Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog 4 dagen en dan........................

GrTz Jasper

toch niet op vakantie he ?

ik moet nog 3 weken wachten of te wel werken :mad:

daarna heerlijk 3 weken naar italie , hopelijk kan ik het vrouwtje nu wel overtuigen om daar ook te blijven ( dit wil ik al heel lang ) liefst een camping overnemen , schilderen is leuk ,maar dat hou ik nog 5 a 10 jaar vol, dus zal uiteindelijk iets anders moeten gaan doen ;)

hopelijk kan ik het vrouwtje nu wel overtuigen om daar ook te blijven ( dit wil ik al heel lang ) liefst een camping overnemen , schilderen is leuk ,maar dat hou ik nog 5 a 10 jaar vol, dus zal uiteindelijk iets anders moeten gaan doen ;)
Interessant. Zorg je wel voor een groot weiland en/of berghelling om lekker te vliegen? 8O ;) Overigens is Hong Kong import in Italië een drama. 60% van de bestelling wordt maar afgeleverd en dan ook pas na zo'n 60 dagen!!!! :evil:

Interessant. Zorg je wel voor een groot weiland en/of berghelling om lekker te vliegen? 8O ;) Overigens is Hong Kong import in Italië een drama. 60% van de bestelling wordt maar afgeleverd en dan ook pas na zo'n 60 dagen!!!! :evil:

ik zal wat vliegfilmpjes maken van de camping waar we zitten ,en dat is ook gelijk de camping die ik evt in de toekomst ff wil kopen :cool: , het is nu een familie camping , niet bizar groot ,iets van de kust af (dus normaal volk )en altijd stampvol , gewoon gezellig met zwembad speeltuin /bar/restaurant enz . de huidige eigenaar boert goed

lijkt me wel wat ,en ik ben een behoorlijke ouwehoer ,en zeer klant vriendelijk en zorg dat de boel er goed bijstaat ,onderhoud enzo .
maris kan zeer goed koken en heeft teveel hersens,dus kan de administratie goed doen ,dus dat zit wel goed .

ach , we zullen wel zien , wellicht kan het ook in holland iets dergelijks worden .
je weet nooit wat de toekomst brengt , maar het (zware) schilderwerk houd een keer op , en in loondienst is niks voor junkie :mad:

of idd een vliegcamping met diverse eazystars te huur :p

ik zal wat vliegfilmpjes maken van de camping waar we zitten ,en dat is ook gelijk de camping die ik evt in de toekomst ff wil kopen :cool: , het is nu een familie camping , niet bizar groot ,iets van de kust af (dus normaal volk )en altijd stampvol , gewoon gezellig met zwembad speeltuin /bar/restaurant enz . de huidige eigenaar boert goed

lijkt me wel wat ,en ik ben een behoorlijke ouwehoer ,en zeer klant vriendelijk en zorg dat de boel er goed bijstaat ,onderhoud enzo .
maris kan zeer goed koken en heeft teveel hersens,dus kan de administratie goed doen ,dus dat zit wel goed .

ach , we zullen wel zien , wellicht kan het ook in holland iets dergelijks worden .
je weet nooit wat de toekomst brengt , maar het (zware) schilderwerk houd een keer op , en in loondienst is niks voor junkie :mad:

of idd een vliegcamping met diverse eazystars te huur :p

Goed idee Junkie,count me in elke zomer voor 3 weken ;-)

Naam voor deze camping:

Ach italia :-)

Posted via Mobile Device

Yeah, goed plan. Zet mij maar op de lijst als vaste standplaats numero due. Drie weken in de zomer, nog een weekje in de winter. :thumbsup: Ik hoor wel wat het gaat kosten. :cool:

