Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
lekker rustig hier :sleepy:

oja ,het is weer dinsdag , dan moeten de meiden natuurlijk naar de ach , om vervolgens tussen hele lelijke mannen aan de bar te hangen :mrgreen:

junkie druk met de twinstar , de afgerukte servo kabeltjes weer solderen , ik had nog 3 tiny-s liggen en een towerpro 9 gram , die maar ff plaatsen .

verder 2 prop's bestellen ( burp , jij had er 8x6 op ,bevielen die goed ?)

daarna een plek maken( of meerdere ) voor de camera ,zodat deze gewoon in de romp komt te zitten , en naar beneden richt ,en op zij .

daarna in een paar zeer fluoriserende kleurtjes spuiten , omdat deze flycam kist erug hoog gaat vliegen :p

* knutseld nog wat verder*

5,5x5,5 APC prop
430 watt met een stroom van 45amp.

4,75x4,75 camspeed prop
rond de 600 watt met een stroom van ongeveer 54 ampere.
Dat klinkt redelijk vaag. Dezelfde motor, dezelfde accu en dan met een prop met kleinere diameter en spoed meer stroom trekken? Daar klopt iets niet in het verhaal. Kennelijk kon de accu in de eerste setup niet voldoende power leveren of sprong de regelaar in beveiliging.

oja ,het is weer dinsdag , dan moeten de meiden natuurlijk naar de ach , om vervolgens tussen hele lelijke mannen aan de bar te hangen :mrgreen:
Nou, die slappe gasten daar hebben ook last van de recessie of zo. Om 23:30 alles dicht en uit. Pfffff, vroeger was het toch stukken gezelliger. :yes: :p

Vanavond lekker gevlogen op het veld. Twee PoLio's leegevlogen met de MiniMag. Gek doen komt vanzelf: Loopings, rolls en rugvluchten. Helaas is de vleugelbevestiging niet helemaal bestand hiertegen en beging de bevestiging een eigen leven in de vleugel te leiden. :? :(

Vervolgens op de club met BYMpie zijn Epilepsia geplakt. Schuim zit in elkaar, carbon stokjes zitten er allemaal op. Volgende week de besturing erin en klaar. :thumbsup:

Burp had de Velox mee, mooi vliegertje. Lekker maatje en powerrrrr genoeg mits met een knappe accu. Zo bleek maar weer uit de testen van de ballotagecommissie. :D

VNTM... :bye:

Inderdaad flinke recessie op de club :(. Wel weer lekker gevlogen vanavond... geen tankje leeg :nooo:
Jasper ook lekker gevlogen vandaag, welliswaar recht naar beneden 8O
Hij was lekker aan het stunten en toen zei zijn vleugel: 'Doe het maar zelf' Kortom vleugel weg en kist rechtop in de grond (zonder gekheid), het leek wel een dartpijl, hij trilde nog helemaal na toen hij zich in de grond boorde.
Gelukkig hebben we de foto's nog :wink:

ASNC00209.jpg

ASNC00210.jpg

ASNC00211.jpg

ASNC00212.jpg

Hier een sneak preview

Foto-6XYBOWPK-G.jpg

Foto-GFN8RE67-G.jpg

Foto-IMPPFFSM-G.jpg

Foto-7VMZPY78-G.jpg

Vanavond live te bewonderen geweest op de club. Ontvanger zit er al los in en is al vrijwel afgeregeld ;)

Donderdag de maiden als het een beetje mee zit.

De eerste test met de Flightpower accu bleek dat de accu het vermogen niet kon leveren terwijl hij dat makkelijk zou moeten kunnen. Die is dus een beetje rot.

Gelukkig pas een 4 tal 3300 25C accu's gekocht en die passen er prima in en kunnen het vermogen makkelijk leveren. Met de Wattsup op ruim 500 Watt :shock:

Power zat dus. :yes:

Junkie, die 8x6 deden het perfect. Zeker aan te raden :yes:

Ik heb er volgens mij nog twee of drie, die kan je wel overnemen.

De prop op de Velox is een 13x6,5 een flinke uiensnijder zeg maar :mrgreen:

Jammer dat de bar snel dicht ging. Een biertje gedronken, dus wat aan de krappe kant. Hinkelend naar huis gegaan ;)

mag ik nog posten?
Posted via Mobile Device

Volgens mij was je gewoon al dan niet tijdeljik uit je account ontheven ;)
Gewoon een signaal naar jou toe dat je het eens rustig aan moet doen :mrgreen:

Dat klinkt redelijk vaag. Dezelfde motor, dezelfde accu en dan met een prop met kleinere diameter en spoed meer stroom trekken? Daar klopt iets niet in het verhaal. Kennelijk kon de accu in de eerste setup niet voldoende power leveren of sprong de regelaar in beveiliging.

