Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
als trachitol geneest ,waarom geeft de dokter dat dan niet gelijk mee ?

maar ,bedankt voor de tip ,ik zal het ook meenemen ;)

ik zal wel een ach griepje hebben ;)
Trachitol is net als Paracetamol etc. gewoon bij de supermarkt of apotheek te verkrijgen zonder recept. Omdat de huisarts geen toeslag krijgt voor het uitschrijven van dergelijke middelen verdient hij er niets aan dus doet hij dat ook niet. Ook de huisarts van tegenwoordig denkt alleen maar aan commerciële kansen nu hij op administratief gebied steeds meer genaaid wordt.

Jij gaat toch wel vliegen vanmiddag,of heb je inmiddels ook al een GPS gekocht om tijdens het wandelen een beetje bezig te blijven ;)
Zorg voor een "puzzeltje" op de locatie van het veld en we hebben een goede reden om "per ongeluk" langs het veld te gaan. :rolling: ;)

Zaterdag is en blijft en rommeldag met veel bezigheden in en om het huis. Nu blijkt neefje (9) jarig te zijn dus vanmiddag weer op vergaardag. :evil:

@ Junkie

Jij gaat toch wel vliegen vanmiddag,of heb je inmiddels ook al een GPS gekocht om tijdens het wandelen een beetje bezig te blijven ;)

nee, geen gps gedoe voor mij , geen zin an ;)

betreft vliegen ; ik voel me niet zo best , bovendien ga ik zo met het gezin nog een beetje camping winkels af voor wat nuttige zooi , daarna waarschijnlijk mijn nest in :mad:

misschien morgen ff vliegen , er staat nu bovendien een flinke wind , maakt mij verder niet uit , maar het zal wel rustig zijn op het veld .

@Sleur, hoe laat ben je in Heemskerk voor koffie?
Vrouw is daar vandaag om admestratitie te doen en was van plan om ff mee te gaan.
Een zekere balsakist gaat unshelfed worden ;)

Zit te denken om mijn verjaardagskadobonbonnen ook eventjes in te gaan verzilveren :thumbsup:

nee, geen gps gedoe voor mij , geen zin an ;)

betreft vliegen ; ik voel me niet zo best , bovendien ga ik zo met het gezin nog een beetje camping winkels af voor wat nuttige zooi , daarna waarschijnlijk mijn nest in :mad:

misschien morgen ff vliegen , er staat nu bovendien een flinke wind , maakt mij verder niet uit , maar het zal wel rustig zijn op het veld .

Dan blijf ik ook maar thuis,beterschap Junkie ;)

@ Sleur

Bel mij even,interessante aanbieding voor je :-D

@Sleur, hoe laat ben je in Heemskerk voor koffie?
Vrouw is daar vandaag om admestratitie te doen en was van plan om ff mee te gaan.
Een zekere balsakist gaat unshelfed worden ;)

Zit te denken om mijn verjaardagskadobonbonnen ook eventjes in te gaan verzilveren :thumbsup:
Ongeveer NU!!! 8O Zoals gezegd, de zaterdag heeft noit een planning, alles gaat zoals het gaat en komt. ;)

@ Sleur

Bel mij even,interessante aanbieding voor je :-D
Zoals via ouderwetse communicatiemiddelen besproken. ;) Doe mij maar een nieuwe. :yes: ;) Thanks for the tip. :thumbsup:

Vrienden, allereerst feli voor Phil nog natuurlijk, 36 jaartjes alweer :)

Een paar dagen verstoken geweest van interneppen ivm problemen op de camping daarmee. Lijkt nu weer te zijn opgelost. Over de kosten kan ik kort zijn, 15 uur voor 10 euro is niet teveel met een goede verbinding (als hij werkt dan ;))

Afgelopen dagen veel gewandeld, zonder GPS, ik kan de weg ook zonder vinden nl. Erg warm hier (Italie Levico camping Jolly) maar vandaag is het ineens 10 graden koeler dus zo'n 23 graden nu. Vanacht veel regen gehad maar dat schijnt morgen allemaal weer weg te zijn.

Ik moet wel zeggen dat het wat afkickt zonder vliegers en internep. Ik heb smakelijk gelachen om de indoorvliegkunsten van jullie :rolling:

Over een week weer thuis en dan de verslaving weer oppakken waar hij is achtergebleven. Een brandstof vlieger ophalen (weten jullie inmiddels al welke het is geworden?), startkist en gaan met die banaan. Staat de vraag van de accu nog open (een 7A exemplaar, heeft iemand deze nog ergens over?)

Ik volg uiteraard weer de capriolen van jullie, behalve dat gehomoflashen, geen interesse ;)

Ik volg uiteraard weer de capriolen van jullie, behalve dat gehomoflashen, geen interesse ;)
Uh ja, en jij was...? :? ;) Oh ja, vroeger kwam je wel eens op HoogTij. :D

En dat bootjesgedoe van jou hebben we ook geen interesse in. Maar wat maakt dat uit in een topic dat toch nergens over gaat. :rolling:

ha die burp !!, alles goed daar lees ik :p

blijf daar nog maar ff ,hier in holland is het hondenweer :mad:( zoals gewoonlijk in vakantie tijd ! )

was vandaag evengoed geen goed vliegweer geweest ,als het morgen beter is even de nitronen ez opgooien .

vntm

@ Sleur: Herken je het beestje? ;) :mrgreen:

SNC00652.jpg

vntm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back