Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond zeker geen club voor de heren? na deze dagen flink fladderen.
Juist wel. :yes: We moeten het weekend toch evalueren en dan concluderen dat er een hoop geraakt, vernield en goed gegaan is en daar moet op gedronken worden. :celebrate:

En inderdaad, Siggy gaan we promoveren tot Schuimgooier Eerste Klas. :worship: Dat fappen levert toch een ferme professionele gooi met de rechter arm op. :rolling:

tuurlijk wel naar de club, ik moet ook flink op de hoogte worden gebracht :yes: Net weer thuis van een te gek weekend :thumbsup:

dan moeten we thuis maar eens gaan overleggen.

word er ook nog gevlogen voor die tijd?:cool:
Ik wel, het is stralend mooi weer. Nauwlijks bewolking alleen die (@^$#($#@*($() wind... Gelukkig hebben we een werkende FuckJet die poep heeft aan windkracht 4+. 8)

*vraagt zich af waarom hij niet eerder de FuckJet vliegend heeft gemaakt* :?

@Burp: Als je vanavond naar de club komt, neem dan 2 tot 5 HXT900's mee (2x NasiJet en 3x Nemesis 64cm). Ik hoor wel hoe duur het kost qua financieel geld dat ik moet betalen. ;) Als een ander over heeft mag dat natuurlijk ook. :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Ik wel, het is stralend mooi weer. Nauwlijks bewolking alleen die (@^$#($#@*($() wind... Gelukkig hebben we een werkende FuckJet die poep heeft aan windkracht 4+. 8)

*vraagt zich af waarom hij niet eerder de FuckJet vliegend heeft gemaakt* :?

Mocht ik komen.
zou je dan mijn Ez op kunnen gooien?
ik heb met mijn oude Ez maar heel even gevlogen met rolroeren. En dat ging niet helemaal vanzelf.:rolleyes:

Ik heb voor de FuckJet 8 LiFePo4-cellen gekocht (via eBay, de SDK versie dus niet uit iets gesloopt). Deze cellen zijn "maar" 2350mAh maar mag je tot 30C continu ontladen, een beetje teveel ontladen is ook geen ramp. Mooiste is dat je ze met 4C makkelijk kunt laden (5C max. maar mijn Ultra Duo gaat maar tot 10A). Dus na 15 à 20 minuten gewoon weer propvol en vliegbaar. Vier cellen in serie levert 13,2V nominaal dus dat zit tussen 3S (11,1V) en 4S (14,8V) LiPo in. Met twee setjes betekent dat 6 à 8 minuten vliegen, 8 à 12 minuten ouwelullen/evalueren/anderen becommentariëren en dan het volgende pakketje vliegen terwijl de eerste weer laadt. Gewicht van een pakketje 4S is net onder de 300 gram dus ook mooi. Als het niets is dan prop ik ze in de MiniMag en bestel ik alsnog Zippy FlightMax 4S 2650mAh's (+1 extra voor junkie ;)).

Ik ben vanavond ook weer v/d partij :-)
Zou ook wel moeten want anders kunnen de funjets de lucht niet in ;-)

Als het goed is ligt er in de drossel een depdart voor me klaar :-)
Daar wordt Siggy vrolijk van.

@ Phil

Denk jij nog even aan mijn twee servootjes ;-)

@ vrinden

zo , net bbq gescoord , dus ik ga ervoor :p lekker bikken .

vanavond vliegen ga ik niet redden denk ik , ben nog steeds aardig vlieggaar van gisteren :puppydogeyes:
en alle lipo's zijn zeer leeggeperst van gisteren ;)

vermaken jullie je maar :D

Heeft iemand van de depron afdeling,Mike of Sleur, toevallig nog een set-up op voorraad liggen ?

Kunnen we hem vanavond gelijk even prepareren :D

Heeft iemand van de depron afdeling,Mike of Sleur, toevallig nog een set-up op voorraad liggen ?
Nope, setup-loos. Geen brommertjes van het juiste kaliber en geen 10/12A regelaartjes. :? :(

Vanavond eens oefenen met eigenhandig FuckJet-slingeren want elke keer jou bellen is ook zo lastig, zeker op 's avonds het strand tijdens de kinderen uitlaten of op vakantie. 8)

Nope, setup-loos. Geen brommertjes van het juiste kaliber en geen 10/12A regelaartjes. :? :(

Vanavond eens oefenen met eigenhandig FuckJet-slingeren want elke keer jou bellen is ook zo lastig, zeker op 's avonds het strand tijdens de kinderen uitlaten of op vakantie. 8)

Voor dat laatste kun je mij altijd bellen hoor,no problemo ;)

Edit:

Gaat de lasagna in de microgolf oven proppen.

Brommer heb ik nog liggen, en de el cheaposte servo's ook, maar een esc weet ik nog niet, zal ff grutten.....

Zoals ik al zei dus, een motor en 3 servotjes voor een disc heb ik liggen.
Ik heb eventueel ook een turnigy regelaar liggen, maar dat is dan meteen een 18A regelaartje ....

Zoals ik al zei dus, een motor en 3 servotjes voor een disc heb ik liggen.
Ik heb eventueel ook een turnigy regelaar liggen, maar dat is dan meteen een 18A regelaartje ....

Toppertje,maar is 18 ampere niet wat te zwaar voor de dept ?
Wil er 3S 850 dan al niet 3S 1050 lipootjes opzetten.
Phil neemt nog twee HXT 900's voor mij mee,zaten er toch maar twee in de dept. ?

Toppertje,maar is 18 ampere niet wat te zwaar voor de dept ?
Wil er 3S 850 dan al niet 3S 1050 lipootjes opzetten.
Phil neemt nog twee HXT 900's voor mij mee,zaten er toch maar twee in de dept. ?

Ohw die depron, sorry dacht dat je een discus bedoelde :p
Nahjda dan heb ik enkelt een brommert voor je, misschien dat Marco de Nijs een ESC voor je heeft, die had er laatst twee besteld bij me :p

De brommert die ik heb is deze :Broemert

En als je hem wilt dan krijg je van mij 50ct en mag je er deze voor terug bestellen :BroemBroemert

Ohw die depron, sorry dacht dat je een discus bedoelde :p
Nahjda dan heb ik enkelt een brommert voor je, misschien dat Marco de Nijs een ESC voor je heeft, die had er laatst twee besteld bij me :p

De brommert die ik heb is deze :Broemert

En als je hem wilt dan krijg je van mij 50ct en mag je er deze voor terug bestellen :BroemBroemert

Die laatste zou er ook op moeten,heeft meer vermogen dan die gouden broemert :D evengoed bedankt Mike.

Zal het wel nodig hebben met die dikke 3S kanonnen aan boord.

De Dept. kan ik lekker bij mij voor op het grote grasveld vliegen,ik heb er zin an ;)

(klikt even naar de site van de welbekende leverancier )

nou sjoerdje stapt straks ook in de auto richting veld.:D
ik moet alleen wel al weer rond 21:30 terug, want sjoerdje moet morgen weer om 05:30 zijn bedje uit.:(

ik hoop er rond 20:15 te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back