junkie rc
Forum veteraan
Hoe laat gaan de mensen (vliegbeesten) naar het veld?
Nou ,gewoon niet ;-)
Posted via een exjunk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoe laat gaan de mensen (vliegbeesten) naar het veld?
Heeft/weet iemand nog een leuk scootertje te koop staan? Ik zoek er éénGewoon een bromscooter
![]()
Tito had zo'n Shita te koop een tijdje geleden.Heeft/weet iemand nog een leuk scootertje te koop staan? Ik zoek er éénGewoon een bromscooter
![]()
Het stationsplein ook. 8O :lol:nee, ik weet geen snorbrommer voor je, marktplaats staat er vol mee
Zo was weer mooi weer voor de dames,lekker gevlogen meiden.Waait morgen ook niet zo hard dus denk dat de Baja weer naar buiten mag.Even opladen dat ding en lekker raggen.Vanmiddag even de boel bij zijn Pa en Ma voorzien van vers sauswerk.Ga morgen weer even lekker raggen met de Baja inmiddels ook alweer 2 weekjes geleden :-D
Gelijk heb je even lekker vreemd gaanik vliegen,ik heb nooit gevlogen :nooo: ,het leek alleen zo
nou je de baja noemt , zoiets heb ik ook op zolder liggen, ik zal hem straks weer ff opladen , morgen na moederverwendag een rondje in het park raggen
![]()
Hoef je niet te slijmen hoor.Geeft zo'n rotzooi. :lol: Ik neem ze mee hoor, komt helemaal goed. Kost je wel twee biertjes. :celebrate:
*voorziet weer overmatig alcoholgebruik als gevolg van een slinkende voorraad*
Posted via Mobile Device
Tito had zo'n Shita te koop een tijdje geleden.
Het stationsplein ook. 8O :lol:![]()
Met een week of twee denk ik. Grootste zorg is de bediening van hoogte- en richtingsroer. En het vastzetten van de cockpit vergt ook wel wat aandacht. De Epoxy van de rolroeren was ook nog niet helemaal uitgehard dus die gaan nog wat stroef. De servoheveltjes van de rolroerservootjes zijn wat te kort. Dus even zoeken naar langere dan de bijgeleverde.Tsssss, mooi hoor
Wanneer is de maiden![]()