Sleurhutje
Forum veteraan
Juist wel.Vanavond zeker geen club voor de heren? na deze dagen flink fladderen.

En inderdaad, Siggy gaan we promoveren tot Schuimgooier Eerste Klas.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Juist wel.Vanavond zeker geen club voor de heren? na deze dagen flink fladderen.
Ik wel, het is stralend mooi weer. Nauwlijks bewolking alleen die (@^$#($#@*($() wind... Gelukkig hebben we een werkende FuckJet die poep heeft aan windkracht 4+. 8)dan moeten we thuis maar eens gaan overleggen.
word er ook nog gevlogen voor die tijd?![]()
Ik wel, het is stralend mooi weer. Nauwlijks bewolking alleen die (@^$#($#@*($() wind... Gelukkig hebben we een werkende FuckJet die poep heeft aan windkracht 4+. 8)
*vraagt zich af waarom hij niet eerder de FuckJet vliegend heeft gemaakt* :?
Tuurlijk.Mocht ik komen.
zou je dan mijn Ez op kunnen gooien?
ik heb met mijn oude Ez maar heel even gevlogen met rolroeren. En dat ging niet helemaal vanzelf.![]()
Nope, setup-loos. Geen brommertjes van het juiste kaliber en geen 10/12A regelaartjes. :?Heeft iemand van de depron afdeling,Mike of Sleur, toevallig nog een set-up op voorraad liggen ?
Nope, setup-loos. Geen brommertjes van het juiste kaliber en geen 10/12A regelaartjes. :?
Vanavond eens oefenen met eigenhandig FuckJet-slingeren want elke keer jou bellen is ook zo lastig, zeker op 's avonds het strand tijdens de kinderen uitlaten of op vakantie. 8)
Zoals ik al zei dus, een motor en 3 servotjes voor een disc heb ik liggen.
Ik heb eventueel ook een turnigy regelaar liggen, maar dat is dan meteen een 18A regelaartje ....
Toppertje,maar is 18 ampere niet wat te zwaar voor de dept ?
Wil er 3S 850 dan al niet 3S 1050 lipootjes opzetten.
Phil neemt nog twee HXT 900's voor mij mee,zaten er toch maar twee in de dept. ?
Ohw die depron, sorry dacht dat je een discus bedoelde
Nahjda dan heb ik enkelt een brommert voor je, misschien dat Marco de Nijs een ESC voor je heeft, die had er laatst twee besteld bij me
De brommert die ik heb is deze :Broemert
En als je hem wilt dan krijg je van mij 50ct en mag je er deze voor terug bestellen :BroemBroemert
@ vrinden
zo , net bbq gescoord , dus ik ga ervoorlekker bikken .
@ Phil
Denk jij nog even aan mijn twee servootjes ;-)