PH-ILS
Forum veteraan
Kan niet dat was ik al, nog voordat ik HTer werd had ik al brandstof gevlogen bij FMS Spaarnwoude.
En junkie dan met zijn brandstof ez*![]()
Waarschijnlijk hing deze alleen bij Peter aan het plafond :rolling:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kan niet dat was ik al, nog voordat ik HTer werd had ik al brandstof gevlogen bij FMS Spaarnwoude.
Tsja, dat heb je ervan als je met ouderwetse technieken in de weer gaat.(nu maar hopen dat ik alles mee heb qua brandstof-zooi)
Ik heb mijn zender even geopend en het stekertje lijkt iets anders maar toch ook weer niet. :? Anders maken we het ter plekke werkend.
Jaja, voordat er überhaupt gevlogen werd hen ik ook heel wat brandstof verstookt. De rest is ook vervlogen. 8O :lol:Kan niet dat was ik al, nog voordat ik HTer werd had ik al brandstof gevlogen bij FMS Spaarnwoude.
Hahaha, voel ik een verzoek tot het halen van een pieperschuimbrevet aankomen? Gaan we even regelen dat je dat haalt, kunnen we vanavond goedkoop zuipen. :rolling:( gooit de fusion in de kofferbak en hoopt dat er een instructeur rondloopt voor begeleiding)![]()
Iets voorjou siggy? Numark HDCD1 aangeboden | Tweakers.net Vraag & Aanbod
![]()
*gaat schaap met knoflook bestellen*![]()
Wisten jullie trouwens dat alle homo modelbouwers een oranje jas dragen?
Maarja, op HT straks nog ongeveer de enige (en enigste) brevetloze :rolling:
De Funjet ging wel als een speer met die 4S, thnx voor het meenemen, door jouw schuld moet ik nu weer 4S LiPo's kopen... :twisted: