Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vlieg wel laag :mrgreen:,maar heb wel weer even zin om naar ht2 te gaan volgeladen met koffie en evt een koekje.Wordt alleen wel in de middag dan eerst de baja gereed maken.Zal jouw van de rest boeien of er een rijder komt of niet,maar ik heb er wel zin an :-D

Morgenmiddag dan toch wel? Na de F1...

Waar maakt mij niet uit, de lucht is hetzelfde ;)

*moet om 03:25u even naar schiphol om vriend met vrouw en kids thuis te brengen*

Ik vlieg wel laag :mrgreen:,maar heb wel weer even zin om naar ht2 te gaan volgeladen met koffie en evt een koekje.
Klinkt goed, bij de ACH op het veld is weinig koffie te bekennen. Alleen bij offciële aangelegenheden. ;)

Morgenmiddag dan toch wel? Na de F1...

Waar maakt mij niet uit, de lucht is hetzelfde ;)

*moet om 03:25u even naar schiphol om vriend met vrouw en kids thuis te brengen*
Nope, de lucht in de polder rondom Heemskerk riekt naar mest. Afgelopen week mochten ze weer uitrijden en dat hebben ze dus massaal gedaan. Gezien de verwachte windrichting sta je op HT2 gunstiger. :yes:

Toch lichtjes in moeten bouwen dus. Hadden we zo nog even kunnen vliegen. Hoewel... Het is ernstig mistig buiten. :?

Behold the maiden... :mrgreen:
minimag-ready_to_fly.jpg

-edit-
Cockpit zit even los anders gaat het niet goed met het verlijmen van Die Super Magnete. :?

Klinkt goed, bij de ACH op het veld is weinig koffie te bekennen. Alleen bij offciële aangelegenheden. ;)
Nope, de lucht in de polder rondom Heemskerk riekt naar mest. Afgelopen week mochten ze weer uitrijden en dat hebben ze dus massaal gedaan.
Kijk en dat is dan weer HT,rook idd erg naar koeienstront vanmiddag dat ik even naar Peter ging.Zelfs de kleine Dominique rook het en zei:het stinkt naar koeiepoepies pap :D.Wil wel heen,het wordt alleen in de middag eerst de Baja gereed maken.Als ik toch ga wil ik rijden ook

Koeiestront, ik ruik het niet eens meer, is hier in het dorp best wel gewoon :)

Schapen, paard met wagen, koeien op kar en kippen met haan, je ziet het allemaal bij ons door de straat heengaan.

Vandaag nieuwe motor besteld voor de Hummel, dus dat staat tijdelijk even op HOLD.
Accu's geladen voor de EZ*, kijk morgen wel even waar HT mee volgeladen is, ACH of HT2, kijk wel ff.

INdex accu's zijn ook volgeladen, dus morgenochtend in de hal vliegen is ook geen probleem, enkelt heel erg vroeg .

Zoooooo, daar is-ie weer. :zon: Lekker bakkie leut en een ontbijtje met vers gebakken broodjes (geen afbakbroodjes maar echt zelf gemaakt met deeg etc. 8O). Tijdens het rijzen van het deeg even de laatste dingetjes aan de MiniMag doen (regelaar vastlijmen, stickertjes plakken en op zoek naar de Graupner 9x6 Spec Cam prop). Accuutjes hangen reeds aan de tiet dus vanmiddag weer alles lekker volgeladen: Mite, Holiday en... MiniMag.

Goedemorgen....,

@ sleur, kijk je ff niet op het forum, heeft ie een hele kist gebouwd 8-O

Voormij, eerst indoor, even de "nieuwe" 3D yak van niels testen , 10.00 daar, daarna de nieuwe brommer nog ff een paar uurtjes laten lopen, dus ACH veld....

Nu jullie toch wakker zijn, tot zo in de hal.:-D

ik schat in dat de opkomst egmond erg laag zal zijn :)

dus veel vliegen voor die er wel zijn ;)

iedereen veel plezier met wat hij ook gaat doen :bye:

greetz junk

Idd, geen Egmond voor mij :( Had mij netjes afgemeld bij Jasper.
Ik heb zo een kinderverjaardag.... nog gezeliiger :( :( :(

@ sleur, kijk je ff niet op het forum, heeft ie een hele kist gebouwd 8-O
Nou ja, bouwen... :? Er zat niet eens een handleiding bij (of die zit nog in de doos die al snel in de container lag). Net als de EasyStar is dit in amper een uurtje te bouwen. En dan inclusief rolroeren die niet op de EZ zitten en het ombouwen naar brushless met een motor die duidelijk niet in de standaard motormount past. :D

Ondertussen de Speed Cam 9x6 prop ook gevonden dus als de APC 10x5 prop een beetje overkill is of de vloer makkelijk raakt (amper 3 cm bodemspeling 8O). Accu's allemaal geladen, inclusief de laadkoffer. Nog wat stickers plakken en dan maar wachten. :mrgreen:

Amper 5 uurtjes geslapen en hop, er weer uit. Lekker bakkie alweer gedronken dus zo de tweede. Lekker broodje erbij, tv aan voor de F1 en daarna lekker fladderen.

Alle accu's zijn inmiddels alweer geladen dus ik ben er klaar voor. Waar gaan we vliegen?

HT omdat er ook gereden gaat worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back