Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
* gaat ook straks naat het veld, eerst ff varen dus veld rond 12.30 *
Ahh, ik wist niet dat dat dezelfde was... , zag er wel "massief "uit
Dit komt me bekend voor... 8O
- (gaat op zoek naar een kleine aanhanger)-
* gaat ook straks naat het veld, eerst ff varen dus veld rond 12.30 *
Maiden van de Urinoir voel ik ook aan komen. Velox gaat mee maar of hij de lucht in gaat zie ik nog wel (denkt ook aan reparaties terwijl de rustige zomeravonden in het verschiet liggen)
Koffie en ontbijt gaan erin.
Kun je niet beter meteen een grote aanhanger nemen Ronald?
Je weet toch hoe dat gaat.
Koop je nu een kleine aanhanger zit je volgend jaar weer met hetzelfde probleem ;-)
Als grens moet je maximaal zo'n 50°C buitentemperatuur meten, dus op de huls. Boven de 70°C buitentemperatuur betekent schade aan de magneten binnenin omdat die temperatuur vele malen hoger is. Beste is dus flink raggen, snel landen en gelijk meten. Geen cool-down periode dus.ben blij dat ik net weer mijn warmte meter heb gevonden
hoe warm mag zo'n 2700kv motortje eigenlijk worden ,zodat hij heel blijft ??
Anders kan ik dat wel met de Dimona regelen. Grondspeling tussen tip van de prop en de grond is slechst 3,2cm. 8O Dit is een 11x5,5E prop. Als dat teveel blijkt te zijn dan ga ik terug naar een 10x5E prop en heb wat meer ground clearance.Is het veld goed kort gemaaid?
Yesssss......-edit- volgens de windmolen staat de wind bijna lengte veld
Yep, dat met de drie FunJets was leuk. Jammer dat mijn snorfietsbrommer niet mee kon komen met jullie opgevoerde racermachines. :?hoog funjet gehalte ,ik ben echt helemaal gaar gevlogen
ook de nodige vluchten gemaakt met de blizzard ,dus dat gaat de goede kant op .
ook de onverwachte vlucht van de dimona on film , maar geen tijd om alles te uploaden
Tsja... Brandstofvliegers en elektronica... :nooo: Misschien zijn ontvangeraccu leeg. 8O :?Wat veel erger is,er wordt sinds begin van de avond een vliegtuig van air france vermist.
Verdween boven de oceaan ineens van de radar en er is geen radiocontact meer...
De Brazilaanse luchtmacht is op zoek naar het toestel.....
Jippie, zuipen bij Gorby.Ben morgen niet op de club want deze jongen is jarig.
Jippie, zuipen bij Gorby.Geheel volgens het principe: Biertje als je hem raakt.
![]()
Als mijn batterijtjes zijn weer geladen. Morgen tussen de middag eens kijken of ik de FuckJet zelf de lucht in kan krijgen. Mode 1 vliegen of linkshandig zijn heeft zo zijn voordelen. :? Dat wordt dus gooien en snel duim op de stick, hoewel ik het schommelen wel mee viel vallen. Of gewoon onder een hoek van 35° à 45° graden de hoogte in zoals in die filmpjes.