Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er zojuist ook even naar zitten kijken,maar snap nu niet precies hoe deze in werking gesteld wordt :confused:

2 plussen aan 1 kant ?
Zoals op het papiertje staat:

Als je de tekst/sticker met Turnigy naar boven hebt, komt de onderste rode draad op de + van de accu. De bovenste + gaat naar je lichtjes of whatever. De - voor je lichtjes gaat direct naar de accu.

Je schakelt dus alleen de + (technisch gezien omdat het FETs zijn schakel je de - kant maar goed :teacher:). De - kant zit niet op de elektronische schakelaar aangesloten. Kom je zo naar de ACH? Neem ik mijn testding wel even mee, kun je het zien.

Het mooie is dat je de lichtjes eventueel met een eigen accu kunt aansluiten. Je gebruikt dan geen energie van je vliegaccu. Zo ga ik het ook op de MiniMag doen. :yes: 8) In dat gat achter de vleugel leg ik een 3S 610mAh LiPo. In dat geval moet je de - kanten van beide accu's met elkaar verbinden ander volgt een aardige knal.

Laatst bewerkt:
Zoals op het papiertje staat:

Als je de tekst/sticker met Turnigy naar boven hebt, komt de onderste rode draad op de + van de accu. De bovenste + gaat naar je lichtjes of whatever. De - voor je lichtjes gaat direct naar de accu.

Je schakelt dus alleen de + (technisch gezien omdat het FETs zijn schakel je de - kant maar goed :teacher:). De - kant zit niet op de elektronische schakelaar aangesloten. Kom je zo naar de ACH? Neem ik mijn testding wel even mee, kun je het zien.

Het mooie is dat je de lichtjes eventueel met een eigen accu kunt aansluiten. Je gebruikt dan geen energie van je vliegaccu. Zo ga ik het ook op de MiniMag doen. :yes: 8) In dat gat achter de vleugel leg ik een 3S 610mAh LiPo. In dat geval moet je de - kanten van beide accu's met elkaar verbinden ander volgt een aardige knal.

Ik had ook even beter op het plaatje moeten kijken,hier staat idd. "LOAD" tussen de ene pluspool.

( weer te haastig bezig he,dat heb je met die ouwelullen vliegers )

Ik zou nog wel even naar de ACH willen komen maar het is al bijna 16.00 uur.
Wordt voor mij dan wel een heel snel op en neertje zo vlak voor het eten.

Ben je Dinsdagavond ook op de club,kunnen we dan even knutselen ;)

Zo, net thuis en de sleurhut is weer uitgepakt. Vliegen met deze wind is met de Velox geen goed idee dus die hou ik volgende week wel tegoed.

Vandaag weer een lading lijm aan de Mite gespendeerd :(

Op de terugweg lag de mite lekker op bed (te rusten van de hele week vliegen) maar er is een dekbed(!) op gevallen. Deze lag nog boven op de kastjes en natuurlijk precies boven de Mite. Gevolg is dat vrijwel de hele staart aan gruzelementen lag. Bij thuiskomst meteen de tube POR gepakt en na wat noeste minuutjes plakken zit alles weer redelijk in elkaar. Ik ga je voorspellen dat de Mite geen lang leven meer beschoren is :nooo:

Verder even relaxen en een biertje pakken. Straks een pizzaatje pakken en even lekker voor de buis hangen, hele week niet gedaan ;)

Ronald, volgende week maiden, je houdt ons wel op de hoogte toch?

Zo ik heb ook even geknutseld met wat verf en wat stickertjes

RedBullBaja005.jpg

RedBullBaja002.jpg

RedBullBaja004.jpg

Jij houdt de autohobby wel levend bij ons Snoeksel :thumbsup:

Verlochen je afkomst niet, deze zomer wordt er gerust weer met auto's gereden, mijn Sav in ieder geval.

Leuke kleurstelling, doet me een beetje denken aan de Stadium van Erik (ook Red Bull)

Ben je Dinsdagavond ook op de club,kunnen we dan even knutselen ;)
Nope, komende dinsdag niet aanwezig. Op kantoor wordt een pokertoernooi gehouden voor zowel medewerkers als een aantal klanten van ons. Dus ik moet een hoop mensen geld afhandig maken. 8O Ik een collega zijn de enige twee die weten hoe het spelletje werkt. Dus we gaan maar uitleggen dat je moet zorgen dat je van elk soort plaatje vier verschillende symbolen nodig hebt voor een kwartet. :? :rolling:

Zo ik heb ook even geknutseld met wat verf en wat stickertjes
Haha, Snoeksel wil ook vliegen omdat-ie rode stier stickers erop plaakt. Giet je die rommel ook in de tank of niet? :mrgreen:

Zonder gekheid, ziet er wel mooi uit. :thumbsup: Wanner kom je rijden bij de ACH? :nooo: :lol:

Mh1 aan Mh2 over ?
Posted via Mobile Device
Que??? Gaat het wel lekker met je?

Net weer terug van de ACH, lekker geknutseld aan de Junior. Verder weer veel slap ge-oo-haad met de nodige versnaperingen.

@ Snoeksel: mooi kar man, ziet er heel goed uit.

@ Snoeksel , mooie baja , als ik ooit tijd heb om langs Bart te gaan komt die van mij ook nog weleens af :?

@ Burp , ik heb hier nog ergens een paar onderdelen liggen voor je savage , voor Junkie ook ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back