Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag even een scootertje opgehaald :thumbsup: Nu maar de boel lopen zieken in het verkeer :rolling:

soortgelijke van de internets ;)
N_art33_Memo2_1.jpg

leuk phil ;)

maar ik zit toch liever op mijn japanse duc :cool:;)

zo jammer dat je je motor verkocht hebt :(
maar je mag wel weer een rondje op de sv ;)

IMG_0116_1_1.jpg

sleur ; lekker bezig , wanneer gaat die vlieieiegennnnnnnnn ?:p

sjoerd ; ikke ook te dom voor de mx 12 :( , die gebruik ik alleen nog voor de sim :mrgreen:

sleur ; lekker bezig , wanneer gaat die vlieieiegennnnnnnnn ?:p
Hopelijk volgende week. Bij een licht windje kracht 2 à 3 vanwege de wat kortere startbaan moet het goed te doen zijn (vooral bij het landen is een beetje wind wel prettig voor een rookie als ik ;)). Komend weekend alleen nog even een spinner regelen. Volgende week komt er wat minder wind dus dat komt mooi uit. 8)

Zoekt naar knappe lipo's a 270gr. voor de calmato brushless bovendekker,iemand een idee?
Vanaf vandaag makkelijker LijPo's zoeken op HC. ;) :thumbsup: Helaas nog niet op gewicht maar niet meer 9 pagina's onzin voor 2 geschikte LiPo's. :worship:

Even snel wat invullen: 2500-3500mAh, 3S, 20C en dan...
212 gram -> 2650mAh $22,50
239 gram -> 3000mAh $25,52
272 gram -> 3300mAh $41,60

De middelste lijkt dus de beste prijs/prestatie/budget te zijn. Dan maar twee lege batterijen erbij doen voor wat extra gewicht in de neus. :mrgreen:

Wel weer een stevige wooooeeeeiiiiiii.....,

word denk ik even thuis doorbouwen, en dan direct naar de ACH :yes: :proost:

of gaan er mensen vliegen :confused:

In principe kom ik vanavond ook wel naar de club maar kans bestaat dat ik thuis even ga relaxen en een pintje drinken :)

*wordt..... heel..... hyper.... van.... het.... niet..... vliegen ghnnghnng*

In principe kom ik vanavond ook wel naar de club maar kans bestaat dat ik thuis even ga relaxen en een pintje drinken :)

Tsja, je moet ook niet zoveel verslavingen er op na houden. Misschien professionele hulp zoeken om van het relaxen af te komen. De andere twee verslavingen zijn prima te combineren bij zo'n clubje in HK. :lol: :celebrate: ;)

Posted via Mobile Device

tja ,zelfs ik krijg nu toch ook wel vlieg kriebels :p

dimitri staat lekker in frankrijk te vliegen :D

zat te denken aan morgenavond ff op ht2 , maar moet de kleine naar bed brengen ,kan dan pas om 19;45 :(

wil ...met ...fun...jet...knallen...wind...of ..geen ...wind gnnnghnnng

sjoerd ; denk maar ff na over de baja , mocht het doorgaan ,gaan gelijk de centjes in de motorfiets , beetje onderhoud en een beetje tunen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back