Heb je in notime toch alweer een paar plaatsen weten te verkopen Junkie :p

jaja :p dat gaat goed zo ..ik kom ook nooit van ze af :nooo: :mrgreen:

ik hou wel een paar hectare vrij voor het landen van flinke kisten , over 5 tot 10 jaar vliegen we alleen nog vliegers waar we zelf bijna in kunnen :cool: , en zal sleur zijn echte vliegbrevet wel hebben ;)

ik moet alleen nog het vrouwtje zien te overtuigen , ze zit erg vastgenageld aan holland :(
ik kan natuurlijk zeggen dat ik stop met de hobby als we emigreren :mrgreen:

wat een wind trouwens ,morgen een flinke zuidwester , gaan we nog vliegen morgen :confused:

ps ;ik hoop dat het morgen regent :worship:, dat is onmacht ,en ben ik verplicht vrij ,zodat ik eindelijk weer eens naar lynx kan afreizen , heb nodig weer wat stuff nodig :p

ik hou wel een paar hectare vrij voor het landen van flinke kisten , over 5 tot 10 jaar vliegen we alleen nog vliegers waar we zelf bijna in kunnen :cool: , en zal sleur zijn echte vliegbrevet wel hebben ;)
Oei, Sleur's eerste officiële vliegles is waarschijnlijk eind augustus. 8O Kan het toch niet laten even stiekem te oefenen. :D Overigens niet met de Dimona maar gewoon met de Cessna 172. Ondertussen in de vakantie de theorie maar eens in de grijze massa stampen. :teacher: Dus als het zo door gaat met te enthousiast zijn dan heb ik binnen 2 jaar een heus vliegbrevet (op voorwaarde door de medische keuring te komen, wordt zwaar kritisch bij de gehoortest :?).

Oei, Sleur's eerste officiële vliegles is waarschijnlijk eind augustus. 8O Kan het toch niet laten even stiekem te oefenen. :D Overigens niet met de Dimona maar gewoon met de Cessna 172. Ondertussen in de vakantie de theorie maar eens in de grijze massa stampen. :teacher: Dus als het zo door gaat met te enthousiast zijn dan heb ik binnen 2 jaar een heus vliegbrevet (op voorwaarde door de medische keuring te komen, wordt zwaar kritisch bij de gehoortest :?).

gehoortest ? er mankeert nog wel meer aan je hoor :mrgreen: :rolling:

zou wel gaaf zijn , al durf ik niet mee te vliegen :)

ronald; daar hebben jullie idd ook een voordeel aan , ik zou geen geld durven te vragen aan mijn vliegvrienden ;)

nog even jasper aan de lijn gehad , en het gaat hier idd om een serieuze katoenen tent , past net in zijn kofferbak :cool: , dat houd in dat alleen de tent mee op vakantie gaat ,en de koffers thuis blijven :mrgreen:
gelukkig heb ik de dakkoffer van sleur nog :worship:

morgen na het vliegen (indien mogelijk ) naar de drossel om het heuze tent pakket in ontvangs te nemen :thumbsup:
en v/h weekend maar is proef opzetten in de tuin , mits hij daar past ;)

Als sleur z'n brevet haalt huren we met z'n allen een vliegtuig en hebben we sleur als piloot,scheelt iig een pleuris eind rijden en kunnen we onderweg alvast een pintje nemen ;-)

Zal een flinke elektrobrommert opzitten dan :mrgreen: :mrgreen:

@ Sleur: wat doe jij bij GC?

@ Junkie: Kun jij erachterkomen wat de bijnaam is van dealmitri op het gps-gebeuren :wink:

Laatst bewerkt:
Zal een flinke elektrobrommert opzitten dan :mrgreen: :mrgreen:

@ Sleur: wat doe jij bij GC?

@ Junkie: Kun jij erachterkomen wat de bijnaam is van dealmitri op het gps-gebeuren :wink:

als ik hem weer zie kan ik het vragen ,maar je kan hem ook een pb sturen ,even zoekterm dealmitri intikken .
hij kijkt regelmatig op dit forum ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back