Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
en hop , we zijn weer een funjet rijker :mrgreen:

hopelijk heb ik morgenavond alles klaar .
ik moet nog alle lipo's overzetten naar dean's en alles nog laden

siggy; de besturing is in orde hoor , gewoon doorpielen en wat reversen ;)

ik heb er zin an , daar ik nu mijn ez als funjet gebruik :mrgreen:

beetje ingekleurd alla junkie ;)

IMG_0879.jpg

IMG_0881.jpg

IMG_0883.jpg

IMG_0885.jpg

IMG_0886.jpg

Ziet er goed uit Junkie :worship: Zal ook wel weer gebruikt worden als 3D vlieger.... Net als je EZ :mrgreen: :D

p.s. je had toch nog filmpjes en foto's van vrijdag :confused:

phill; oja ,die filmpjes en foto's ,zal nog ff kijken ,maar die filmjes zijn wel heel scherp en hoog , maar er zijn maar weinig momenten dat hij echt mooi strak in de lucht hangt , dus daar ga ik jullie niet mee lastig vallen (word je zeeziek ) ;)

als ooit die wind gaat liggen ,maak ik wat mooie beelden , photo's plaats ik morgen .

sleur , het lijkt idd iets wat er niet op hoort , maar het is de onderkant van 1 v/d staartvleugels die oranje is ;)

* gaat nog een uurtje solderen en rommelen *

Laatst bewerkt:
Maar uh, wat hangt er nou nog meer onder die vleugel? Aan de andere kant van het servoafdekplaatje heb je ook nog iets zitten wat niet standaard is. Vertel, vertel, vertel... :yes:
*is nu wakkerder en ziet dat het de onderkant van de staart is* :oops:

Het leek wel een raket. Het eerst FunJet-projectiel dat daadwerkelijk projectielen afschietn. Had mooi geweest. :yes: ;)

Goede morgen allemaal.

Ziet er goed uit Junkie,dat wordt knallen vanavond ;-)

Het is nu lekker rustig weer dus ik rij zometeen even naar het ACH veld.

Lekker parkeren op het gladde asfalt,wat een luxe toch ;-)

@Phil

Ga jij ook nog naar het veld vandaag?

@Sleur

Veel plezier met de cabriodag he ;-)

*is nu wakkerder en ziet dat het de onderkant van de staart is* :oops:

Het leek wel een raket. Het eerst FunJet-projectiel dat daadwerkelijk projectielen afschietn. Had mooi geweest. :yes: ;)

Een rocket launcher komt nog wel , eerst maar ff vliegen met dat ding ;)

vraagje voor de funjet kenners ;

mijn zwaartepunt is verkeerd , in mijn geval is de achterkant zwaarder dan de neus , en das niet goed :o
mijn 3cel 2100 lipo's zijn te licht, al leg ik ze geheel voorin .
gewicht bij plakken ?

alleen mijn overleden graupner 2500 3cel zorgen voor het juiste G punt ,en dan neigt hij nog wat naar achteren te vallen .

voor de vliegers ; veel plezier

vliegers met gezin ; veel plezier met het gezin :) ( ik ook dus ):)

ps ; mooi vliegweertje :rolleyes:

We kunnen natuurlijk ook vanavond rond 19;00u afspreken , voor diegene die overdag verplichtingen hebben :p

Gedetailleerde weersverwachting
Opgesteld om 06.57

Vandaag zijn er flinke zonnige perioden, maar vooral in het zuiden ontstaan vanmiddag vrij veel stapelwolken. De maximumtemperatuur ligt rond 18 graden, in het noordwestelijk kustgebied enkele graden lager. De wind is aanvankelijk noordoostelijk, maar draait boven land naar oost en is meest matig, kracht 3 tot 4. Aan de kust wordt de wind vooral in de middag af en toe vrij krachtig, 5. In de nacht van zondag op maandag is het helder en ontstaat nevel of wat grondmist. De temperatuur daalt naar 6 tot 8 graden, maar kan op beschutte plekken een graad of 4 worden. De wind, oost tot noordoost, wordt zwak tot matig, rond kracht 3. Morgen overdag schijnt de zon volop, al ontstaan er in de middag vooral in het zuiden weer enkele stapelwolken. 't Wordt gemiddeld een graad of 18, maar lokaal kan het 20 graden worden. In het noordelijk kustgebied blijft de temperatuur enkele graden achter. Daarbij waait dan een zwakke tot matige wind uit noordoost, maar aan de westkust komt de wind in de middag vanaf zee.

Gaat nog een bakkie koffie intappen en een broodje eten.

Spullen liggen klaar,ik ben rond 10.30 op het ACH veld.

Vanavond rond 19.00 uur op HT
is een mooie tijd,dan zijn de lipo's wel weer geladen ;-)

Iedereen veel plezier vandaag.

Gaat nog een bakkie koffie intappen en een broodje eten.

Spullen liggen klaar,ik ben rond 10.30 op het ACH veld.

Vanavond rond 19.00 uur op HT
is een mooie tijd,dan zijn de lipo's wel weer geladen ;-)

Iedereen veel plezier vandaag.

hufter, slet en of homo :mad::mad: jij hebt het maar goed :p;)

wij gaan lekker fietsen :) kan ik mijn eigen lipo ontladen , ik heb zo'n 20.000 mah dus we zien wel hoe ver we komen :mrgreen:

hopelijk een beetje op tijd thuis , alles ligt wel klaar ,maar moet de regelaar nog inregelen .

siggy ; heb jij een paar zware lipo's , in het geval dat mijne te licht zijn .
ik heb nu ook deans , kunnen we gelijk alles doormeten ;)

veel plezier.....vrije vogel ;)

Ook ik kan vanavond wel geloof ik.

Het klopt dat het zwaartepunt snel ver naar achteren ligt. Als ik de 2500 3S Flightpower helemaal voorin leg dan is het zwaartepunt goed. Een te lichte accu is niet lekker omdat je dan gewicht bij moet plakken, altijd zonde. Dan maar een wat zwaardere accu waarmee het gewicht wel goed ligt en je tevens meer vliegtijd hebt.

Ik heb wel een paar accu's waar het goed mee moet gaan.

Zo, weer terug van de Kampeerdagen van de ANWB. Een vermogen aan spullen gekocht met pijn in het hart..... ik zag het liever in de hobby eindigen :rolling: :rolleyes:
Accu's hangen aan de tiet dus vanavond ben ik er :yes: Ik heb er zin an :banana:

Wie komen er allemaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back