Nou, die slappe gasten daar hebben ook last van de recessie of zo. Om 23:30 alles dicht en uit. Pfffff, vroeger was het toch stukken gezelliger. :yes: :p

Vanavond lekker gevlogen op het veld. Twee PoLio's leegevlogen met de MiniMag. Gek doen komt vanzelf: Loopings, rolls en rugvluchten. Helaas is de vleugelbevestiging niet helemaal bestand hiertegen en beging de bevestiging een eigen leven in de vleugel te leiden. :? :(

Vervolgens op de club met BYMpie zijn Epilepsia geplakt. Schuim zit in elkaar, carbon stokjes zitten er allemaal op. Volgende week de besturing erin en klaar. :thumbsup:

Burp had de Velox mee, mooi vliegertje. Lekker maatje en powerrrrr genoeg mits met een knappe accu. Zo bleek maar weer uit de testen van de ballotagecommissie. :D

VNTM... :bye:

Jaaaaa perfect, als we weer binnen gaan vliegen dan is hij vast wel klaar voor z'n maiden, hulde aan BouwteamSleurhut :p
Wordt een mega strakke vliehger ;)

Was verder erg gezellig op de club, jammer alleen dat Kees er niet was, we moesten de bitterballen ontberen ;)

Goeiemorgennnnnn!

van mij wel hoor ;)

hier de nieuwe update v/d funjet :roll:

een zeer licht demontabel klitjes landing gestel , of opstijg gestel , want daar gaat het mij om ;)

zit zeer stevig en voelt stabiel aan , leuk voor de asfalt strook .
aangezien de funjet wel van een lange landing baan houd ,zal het wel de hoofdweg worden langs de lantaarn palen :p

HOP

IMG_0894.jpg

HOPLA

IMG_0893.jpg

EN GOOOOOOO :mrgreen:

IMG_0889.jpg

goedemorgen,

Hmmmm, wat moeten we hier nu van zeggen......, :confused:

ik ben sprakeloos..........:mrgreen:

Hier een sneak preview

Foto-6XYBOWPK-G.jpg

Foto-GFN8RE67-G.jpg

Foto-IMPPFFSM-G.jpg

Foto-7VMZPY78-G.jpg

Vanavond live te bewonderen geweest op de club. Ontvanger zit er al los in en is al vrijwel afgeregeld ;)

Donderdag de maiden als het een beetje mee zit.

Jammer dat je de foto's maar van één kant heb gemaakt..... is er iets met de andere kant? Stoel er doorheen gegaan ofzo :confused: ;)

goedemorgen,

Hmmmm, wat moeten we hier nu van zeggen......, :confused:

ik ben sprakeloos..........:mrgreen:

Volgens mij is het nu volgas achteruit opstijgen :rolling: :mrgreen:

Laatst bewerkt:
Gaaf ding hoor burp :p de velox is zeg maar mijn sim favoriet , dus deze kan ik wel even voor je testen hoor ;)

daar kun je echt de raarste dingen mee doen :p

ronald ; we zullen vanmiddag wel zien of de funjet gewoon van de grond kan opstijgen ;)

tja, als ik niet op de ach ben ,gaat die tent gewoon wat eerder dicht :mrgreen:

burp ; ik neem de prop's wel over :p

ps; goedemorgen @iedereen ;)

Ha, ik wil vliegen, ik wil vliegen, ik ben een goor vliegbeest :rolling:

Vanavond de ontvanger even fatsoenlijk erin plakken om morgen te kunnen vliegen ;)

Misschien wel eerder naar huis vandaag om vanavond nog te kunnen spelen. :yes:

+ nog wel een paar geloof ik :rolling:

Ik denk erover om er vandaag een vroegertje van te maken en misschien maar te gaan vliegen (want je bent niet voor niets een goor vliegbeest natuurlijk ;))

sleurbeest; ik zou 19;00u ook prima vinden , maar siggy gaat om 16;30u uit zijn werk .

we kunnen ook voten voor vanavond , u roept allen maar ;)

ik ga zo ff naar rct of het heet lynxs ofzo .

iemand nog wat nodig ?

sleurbeest; ik zou 19;00u ook prima vinden , maar siggy gaat om 16;30u uit zijn werk .

we kunnen ook voten voor vanavond , u roept allen maar ;)

ik ga zo ff naar rct of het heet lynxs ofzo .

iemand nog wat nodig ?

Ja, wat quicklinkjes en 2mm draadijzer (lengte een meter) moet in de linkjes geschroefd kunnen. Een stuk of 10 linkjes.

Vanavond om 19:00u op het veld van de ACH? Dan kan mijn Veloxje ook worden ingevlogen als Ronald kan natuurlijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back