Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een prop van 20x15 is omgerekend 8x6". Graupner doet alles graag in centimeters. :? En zet ook de verkeerde (zelfde) foto bij alle props en daar staat dus inderdaad 10x6" op. En die heeft de Chinees niet, dus dat wordt dan een 9x5" (beetje meer kracht en minder snelheid).@ Sleur: voor Graupner Online-Shop te vervangen heb ik zeker deze nodig Hobbycity Online R/C Hobby Store : Folding Propeller 10x6 W/ Alloy hub 40mm / 4.0mm shaft $8.19 en passen deze dan ook? Hobbycity Online R/C Hobby Store : TGS 10x6F Precision Folding propeller $5.99 maar daar staat F achterDit is voor een 3S setup, de standaard die ik nu in de doos heb is 2S :sleepy:
Dank u welOm de amperes een beetje in toom te houden wordt het een 8x5, maar die hebben ze niet... alleen een 8x4.5 of een 8x6
![]()
De 8x6" zag ik ook maar heeft een verkeerde as-maat. :? Ander bij RCT/Lynx of RCTechnics kijken voor een klapprop van een ander merk. Graupner tilt de boel een beetje. :evil:Dank u welOm de amperes een beetje in toom te houden wordt het een 8x5, maar die hebben ze niet... alleen een 8x4.5 of een 8x6
![]()
Maar als je bij de Chinees props gaat halen, moet je ook twee weken wachten. :?
.
@Sjoerd: Op de foto lijkt het nog wat. De waarde wordt voornamelijk bepaald door de inhoud. Hij is verder nog helemaal goed en vliegt prima. Gaande de keren vliegen is-ie wat gemodificeerd om het vlieggedrag te verbeteren. Dus lekker raggen, het is toch maar Gamma piepschuim. 8)
Posted via Mobile Device
Tekeningen niet, hij was al voorgesneden met een mal door iemand op de club. Spanwijdte is iets van 90cm. Er zit nog een prop op maar die is niet meer 100%. Ik heb geen 4,74x4,75" props meer. Nog wel een 5,25x4,75" maar dan trekt de motor ook een paar Ampère meer. :?heb je er toevallig nog tekeningen en/of het propje bij?
Tekeningen niet, hij was al voorgesneden met een mal door iemand op de club. Spanwijdte is iets van 90cm. Er zit nog een prop op maar die is niet meer 100%. Ik heb geen 4,74x4,75" props meer. Nog wel een 5,25x4,75" maar dan trekt de motor ook een paar Ampère meer. :?
Posted via Mobile Device
toen ze die vlieger op de behandel tafel zag liggen , kwamen er kamer vragenen nog bedankt
![]()
Doe je dat dan wel voor 17:30 uur? Want daarna kom ik niet meer thuis vanwege bezigheden op kantoor (brainstormsessie over wat nieuwe diensten i.c.m. pizza op kosten van de zaak) ga ik direct naar de club.ik laat nog even weten of ik morgen kom.
en mijn vraag over de ontvangers??
Yep, vandaag even de wildgroei aan joepie-de-poepie routertjes op kantoor onder handen genomen. In totaal 3 vage loops eruit gehaald door 7 pret apparaten te vervangen door een Cisco 1812.Is iedereen druk vandaag met werken ofzo, jeutje
Net de lunch gehad, strax maar weer eens kijken dan.
@Phil, hij staat genoteerd man, komt in orde![]()
Is iedereen druk vandaag met werken ofzo, jeutje
Net de lunch gehad, strax maar weer eens kijken dan.
@Phil, hij staat genoteerd man, komt in orde![]()
Ja best wel druk vandaag.
Verder thanx voor de verwerking van de order![]()
Ik ben nog aan het twijfelen voor een hoogtemeter
Straks maar alvast voorbereiden op de clubavond:celebrate: Wie gaan er allemaal?
- Junkie*
- Siggery*
- Phil
- Jeroen
- Sjoerd
* personen die niet gaar, uitgeteld, moe of wat dan ook kunnen zijn vandaag :wink: