen, kompleet met de benodigde versnaperingen en snert erbij.... :-D

* heeft nog wat bouwspul wat staat te wachten op afmontage *

Deze jongen begint te denken aan een gezellige bouwmiddag op de ACH, Binnen, kompleet met de benodigde versnaperingen en snert erbij.... :-D

* heeft nog wat bouwspul wat staat te wachten op afmontage *
+1 Is voorstander van dit alternatief. :thumbsup: Misschien dat het dan een keer lukt om een neusje op de Eurofighter te knutselen. ;)

Heerlijk weer om in 'de Drossel' met Jasper achter de bar te liggen :celebrate: :mrgreen: :rolleyes:
WTF 8O Als jullie je vervelen dan heb ik nog wel een voorstel om voor zaterdag te regelen. Ik heb nog wel twee steigerpijpen liggen... :lol: :hammer:

recruitment.jpg

*gaat de AR6200 uit de Mite slopen* 8)

:nooo:
Ook een heerlijk weertje voor "in de tuin" :rolleyes: :mrgreen:

tja ,das niet lekker voor jouw :(

je hebt nog pb betreft mijn tuintje ;)

ik heb nog zo'n 3 weken binnenwerk ,daarna zal ik toch echt moeten overschakelen op het buiten werk ,ik hoop dan op wat beter weer :p

bouwmiddag :confused: ,daar ben ik tot op heden allergisch voor :mrgreen:, gelukkig is mijn vlieg verzameling RTF en wacht op beter weer ;)

bym ; goed plan ,ik ben er aardig doorheen ;)

sleur ; welke v/d 2 is jouw vrouw ? :mrgreen:

* heeft net heerlijke pizza's weggewerkt , mariska maakt deze stukken beter dan de gemiddelde ( hollandse ) pizzabakker's :p *

Laatst bewerkt:
+1 Is voorstander van dit alternatief. :thumbsup: Misschien dat het dan een keer lukt om een neusje op de Eurofighter te knutselen. ;)

WTF 8O Als jullie je vervelen dan heb ik nog wel een voorstel om voor zaterdag te regelen. Ik heb nog wel twee steigerpijpen liggen... :lol: :hammer:

recruitment.jpg

*gaat de AR6200 uit de Mite slopen* 8)

Mijn idee, ik heb een hummel maiden klaar te maken .......
Weet alleen nog niet of vrouwlief er hetzelfde over denkt, moeten maar ff kijken ...

Maar erhm, als jij die steigerpijpen regelt, wie was je dan van plan eraan te hangen, of heb je toevallig ook een erotisch danseres in je klantenbestand zitten :mrgreen:

Zojuist vandaag tot ontdekking gekomen dat een 3S1P2500 van Graupner een cel minder heeft dan er op de verpakking staat.

Lader zegt 2s .......
LiPo voltchecker zegt 3,96 / 3,90 en tot slot 0,91 volt per cel..........

Een hele cel gewoon foetsie :confused:

De gezelligste winkel in Heemskerk al gebeld, Peter zou kijken wat Graupner hiervan gaat zeggen.

Wordt vervolgd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back