Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Proost :celebrate: Jij trakteert. :bday:
Dat is de goede steker. Als het voor 6S is zitten er 7 draden aan. Dat de foto niet correct is, is normaal voor dit soort artikelen. Kijk maar bij propellors, die zijn ook allemaal hetzelfde plaatje en toch andere maten.Op pagina 1438 moet het daar geen 7aderige stekker zijn? (voor 6 cells)
Heb net bestelling gedaan voor alle jst stekkerts, mij benieuwen want ik heb vandaag mijn nieuwe Ultramat 14 Plus bij Peter opgehaald.
Kan ik zometeen een heleboel tegelijk opladen![]()
08:00-09:45 Gezelli thuis ontbijtenHet beloofd wel een lekker dagje te worden...
Wel mooi kl*te dat het moederdag is vandaag...eerst naar je eigen moeder en daarna naar je schoonmoeder:?
08:00-09:45 Gezelli thuis ontbijten
10:00-10:45 Naar moederlief
11:00-11:45 Naar schoonmoeder
12:00-12:30 Inladen
13:00-?? : ?? VLIEGEN!!!! :lol:
Deze planning ziet er zeer goed uit Sleur,die van mij loopt simultaan aan die van jou
Afgelopen week nog helemaal niet gevlogen,dit kan natuurlijk niet goed zijn voor een Junk :rolling:
@ Junkie
Als je mag rijden is vliegen toch ook wel toegestaan![]()
Hahaha, niets gevraagd of geslijmd en vrouwlief vraagt zelf (en geheel vrijwillig) of ik nog wil vliegen voordat we gaan feesten. 8) En of ik met "die hele grote" ging vliegen. 8O Zal wel zijn omdat dat grote lel dan uit de woonkamer is. Samen met de Monsun toch redelijke ruimtevreters. :?Vrouwtje wilde zelfs komen kijken als de Danone vliegt.
Posted via Mobile Device
:twisted:
Lekker hoor ee beetje fladderen mt dit weer. Vrouwtje mee??
Dat trouwen was een formaliteit vanwege een eigen toko en een berg papierwerk die omzeild kon worden (destijds nog nodig, vandaag de dag niet meer). Vrouw gelukkig, ik getrouwd. Kinderen voor het vrouwtje anders verveelde ze zich zo.jij bent een geval apart ,een soort getrouwde vrijgezel![]()
Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Opruier!!!phil; breek je los , je kunt het![]()
Het klimmen bij vol gas is een eigenschap van veel vliegtuigen. Dit is deels te voorkomen door de motor iets naar beneden te richten (domping). Maar ook de stand van de vleugel is veroorzaker van dit verschijnsel. Ik heb nu de elevator mee gemixt op het gas. Bij de laatste 20% gas gaat het hoogteroer wat meer down geven ter compensatie.Ik heb net "gezellig" in mijn 1-tje 3 LiPo's leeggevlogen met de Mini Magister
Vliegt echt lekker dat "ouwelullen kistje!
@ Siggy: bij dit praktisch windstille weer lijkt het CG punt zonder 367 carroserieringen en 421 parkeermuntjes goed te liggen.
De MM had alleen de neiging om bij vol throttle wat te veel te gaan klimmen.
Iets bij trimmen en "problem solved"
Waren een aantal goede starts & landingen.
Alleen de prop is naar de gallemiesen omdat starten vanaf het zand,waar veel stenen liggen niet echt bevorderlijk is te noemen voor het behoud van je prop:?![]()
Toppertje@ Sleur :
ik heb een fractuur voor je ivm de "spare" MM.
Neem ik dinsdachavond mee voor je
Ik heb net "gezellig" in mijn 1-tje 3 LiPo's leeggevlogen met de Mini Magister![]()