Heerlijk gereden vanavond met Dr.Dre op het strand van Wijk aan Zee wederom een tank leeg gereden.
@ Ja dat doen we volgende week weer eens snoeksel

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heerlijk gereden vanavond met Dr.Dre op het strand van Wijk aan Zee wederom een tank leeg gereden.
Reken op een eurootje of 500 voor een compleet systeem. Wel leuk maar je moet er wel een geschikt toestel voor hebben. De snelle kist van Nickos is niet echt een vliegertje waar je dat in stopt
12:15 ga ik niet redden omdat de kids net uit school zijn dan, om 13:15 gaan ze weer de deur uit dus daarna is geen probleem
Of nu?....![]()
Ja, of in een TwinStar met te heftige buitenlopers op een 4S LiPo. Zou wel vreemd zijn om onderzoek naar wormen te doen met een vliegtuigje. 8O :lol:Reken op een eurootje of 500 voor een compleet systeem. Wel leuk maar je moet er wel een geschikt toestel voor hebben. De snelle kist van Nickos is niet echt een vliegertje waar je dat in stopt![]()
Yeah, zo is het.Gaat zo maar naar huis om een begin te maken aan de Minimag![]()
Zit op kantoor en kijkt naar buitennweer:
Heeft denk ik weinig zin om naar HT te rijden
Gaat zo maar naar huis om een begin te maken aan de Minimag![]()
Zie je wel dat 80A makkelijk te doen is als je je toerental niet limiteert! 8O De 4004 mag maximaal geduren 20 seconden 32A slurpen (specs hier). Hou je je hier niet aan dan wordt het toch wel oproken van de motor. Diverse vliegers hebben hier al ervaring mee. :?Sterker nog, we zijn alweer terug
De 4004 is in de Funjet iets teveel van het goede. We kwamen op een gegeven moment op 735W :shock:
Toch een zwaardere regelaar nodig en een andere motor.
Sterker nog, we zijn alweer terug
De 4004 is in de Funjet iets teveel van het goede. We kwamen op een gegeven moment op 735W :shock:
Toch een zwaardere regelaar nodig en een andere motor.
Ben net aangekomen in Limburg. Vakantiepark Prinsenmeer. Zeer mooie lokatie. Mooie velden om te vliegen. Vanmorgen nog een paar foxen gekocht. voor de kids. Even een weekendje weg.
GrTz Jasper
ps; het cameraatje nu op 640 gezet ,en dit maakt erge scherpe beelden hoog uit de lucht![]()
Die kans is redelijk klein.sleur... ga je nog vliegen morgen? want ik wil die regelaar wel hebben... kan ik teminste vliegen dit weekend.![]()
De Prinsenmeer is een leuke stek. De autoclub heeft daar 3 jaar achtereen het jaarlijkse Internatiol Spitfire Weekend georganiseerd (100+ van die leipe autootjes uit binnen- en buitenland bij elkaar, een heel weekend lang). Leuk zwembad en lekker een indoor speeltuin naast het restaurant.Ben net aangekomen in Limburg. Vakantiepark Prinsenmeer. Zeer mooie lokatie. Mooie velden om te vliegen. Vanmorgen nog een paar foxen gekocht. voor de kids. Even een weekendje weg.
GrTz Jasper
Ben net aangekomen in Limburg. Vakantiepark Prinsenmeer. Zeer mooie lokatie. Mooie velden om te vliegen. Vanmorgen nog een paar foxen gekocht. voor de kids. Even een weekendje weg.
GrTz Jasper
Zoooo, smorgens op deze stralende morgen. We staan alweer lekker bij het voetbalveld (de hele dag :evil.
Posted via Mobile Device
Tsja, mijn AR6100e zou ook 300 meter moeten halen maar vlak boven de grond was het niet verder dan 120 meter. :? Lijkt me redelijk link om op zo'n raceding een indoor ontvanger te nemen.
VONVTM :sleepy:
Posted via Mobile Device